|

ارزشی ناچیز!!

دلیل این همه اصرار به فروش شیبااینو؟؟

SHIBAINU

خریداران آلتکوین واقعاً باید از خود بپرسند: "آیا شیبا اینو می‌تواند من را با انتظارات معقول‌تر ثروتمند کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوج علاقه به حمایت از Shiba Inu ، بیشترین ارزشی که این ارز دیجیتال تا به حال داشته است 0.00008 دلار برای هر توکن بوده است. در زمان نگارش این مقاله، پس از فروپاشی بازار ارزهای دیجیتال، ارزش توکن شیبا به 0.000027 دلار رسید، شیبا اینو حدود 37000 درصد پرش باید داشته باشد تا به نقطه اوج خود برگرد و تنها افزایش 3.7 میلیون درصدی شیبا را به 1 دلار می رساند.

خریداران آلتکوین واقعاً باید از خود بپرسند: "آیا شیبا اینو می‌تواند من را با انتظارات معقول‌تر ثروتمند کند؟سرمایه گذاران اولیه در Shiba Inu که توکن را نگه داشته اند قبلاً حساب های خود را با میلیون ها دلار پر کرده اند. اگر فقط 5 دلار در 1 ژانویه 2021 در اوج خود 10 ماه بعد سرمایه گذاری کرده بودید، 60 میلیون درصد سود و ارزشی بیش از 3 میلیون دلار داشتید.

ولی چندی بعد متوجه می شدید که سرمایه گذاری روی ارز چندان هم با ارزش نیست چون شیبا اینو پلتفرم واقعی خود را ندارد به همین دلیل نمی تواند و قیمت واقعی دست یابد. تحلیلگری می گوید: شیبا اینو برای اینکه بتواند به اوج قبلی خود بازگردد، به هم‌ترازی با ستاره‌ها نیاز دارد، چه رسد به افزایش ارزش واقعی، به همین دلیل است که باید از خرید این ارز دیجیتال دوری کرد.

از طرفی پروژه محبوب ارز دیجیتال شیبا اینو همچنان در لیست پرطرفدارترین رمزارز در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی قرار دارد. بر اساس آخرین آمار منتشرشده از cryptorank، شیبا در بین ده رمزارزی که بیشترین منشن را در شبکه‌های اجتماعی داشته‌اند، در رتبه پنجم قرار گرفته است.

رونمایی از پروژه‌های مختلف مانند شیبرس و همچنین اخبار مربوط به خریدوفروش زمین‌های متاورسی باعث شدند تا شیبا در چند وقت اخیر موردبحث قرار گرفته و افراد زیادی در مورد این رمزارز اظهارنظر کنند. از دیگر ارزهای موجود در این لیست می‌توان به دوج‌کوین، بیبی دوج، کاردانو، اتریوم، بیت‌کوین و سیف‌مون اشاره کرد. همه این داده ها پایه و اساسی ندارد تنها کاری که می توان کرد این است که با احتیاط پیش روید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی