|

دونهنگ پرجنجال!

نهنگ های اتریوم باشیبااینو چه کردند؟

SHIBAINU

WhaleStats که پلتفرم داده های رمزارز می باشد در توییتی منتشر کرد که طی چند روز گذشته، دو نهنگ بزرگ اتریوم...

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- WhaleStats که پلتفرم داده های رمزارز می باشد  در توییتی منتشر کرد که طی چند روز گذشته، دو نهنگ بزرگ اتریوم حجم زیادی از شیبااینو را نگهداری کرده اند و اکنون باردیگر تعداد چشمگیری از توکن SHIB را خریداری کرده‌اند. در مجموع، این توکن ها حدود105.7 میلیارد توکن SHIB ارزش دارند. از طرفی دومین میم کوین بزرگ در روندی صعودی قرار گرفته است.

سرمایه گذاران بزرگ به ارزش 2.5 میلیون دلار SHIB خریداری کرده اند بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط WhaleStats، طی روز گذشته،این دو نهنگ بزرگ اتریوم اکنون میلیون‌ها SHIB در اختیار دارند و دوباره میزان بسیار بالایی از این توکن را به دارایی خود اضافه کردند، نهنگ شماره یک اتریوم بر اساس رده بندی پلتفرم بر اساس داده‌های WhaleStats نهنگ شماره ۱ به نام “Light” حدود 49,998,916,299 توکن شیبا اینو خریداری کرده که معادل 1,211,473 دلار است.

شیبااینو

این سرمایه گذار درحال حاضر مجموعاً 866,896,450 دلار از این رمزارز را در دارایی خود دارد که حدود 12.4 درصد از کیف پول سرمایه گذارای  آن را در برمیگیرد و SHIB چهارمین دارایی بزرگ در موجودی در بین رمزارزها است.این نهنگ علاوه بر شیبااینو رمزارزهایی مثل RON و توکن های مک دونالد، یوتیوب و گوگل را هم در اختیاردارد‌.

دومین سرمایه‌گذار بزرگ که دارایی SHIB خود را افزایش داده است ، در WhaleStats در جایگاه 11 قرار دارد. این نهنگ حدود 55,802,919,158 توکن SHIB خریداری کرد که این مقدار خریداری شده با LIGHT تقریبا برابر است.

با توجه به داده های موجود در بازار نشان می دهد که شیبا اینو دوباره به فهرست ده دارایی برتر ارز دیجیتال بازگشت که نهنگ‌های اتریوم قصد خرید از آن را دارند SHIB به همراه رمزارزهای FTX (FTT)، اتریوم و چندین استیبل کوین در این لیست قرار دارد.

ادامه روند صعودی SHIB

طی دو روز گذشته، این آلت کوین با رشد 25 درصدی از سطح 0.00002076 دلاری به 0.00002594 دلاری افزایش یافت،اما در حال حاضر قیمت آن به منطقه 0.00002468 دلاری ریزش کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی