|

بازگشت نهنگ ها!!

دلیل این همه هجوم برای شیبااینو چیست؟؟

SHIBAINU

با بازگشت رمزارزها معامله‌گران ثروتمند کریپتو روی شیبا اینو (SHIB) و چندین آلت‌کوین دیگر هجوم آورند؟؟چرا؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با بازگشت رمزارزها معامله‌گران ثروتمند کریپتو روی شیبااینو (SHIB) و چندین آلت‌کوین دیگر هجوم آورند.برخی از ثروتمندترین سرمایه گذاران رمزنگاری موجود در حال هجوم به میم کوین Shiba Inu (SHIB) و چهار آلت کوین دیگر هستند زیرا بازارهای دارایی دیجیتال نشانه هایی از قدرت را نشان می دهند.

بر اساس پلتفرم نظارت بر نهنگ WhaleStats، Shib Inu در بین 10 آلتکوین برتر خریداری شده در 24 ساعت گذشته توسط 1000 نهنگ برتر اتریوم غیرمبادله بازگشت. در حال حاضرشیبا با میانگین مبلغ خرید 2054 دلار در رتبه هشتم قرار دارد. علاوه بر شیبا اینو، بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم همچنین شبکه غیرمتمرکز اوراکل Chainlink (LINK)، راهکار مقیاس‌بندی اتریوم Polygon (MATIC)، پلت فرم قرارداد هوشمند(FTM) و تبادل غیرمتمرکز Uniswap (UNI) را نیز جذب می‌کنند.

سایر ارزهای موجود در این فهرست عبارتند از استیبل کوین‌ها USD Coin (USDC) Tether (USDT) و Dai و اتریوم می باشد.یکی از بزرگترین خریدهای آلتکوین در این هفته یکی از ثروتمندترین نهنگ اتریوم در جهان است.

بر اساس گزارش WhaleStats، این سرمایه‌گذار اخیراً 49.99 میلیارد SHIB به ارزش حدود 1.20 میلیون دلار خریداری کرده است.یک نهنگ دیگر، چهارمین موجودیت ثروتمند در شبکه اتریوم است که با خرید 3 میلیون FTM به ارزش حدود 4.47 میلیون دلار وارد معامله شد. همین نهنگ وقتی در حال بلعیدن 300000 حلقه زنجیره ای به ارزش 3.67 میلیون دلار بودنیزشناسایی شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی