|

دورقیب سرسخت!!

رقیب هایی که شیبااینو را برکنار می کنند؟!

SHIBAINU

معاملات شیبا به دلیل رقیب های خود در 60 روز گذشته حدود 50 درصد کاهش یافت!این رقیب ها چه قصدی دارند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو یکی از ارزهای دیجیتالی است که رقابت سختی را در بازار تجربه می کند. یکی از این سختی های اصلی در مورد پروژه شیبا اینو بوده، شامل تراکنش های کاهشی است که در 60 روز گذشته حدود 50 درصد کاهش یافته است. در ادامه این افت پروژه های رقیب سریع رشد کردند و جذاب تر از شیبا به نظر می رسند یکی از این توکن ها های رقیب بیتگرت است. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد رقیب های سرسخت میدهیم. Bitgert و Centcex توکنهایی هستند که به شیبا اینو  سختی می دهند:

بیتگرت Bitgert

یک پروژه رمزنگاری است که نه فقط Shiba Inu را بلکه اکثر بزرگترین ارزهای دیجیتال را تهدید می کند، تنها 7 ماه از عمراین رمزارز می گذرد، اما تیم توسعه آن در این مدت دستاوردهای زیادی داشته اند و آن را به یکی از سریع ترین ارزهای دیجیتال در حال رشد تبدیل کرده اند. تیم Bitgert تاکنون چندین محصول توسعه داده است، اما راه‌اندازی بلاک‌چین با هزینه گاز صفر، که سریع‌ترین زنجیره در ۱۰۰ هزار TPS است، بزرگترین نقطه عطف برای این پروژه بوده است.

بیگرت

بلاک چین هزینه گاز صفر Bitgert به مشکل رو به رشد گاز پرهزینه رسیدگی کرده است. این گاز فقط 0.000000000001 دلار برای معامله در زنجیره Bitgert هزینه دارد. این یک ویژگی است که نرخ پذیرش زنجیره Bitgert را افزایش داده و به همین دلیل است که تراکنش ها به شدت افزایش یافته و با شتاب گرفتن سریع استودیو استارتاپ Bitgert، Shibu Inu رقیب سختی برای شیبا می باشد و قصد شکست دادن شیبااینو را دارد.

اCentcex

Centcex یکی دیگر از پروژه های رمزنگاری است که Shiba Inu را تهدید می کند. تیم Centcex کار چشمگیری در ارائه این پروژه انجام داده است، مهمترین دلیل محبوبیت این ارزدیجیتال این است که جامعه رمزارز این توکن را دوست دارند. با این حال،برای Centcex، آینده روشنی دیده می‌شود و چیزی است که در حال حاضر بیشتر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را نسبت به Shiba Inu جذب می‌کند. تیم Centcex می‌خواهد پلتفرمی برای بهترین اپلیکیشن‌های ارزهای دیجیتال راه اندازی کند.

Centcex

آنها در حال ساخت تعداد نامحدودی از محصولات برای شبکه Centcex هستند. سرمایه گذاران از 100٪ درآمد سهام APY سود می برند. این مقدار زیادی از درآمد غیرفعال به دلیل ده ها یا صدها پروژه است، و به همین دلیل است که سرمایه گذاران کریپتو به Centcex علاقه مند شده اند. Shiba Inu برای غلبه بر رقبای Centcex در آینده نیاز به توسعه محصولات بیشتری دارد.

باتوجه به این شرایط رقابت Shiba Inu در سال 2022 سخت‌تر شده است. با سرمایه‌گذاری بیشتر ارزهای رمزنگاری شده، رقیب ها در بین سرمایه‌گذاران محبوب می‌شوند. به همین دلیل است که ارزهای رمزپایه با تحویل محصولات آهسته در بازار قدرت خود را از دست داده اند. یکی از این ارزهای دیجیتال شیبا است. اگرچه تیم اکنون در حال توسعه محصولات بیشتری برای شبکه از جمله Shiberse است، اما هنوز راه اندازی نشده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی