|

سیگنال های متفاوت!

شیبااینو ریسک کرد اماچرا؟؟

SHIBAINU

باتوجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال با کاهش تقریباً ۱۲ درصدی همراه شد و شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته چه اتفاقی برایش افتاد؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باتوجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال با کاهش تقریباً ۱۲ درصدی همراه شد و شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته به روند نزولی خود ادامه داد، در همین بازه زمانی حدود ۱۵/۵ میلیون SHIB سوزانده شد.این خبر  سوزانده شدن توسط حساب توییتر Shibburn@ منتشر شده است که این وب سایت داده های دقیق در مورد توکن سوزی های SHIB را از ردیاب etherscan ارائه می دهد!

2022-02-24-21_09_16-Chainlink-Number-of-_Hodlers_-Reaches-Fresh-Highs-Despite-Price-Declines

رمزارزها بعد از سوزاندان با انتقال به کیف‌پول‌هایی که نمی‌توان به آنها دسترسی داشت، «سوزانده» می‌شوند، بنابراین بر ای  همیشه از گردش خارج می شوند وسایر رمزارزهای ارائه شده توسط پلتفرم مورد قبول قرار نمی گیرد.باتوجه به این شرایط ، بازار ارزهای دیجیتال همچنان در حال ریزش بیشتر هستند.

که در ۲۴ ساعت گذشته، شیبا اینو تقریباً ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داده است و در حال حاضر به قیمت ۰/۰۰۰۰۲۳۱ دلار عقب نشینی کرده است.

در هفت روز گذشته، رقیب SHIB بیش از ۲۳ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.در زمان انتشار این خبر ، SHIB با ارزش بازار ۱۲,۶۱۳,۳۸۷,۲۷۰ دلاری در جایگاه ۱۴ در مقیاس CoinMarketCap قرار داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی