|

بررسی جنجالی ایلان ماسک!

شیبا،دوج،بیت واتر کدام به مریخ میروند؟

SHIBAINU

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در پادکست اخیر خود گفت که هنوز به طور کامل قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین اتریوم را درک نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در پادکست اخیر خود گفت که هنوز به طور کامل قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاک چین اتریوم را درک نکرده است. قراردادهای هوشمند قراردادهایی هستند که این قابلیت را دارند که در صورت تحقق شرایط از پیش برنامه ریزی شده، خودشان را اجرا کنند.او گفت:<< نمی‌دانم مریخ بعنوان یک ارز دیجیتال چیزی خواهد داشت یا خیر>>

بازار رمرزارزها با ریتم خاص خود حرکت می کند که اکنون بیش از هر زمان دیگری واضح است که قیمت بیت‌کوین (BTC) تنها دو روز پیش بالاتر از 50000 دلار بود و با این حال اکنون با 3.16 درصد کاهش با قیمت 46567.63 دلار معامله می‌شود و همچنان ادامه دارد و رقیب آن اتریوم (ETH) با 4.57 درصد سقوط به 3643.94 دلار رسید.با این حال، حجم معاملات آن با 1.57 درصد افزایش به 16,532,564,738دلار رسید.

بیت کوین پس از افت همچنان با کاهش روبرو شد و در حال حاضر زیر 47000 دلار معامله می شود.Gaurav Dahake، مدیر عامل Bitbns، یک صرافی ارز دیجیتال، می‌گوید توکن‌های پلت‌فرم قراردادهای هوشمند، از جمله ALGO و NEAR، افزایش یافتند و تنها NEAR سرعت خودرا حفظ کرده است.با 7.83 درصد کاهش به 1.31 دلار رسیده است، در حالی که Algorand، که به عنوان قاتل اتریوم شناخته می شود، به طور شگفت انگیزی در بازار نزولی با 4.58 درصد افزایش به 1.57 دلار رسید. ارزش بازار آن در حال حاضر 9,956,324,218 دلار است.

در میان سایر ارزهای اصلی، بایننس کوین (BNB) با 4.64 درصد کاهش به 515.44 دلار رسید، در حالی که Solana (SOL) با 6 درصد کاهش به 169.46 دلار رسید. و میم کوین ها نیز با ریزش همرا بودند دراین میان ماسک بدون شک طرحی در مورد ارزهای دیجیتال خواهد داشت که احتمالاً برای روزها در فضای مجازی پخش خواهد شد و ارتش متشکل از پیروان او را تشویق می کند تا دوج کوین را به مریخ ارسال کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها