|

دوج کوین یا شیبااینو؟

تنهاامیدشیبااینو؛رابینهود به دادمیرسد؟

SHIBAINU

آینده شیبا اینو (CRYPTO:SHIB) چیست؟ چند ارز دیجیتال زمانی که در ابتدا به پلتفرم معاملاتی رابینهود اضافه شدند

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-چند ارز دیجیتال زمانی که در ابتدا به پلتفرم معاملاتی رابینهود اضافه شدند، حرکت چندانی نداشتند. اگرچه Dogecoin پس از اضافه شدن به Robinhood تقریباً 40 درصد جهش کرد.ولی Shiba Inu قطعا به اندازه Dogecoin افزایش نخواهد یافت اما همچنان می تواند به طور قابل توجهی به سمت بالاتر حرکت کند.

آینده شیبا اینو (CRYPTO:SHIB) چیست؟ 

این یک سوال طبیعی است که بعد از افزایش سرسام آور توکن دیجیتالی 52,000,000 درصدی امسال مطرح می شود. برخی ها رکودهای بزرگی را برای ارز دیجیتال پیش بینی می کنند و فکر می‌کنند هنوز کاتالیزورهای متعددی وجود دارند که می‌توانند شیبا اینو را حتی بالاتر ببرند. یکی از مهمترین این کاتالیزورها این است که کاربران امیدوار هستند رابینهود (NASDAQ:HOOD) بتواند از توکن حمایت کند. تاکنون، مدیران Robinhood بیان نکرده‌اند که قصد اضافه کردن دارند یا نه.اما اگر رابینهود آلت‌کوین را اضافه کند، شیبا اینو چقدر اوج می‌گیرد؟

همچنین می توان گفت که خیلی ها انتظار این را دارند که رابینهود از Shiba Inu پشتیبانی می کند مدتی است که سرمایه گذاران گمانه زنی می کنند که Robinhood به زودی آلت کوین را نیز به لیست خود اضافه می کنند.وما نمی‌توانیم به طور قطع بدانیم که شیبا اینو چه میزان افزایش می‌یابد اگر رابینهود پشتیبانی از این ارز دیجیتال را اعلام کند.

تحلیل گری می گوید:با این حال، من بهترین حدس خود را ارائه خواهم کردتصور من این است که شیبا اینو می تواند 20 تا 30 درصد افزایش یابد در صورتی که رابینهود تصمیم بگیرد آن را درج کند. حتی می‌توانیم شیبا اینو را در رتبه‌بندی بر اساس ارزش بازار ببینیم که از دوج کوین Dogecoin پیشی خواهد گرفت،با این حال، فرض بر این است که محیط کلی برای ارزهای دیجیتال هنوز مثبت است. اگر اینطور نیست، همه پیش بینی ها لغو می‌شوند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها