|

صرافی هوبی!

جایگاه ویژه شیبا،ترا و سولانا چیست؟

SHIBAINU

هوبی Huobi، یکی از شناخته ترین صرافی های رمزنگاری شده در دنیای ارز دیجیتال می باشد و در توییت خود چه گفته است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-هوبی Huobi، یکی از شناخته ترین صرافی های رمزنگاری شده در دنیای ارز دیجیتال می باشد و در توییتی بیان کرده است که شیبا اینو (SHIB)، ترا (LUNA) و سولانا (SOL) آماده معامله در مارجین (margin) هستند. و این اهرم پلتفرم کمک می‌کند که رمز ارزها در سه برابری معاملات خود را انجام دهند.

Huobi Global از cross margin و isolated margin پشتیبانی می کند. cross margin، که توسط صرافی در دسامبر سال گذشته تاسیس شد. موقعیتی دارد که مارجین میتواند نوسانات بیشتری نسبت به ارزهای دیجیتال مربوطه به دست آورد. و همچنین با این پوزیشن می‌توان از لیکویید شدن و ضررها جلوگیری کرد.با تاسیس BitVC هوبی در سال 2014 وارد معاملات مارجین شد.

باید این نکته را در نظر گرفت که کاربران مارجین معاملات خود را در اسپات انجام می دهند. و معامله‌گران تازه‌وارد می توانند با اهرم های بالا در فیوچرز وارد معامله شوند. به همین دلیل صرافی هوبی خیلی از معاملات فیوچرز را به دلیل مسائل نظارتی در کشور های دیگر محدود کرد.

بای بیتBybit،که یکی از صرافی های برتر فیوچرز می‌باشد که در اوایل دسامبر بازاری اسپات‌برای شیبا را اندازی کرد.رقبای Huobi که شامل OKex و KuCoin، می باشد در ماه می معاملات مارجین را برای شیبا فعال کردند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها