|

آینده شیبااینو!

خبری متحیر برای شیبا دارها!

SHIBAINU

میم کوین شیبا Memetoken که در حال حاضر با کاهش ۶۰درصدی نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود در حال معامله می باشد

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز-میم کوین شیبا Memetoken که در حال حاضر با کاهش ۶۰درصدی  نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود در حال معامله می باشد، تراکنش های شیبا اینو به بالاترین اوج خود یعنی ۶۰ میلیون درصدی رسیده بود، که اکنون تعداد تراکنش ها در شبکه به پایین ترین سطح دست یافته است.

شیبااینو

تعداد تراکنش ها در ماه گذشته به پایین ترین حد رسید

باتوجه به تعدادی از شاخص‌های تراکنش، محبوبیت شیبا اینو در بین نهنگ های بازار اکنون به پایین‌ترین سطح خود رسیده است و تعداد تراکنش‌های این میم کوین به زیر 200 رسیده است.و این تراکنش ها قبلا حدود 800 دلار بوده است‌.

تعداد تراکنش ها به پایین ترین حد در یک ماه گذشته رسید با توجه به تعدادی از شاخص‌های تراکنش، محبوبیت شیب در میان نهنگ‌ها به پایین‌ترین حد یک ماهه رسیده است و تعداد تراکنش‌ها به زیر 200 رسیده است در حالی که قبلاً به 800 تراکنش رسیده است.

تعداد گیرنده‌ها و فرستنده‌های این ارزدیجیتال کاهش یافته است حجم کل وجوه معامله شده حدود سه میلیون توکن SHIB باقی می ماند که تقریباً برابر با 100 دلار است.

شیبااینو

دارایی چشمگیر شیبا

توکن SHIB با از دست دادن بیش از نیمی از ارزش قبلی خود دوره سختی را پشت سر می گذارد.شیبا اینو با قیمت 0.000033 دلار معامله می شود و 0.8٪ از ارزش خود را امروز از دست داد. پیش از این، SHIB به دلیل بهبود کلی بازار 9.2 درصد رشد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هشمهری ارسالی در

    یه جوری نوشتین خبرمتحیر از شیبا که انگار دوتا قاره اروپا وامریکاراخریده، النگوهاتون نشکنه اقا😜😜

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی