|

نظرسنجی جنجالی!

دلیل شمشیر به دست شدن شیبااینو؟

SHIBAINU

بر اساس نظرسنجی راه اندازی شده توسط Saxo Markets نشان میدهد که شیبا اینو در بین استرالیایی ها محبوب تر از ریپلXRP و کاردانو Cardano میباشد

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز-بر اساس نظرسنجی راه اندازی شده توسط Saxo Markets نشان میدهد که شیبا اینو در بین استرالیایی ها محبوب تر از ریپل XRP و کاردانو Cardano میباشد. خیلی جای تعجب نیست که که بیت کوین در صدر فهرست قرار دارد و 38 درصد از شرکت کنندگان پادشاه رمزارزها را بطور کامل می‌شناسند‌ ودر رده های بعدی اتریوم، بایننس کوین و دوج کوین نیز بالاتر از شیبا اینو در ۵ رده اول قرار دارند.گفتنی است که متولدین اواسط دهه 1980 الی 1990 میلادی بسیار بیشتر از متولدین دهه 1946 الی 1964، شیبا اینو را می شناسند.

شیبا اینو در اوایل سال جاری به خاطر عملکرد قوی خود در میان دیگر ارزهای دیجیتال مانند ستاره درخشید. و این محبوبیت بیت کوین فقط به استرالیا ختم نمی‌شود شهرت جهانی در حال شکل گیری می باشد و در ماه مه، نظرسنجی هریس پول نشان داد که Dogecoin در بین سرمایه گذاران آمریکایی محبوبیت بیشتری نسبت به اتریوم دارد. و از ارزهای دیجیتال برای پرداخت خدمات در این کشور استفاده می‌شود،25 درصد استرالیایی ها موافق هستند که ارزدیجیتال باید به عنوان ارز رسمی در این کشور به رسمیت شناخته شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها