|

کدام گروه در سود هستند؟

خبری بسیار متحیر برای شیبادارها!

SHIBAINU

با توجه به ریزش اخیر در بازار ارز دیجیتال میم کوین ها را تحت فشار قرار داد، و فشار فروش افزایش یا باعث شد که میم کوین محبوب Shiba Inu …

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز-با توجه به ریزش اخیر در بازار ارز دیجیتال میم کوین ها را تحت فشار قرار داد، و فشار فروش افزایش یا باعث شد که میم کوین محبوب Shiba Inu  تقریباً 35 درصد از ارزش قبلی خود را از دست بدهد، اما اکنون حدود ۳۰ درصد از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کرده است،بهبودی چشمگیر شیبا پس از افت 400 میلیون دلاری که در خبر های قبلی گزارش شده بود که نهنگ‌های شیبا اینو و نهنگ‌های بزرگ 400 میلیون دلار از دارایی‌های خود را فروخته‌اند اما قبلاً حدود 100 میلیون دلار را بازخرید کرده‌اند.

shibainu

فشار فروش بعد از آن افزایش یافت و شیبا چند درصد از ارزش خود را بعد از آن از دست داد. بعد از آن خرده فروش ها شروع به خرید از این میم کوین کردند و این فشار خریدبالا باعث افزایش قیمت شد، آلت کوین های بزرگ مثل بیت کوین و اتریوم در زمان انتشار این خبر 1% بهبود یافته اند به نظر می‌رسد که راه شیبا Shiba Inu را دنبال می‌کنند.با توجه به داده های بازار و زنجیره ای، نهنگ های شیبا اینو فعلا با این که مقداری زیادی از این توکن را فروخته اند عجله‌ای برای خرید ندارند.

shibainu

شاخص حجم نشان می دهد که معامله‌گران در بازار از معاملات بزرگ اجتناب می کنند. کمتر از ۳۰ درصد کاربران از افت قیمت‌های اخیر دچار ضرر شده‌اند و حدود ۷ درصد هم در نقطه سر‌به‌سر قرار دارند؛ یعنی نه در سود هستند و نه در ضرر. با وجود این، اگر بهای شیبا اینو ۱۴ درصد سقوط کند، بخش عمده کاربران متضرر می‌شوند و احتمال شدیدتر شدن فشار فروش بیشتر خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها