|

دوقدمی جهانی شدن!

شیبااینو در زیباترین موقعیت قرار گرفت؟

SHIBAINU

فلکسا Flexa، یک شرکت پرداخت ارز دیجیتالی می باشد که توسط دوقلوهای Winklevoss اداره می شود و بیان کرده است که شیبااینو را لیست معاملات خود…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-فلکسا Flexa، یک شرکت پرداخت ارز دیجیتالی می باشد که توسط دوقلوهای Winklevoss اداره می شود و بیان کرده است که شیبااینو را لیست معاملات خود اضافه خواهد کرد. و این به این معناست کسانی که در دارایی خود شیبا اینو ذخیره کرده‌اند، می‌تواند از ۴۰۰۰۰ فروشگاه در سراسر ایالات متحده خرید کنند. کسانی که می توانند از این خدمات بهره ببرند شامل: فروشنده بازی‌های ویدیویی GameStop، خرده‌فروش لوکس Nordstrom، شرکت تعمیر خانه Lowe’s، خرده‌فروش حیوانات خانگی Petco، شرکت کالاهای داخلی و کالای منزل Bed Bath & Beyond، کلینیک زنجیره‌ای زیبایی Ulta Beauty و خیلی موارد دیگر میباشد. از خیلی قبل سینما زنجیره‌ای Regal Cinemas مستقر ناکسویل نیز برای پذیرش رمزارزها با فلکسا شریک شده است.

شیبااینو

استارباکس در این برنامه به طور امتحانی شرکت کرد با توجه به شواهد موجود از عکس وایرال نشان می دهد که این دوقلوها با کمک این برنامه پرداخت های لازم را انجام می دهند که طولی نکشید که برنامه مورد نظر از دسترس همه خارج شد،پرداخت های رمزارزی با کمک کیف پول رمزنگاری Spedn Flexa  تقویت می شود که در سال 2019 (1398) ارائه شده است. این کیف پول اوایل از ارزهای دیجیتالی مانند: بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و استیبل کوین دلار جمینی پشتیبانی می‌کرد بعد از آن دوج کوین را به پلتفرم خود اضافه کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها