|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

دلیل حرکت عجیب نهنگ های شیبااینو؟

SHIBAINU

-به گزارش ویل استیتس، whalestats یک نهنگ ارز دیجیتال حدود ۹۹ میلیارد واحد شیبا اینو را با پرداخت مبلغی حدود 3,799,999 میلیون دلار خریداری…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-به گزارش ویل استیتس، whalestats یک نهنگ ارز دیجیتال حدود ۹۹ میلیارد واحد شیبا اینو را با پرداخت مبلغی حدود 3,799,999 میلیون دلار خریداری کرده است. شیبااینو به دلیل جریان فروش به 0.00003210 دلار رسید ولی اکنون درحال بازیابی می باشد. شیبااینو از فرصت های خود زمانی که قیمتش کاهش می‌یابد به خوبی استفاده می کند و دارایی خود را افزایش میدهد، و به خزانه شیبا اینو  میلیون‌ها دلار انتقال داده می‌شود. این خرید انجام شده از طرف شیبا اینو یعنی به قیمت99,999,999,999 تفاوتی با خرید ها نهنگ های بایننس به نرخ3,799,999 ندارد.

شیبااینو

 

با توجه به داده‌های پلتفرم WhaleStats ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم صاحب این دارایی ها هستند. با درنظر گرفتن شواهد موجود در بازار و خبرهای منتشر شده از قبل زمانی که شیبااینو رالی ۸۰۰ درصدی بود سرمایه گذاران بزرگ شروع به خرید از این توکن کردند،شیبااینو در ماه گذشته افزایش چشمگیری نسبت به دوج کوین داشت و از آن پیشی گرفت،.

این میم کوین در رتبه ۱۳ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد، و شیبا امروز با رشد ۴ درصدی با قیمت 0.000038 در حال معامله می باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهرام ارسالی در

    امروز 1400/09/17 بر اساس آمار WhaleStats، بازار کریپتو شاهد تولد یک نهنگ جدید SHIB بوده است. این خریدار ناشناس، که در خرید های اخیر حضور داشته است، اکنون نزدیک به ۳/۲ تریلیون توکن SHIB را در اختیار دارد.
    در سه معامله بزرگ، این نهنگ ۱۲۰،۳۴۲،۸۲۹ دلار شیبا اینو (Shiba Inu) خرید تا به لیست رو به رشد هولدرهای بزرگ این میم کوین بپیوندد.

  • حسین بختیار ارسالی در

    قبلاً شنیده بودیم که شیبا 3 تریلیون توکن داره به همین دلیل امکان ندارن یک دلاری بشه حالا میفرمائید یک نهنگ بیش از 3 تریلیون شیبا خرید یعنی تمام اخباری که تا کنون پخش شد دروغ بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها