|

جذب ۳.۲ تریلیون دلار

نهنگ تازه وارد شیبا غوغا به پاکرد؟

SHIBAINU

توجه به داده های WhaleStats یک نهنگ شیبا اینو واردبازار ارزدیجیتال شد.بر اساس گزارش پلتفرم تحلیلی ویل‌استاتس، یک آدرس ناشناس که اخیراً به…

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز-با توجه به داده های WhaleStats یک نهنگ شیبا اینو واردبازار ارزدیجیتال شد.بر اساس گزارش پلتفرم تحلیلی ویل‌استاتس، یک آدرس ناشناس که اخیراً به خرید شیبا اینو روی آورده، هم اکنون در حدود ۳.۲ تریلیون واحد از این میم کوین را در اختیار دارد.در سه معامله بزرگ، این نهنگ حدود ۱۲۰،۳۴۲،۸۲۹ دلار شیبااینو خرید و به هولدرهای بزرگ پیوست، اولین تراکنش بزرگی که انجام داد ۲ روز پیش در داده‌های بلاکچین ثبت شد،این نهنگ  در ۲ روز پیش حدود ۳.۱۵ تریلیون شیبا اینو را خریداری کرد.

shibainu

او سپس ۲ خرید بزرگ دیگر نیز انجام داد و در مجموع ۹۲.۷ میلیارد واحد دیگر از این میم کوین را به کیف پول خود افزود.گفتنی است که ارزش اندوخته این نهنگ تازه‌وارد با قیمت فعلی، بیش از ۱۲۰ میلیون دلار است. در زمان انتشار این خبر SHIB با قیمت ۰/۰۰۰۰۳۶۲۰ دلار درحال معامله بود.

پذیرش متداوم SHIB 

شیباSHIB اکنون به عنوان یک روش پرداخت در Travala.com در سراسر جهان تایید شده است.صاحب لوازم الکترونیکی Newegg که در کالیفرنیامستقر میباشد،در اواخر نوامبر (اوایل آذر) اعلام کرد که شیبارا به لیست پرداخت های BitPay اضافه کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها