|

جعمه سیاه نحس!

آیا تلاش های ارتش شیبا اینو به ثمره نشست؟

SHIBAINU

آلت کوین های بزرگ و بیت کوین در حال بازگشت به موقعیت های قبل از کاهش قیمت هستند، همچنین آلت های کوچکتر یامیم کوین هایی مانند Shiba Inu که…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-باتوجه به شواهد موجود دد بازار و به گفته ی WhaleStats، "فروش فوق‌العاده در جمعه سیاه" امروز به پایان رسید و بعد از این اتفاق آلت کوین های بزرگ و بیت کوین در حال بازگشت به موقعیت های قبل از کاهش قیمت هستند، همچنین آلت های کوچکتر یامیم کوین هایی مانند Shiba Inu که با قدرت فشار خرید زیادی در بازار ارز دیجیتال با نهنگ های بزرگ مواجه شدند. 

میانگین موجودی SHIB

با توجه به داده های ارائه شده میانگین دارایی این میم کوین در  ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم اکنون ۴۲ درصد توکن بیشتری نسبت به گذشته دارند. میانگین کل موجودی SHIB اکنون 2.5 میلیارد دلاراست.

داده های شیبا اینو 

با توجه به تراکنش های انجام شده نشان می دهد که نهنگ ها در صرافی های مختلف فعالیت خرید بیشتری از شیبا دارند،اما متأسفانه افزایش قدرت خرید نتوانسته تأثیر قابل توجهی بر قیمت این مین کوین داشته باشد. Shiba Inu در حال حاضر با نوسانات کم سابقه معامله می شود و فعلا در این سطح قیمت  حدود 0.000039 دلار باقی مانده است.

shibainu

حجم معاملات کاهش می یابد

میانگین معاملات SHIB در آدرس های نهنگ به طور قابل توجهی افزایش یافته است، ولی حجم معاملاتی خرده‌فروشان انجام می دهند،36٪ کاهش یافته است.دلایل این کاهش خرده فروشان به احتمال زیاد مربوط به اصلاح بازار ارزهای دیجیتال و نوسانات بسیار کم در جفت‌های معاملاتی SHIB/USD می باشد. افزایش محبوبیت شیبا با نوسانات روزانه بسیار بالا به 70 درصد رسیده است.با کاهش نوسانات به میانگین 10 درصدی و اصلاح 60 درصدی قیمت، اکثر معامله گران خرده فروشیShiba Inu از این میم کوین قطع امید کرده اند و بیشتر وجوه خود را برای خرید آلت کوین های بزرگ و محبوب صرف کرده‌اند،در حالی که تلاش می کنند نوسانات پر بار بیشتری را به دست بیاورند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها