|

فاش شدن رازی از سرمایه گذاران!

سیگنالی مهم از بیت کوین!

bitcoin

ساندریا اوکاسیو کورتز، قانونگذار ایالات متحده، در جلسه اخیر خود در اینستاگرام بیان کرد که در دارایی‌های خود هیچ بیت کوینی ندارد..

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-الکساندریا اوکاسیو کورتز، قانونگذار ایالات متحده، در جلسه اخیر خود در اینستاگرام بیان کرد که در دارایی‌های خود هیچ بیت کوینی ندارد،این نماینده اعتقادی به اینکه اعضای کنگره باید سهام یارم زرد های خود را نگه دارند یا معامله ندارد، زیرا به اطلاعات و سیگنال های مهمی دسترسی دارند. این امر به ویژه در مورد آن دسته از قانونگذارانی که در کمیته خدمات مالی حضور دارند که وظیفه نظارت بر تمام اجزای بخش مالی ایالات متحده را بر عهده دارند، صدق می کند.

بیان می کند که او می خواهد در کار بصورت "اخلاقی" و "بی طرفانه" پیش رود. در جولای 2019، ستاره نوظهور حزب دموکرات، رئیس سابق ارزهای دیجیتال فیس بوک، دیوید مارکوس، را به خاطر پروژه جدید ارز دیجیتال لیبرا که توانسته بود خشم رگولاتورها را در سرتاسر جهان برانگیزد، عصبانی کرد.

این نماینده AOC بیان کرده است که خرید یا فروش سهام در شرکت های فردی برای اعضای کنگره غیرقانونی باشد. او از جمله کسانی بود که لایحه دو حزبی را برای ممنوعیت قانونگذاران و کارکنان آنها از داشتن سهام اجراکرد،بنا بر گزارش ها، پل پلوسی، همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، به دلیل شرط بندی های به موقع روی شرکت های فناوری که همسرش اداره میکند حدود 5.3 میلیون دلار کسب درآمد داشته. تاجران خرده‌فروشی از TikTok و Reddit در معاملات خود از او تقلید کردند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی