|

عشوه های دور از انتظار و بی شرمانه صبا راد در اتاق خواب! +فیلم

saba rad shayanews

صبا راد به تازگی فیلمی از خود منتشر کرده که در اتاق خوابش قرار دارد و همراه با موزیک حرکاتی به دور از انتظار انجام می دهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد که خیلی وقت است از دنیای اجرا خداحافظی کرده است. صبا راد در اوایل خروجش از تلویزیون رفتار نامعقولی نداشت و با حجاب بود.

به گزارش «شایانیوز» اما به مرور پس از سفر های خارجی که با همسرش مانی رهنما رفت حجابش شل شد و آب رفت. حالا صبا راد هم مانند خیلی ها که در فضای مجازی برای جذب فالوور و درآمد دست به رفتارهایی نامتعارف می زنند شده و هر روز چیز جدیدی از خود رو می کند. به تازگی صباراد با انتشار فیلمی با تیپ نارنجی و در حال عشوه ریختن در فضای مجازی منتشر کرد که تعجب همه را بر انگیخت و سوال مبهم برای کاربرانش این است که صبا راد در چه راهی قدم گذاشته است و دلیل این همه جنجال آفرینی او در فضای چیست؟

بیوگرافی صبا راد:

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

صبا راد

ازدواج اول

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند. 

ازدواج دوم 

صبا راد در سال 96 با  مانی رهنما  (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.  

صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد. 

صبا راد

بارداری صبا راد در ترکیه

یک عکس از صبا راد با لباس گل گلی و صورتی پف کرده در ترکیه که کنار همسرش ایستاده است شایعه بارداری او را سر زبان ها انداخته است بویژه اینکه صبار راد دستش را روی شکم برجسته اش گذاشته و شوهرش هم با لباس اسپورت که هیچ گاه در ایران به تن نکرده بود دیده می شود.هنوز صبا راد در این خصوص و شایعات اظهار نظری نکرده است و همین بارداری اش را قوت داده است.

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محسن محمودزاده ارسالی در

    سلام من نظر خودم اعلام میکنم زیباست خانم صباراد
    چراماازشادی دیگران شاد نمیشویم دمش گرم

  • ناشناس ارسالی در

    صبا خانم انشاالله همیشه شادباش )نه باتبلیغ اندامش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها