|

صبا راد را هم شیطون گول زد! آرایش جلف، بدحجابی و آوازخوانی!

saba rad shayanews

صبا راد مجری معروف ایرانی که در حال حاظر در ترکیه به سر می برد، فیلمی از خود با آرایشی جلف در حال آوازخوانی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

صبا راد مجری معروف ایرانی است که مدتی پیش ابتدا اعلام کرد مهاجرت کرده اما بعد دوباره به ایران بازگشت و حالا دوباره چند وقتی است در ترکیه زندگی می کند و فعالیت بسیار زیادی هم در اینستاگرامش دارد.

به گزارش «شایانیوز» صبا راد قبلا بسیار ساده تر و به دور از حاشیه بود اما کم کم حجابش شل شد و خودش شیطون!

حالا صبا راد انگار دیگر نمی تواند بدون آرایش زیاد و حجاب متعارف جلوی دوربین گوشی اش بیاید. صبا راد از همین طریق مخاطبان زیادی را جذب خود کرده و ارتباط مجازی زیادی هم با کاربرانش دارد. صبا راد به تازگی فیلمی از خود منتشر کرده که با آرایشی جلف و چتری و موهای باز در حال آواز خواندن است.

بیوگرافی صبا راد:

فاطمه راد با نام هنری صبا راد متولد 30 آبان سال 59 در تهران می باشد صبا راد دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می باشد. صبا راد  گویندگی را در رادیو و از سال 75  آغاز نمود.

صبا راد

ازدواج اول

صبا راد در سال 1392 در سن 32 سالگی با مرتضی علی آبادی (مجری، بازیگر ایرانی و مدیر ورزشی) ازدواج نمود اما زندگی آنها سه سال بیشتر دوام نداشت و در سال 95 از یکدیگر جدا شدند. 

ازدواج دوم 

صبا راد در سال 96 با  مانی رهنما  (خواننده ایرانی) ازدواج کرد.  

صبا راد در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و در نهایت مانی رهنما خبر ازدواجش با صبا راد را تایید کرد. 

صبا راد و همسرش صبا راد و همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها