|

بلاگر های خانومی که با چهرشون حسابی مشهور شدن؛ قبل و بعد عملشون در سوشال مدیا

یکی از آیتمای مهم تو بلاگر پرطرفدار بودن چهره شخصه که خب با عمل و آرایش های مختلف امروزی میشه و در این ویدیو قبل بعد چند بلاگر رو می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها اینستاگرام دیگه سن و سال نمی شناسه و ممکنه شما ببینید جنینی که هنوز متولد نشده هم پیج داره، فرد سن بالای 90 ساله هم پیج داره. تازه اینها آدمیزاد هستن و وجود دارن پیج هایی که مربوط به انسان نیست و مختص مثلا یک سگه! البته فکر نکنید که نکته ؟ آموزشی در رابطه با سگ ها تولید محتوا داره ها، خیر! بلکه صاحب سگ خونگی اومده و واسه هاپوش پیج زده و فالوور جذب کرده و اتفاقا تبلیغات هم میگیره!

خب در اینجا باید گفت همیشه هم مقصر افراد داخل گوشیمون نیستند و اون درصد از افراد که این دست پیج ها رو فالو کردند نیز تقصیر دارند! میگن هرچی تقاضا باشه عرضه میشه! قطعا شخصی پیج ایکس و ایگرگ رو زده خبر داشته که این سبک تولید محتوا مخاطب خاص و عام خودش رو داره و قطعا پیگیرش میشن! پس چرا که نه؟ میاد و پیج میزنه و می بینه بازدهی عالی بوده و هی شاخ و شاخ تر میشه!

Untitled

می بینیم فضای اینستاگرام رو در حالی که هر خانومی از راه رسیده شده بلاگر! اصلا معنا و مفهوم بلاگر چیه؟ بلاگر به فردی گفته میشه که تو زمینه خاصی فعالیت میکنه و در مجموع ارتباط خوبی با فالوورا داره. اما آیا خیلی از این کاربرانی که ما اسمشون رو گذاشتیم بلاگر، بلاگر هستند؟ والا که فعالیت در جهتی خاص ازشون دیده نمیشه جز انتشار روزمرگی که اسمش میشه اینفلوئنسر! جچرا که اگه تعدا فالووری بالا داشته باشه یعنی تاثیرگذار بوده که همه ما میدونیم این روزها تاثیر به چه موضوعی گفته میشه!

موضوعی جز نشون دادن انواع مسافرت ها و خورد و خوراک های لاکچری و استایل و لباس و عاشقانه هایی که چندان واقعی نیستند! قبول دارید که تعدادشون بسیار زیاد شده؟ در ادامه با تعدادی از اونها آشنا میشیم که یه قبل و بعد جانانه هم دارند!

سیسی با دنیای صورتی زندگیشو شاهانه کرد

بهتره اول از سی سی یا همون سحر شروع کنیم که چند سالی میشه تو این فضا فعالیت داره و در گذشته با همسرش مهدی مورد توجه قرار گرفته بود و حالا به تنهایی و با سفر های پشت همی که داره، تولید محتوا میکنه. البته که محتوا به این شکله که استوری میذاره تبلیغات میکنه یه عالمه، و پست میذاره و از خوشگذرانی های نا تمومش رونمایی داره!

این روزا می بینیم آقا مهدی با خانوم بلاگری دیگر ازدواج کرده و حالا در شرایطی کاملا متفاوت به سر میبره.

everything.about.sisi_333913226_1213140642896138_5431022976338624398_n (1)

دنیا جهانبخت از فیس بوک تا اینستاگرام

دنیا جهانبخت رو قطعا همه ما میشناسیم حتی اگه از فالووراش نباشیم، چرا که این چهره که ابتدا به عنوان مدل و در فیس بوک فعالیت داشت، در چند سال اخیر با حرکت های عجیبی که زده حسابی مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. 

این روزها با آرتام کوچولو زندگی میکنه و در راستای حاملگی و اینکه بچه مال چه کسیه هم یک دنیا حاشیه دار شد!

جهانبخت+1

الهام حسینی زن هزار چهره

الهام حسینی نیز مِن جمله چهره هاییه که این روزا به شدت بولد شده. الام خانوم ابتدا با صورتی دیگر دیده میشد و حالا با صورتی دیگر. چرا که مداما بر روی چهره خود در حال انجام کارای زیباییه و میشه گفت بانوان مشهور ایرانی همگی جلوش لنگ انداختن!

الهام حسینی که دیگه یکم مونده تا کلینیکش رو افتتاح کنه و از طرفی هم در حال انجام کارای کافه تازه ساختش هستش، هر روز بیشتر پول روی پول میذاره و از دست بلاگر هایی هستش که با هرکی دعوا کنه و هیتر داشته باشه، میگه اون شخص حتما حسوده و یا مقصره!

312717984_4078444565613050_1099692449135097679_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی