|

جواهر فوق العاده همسر بهرام رادان زن گلزارو کوبوند ؛ بالارده بودنش تو چشم است

bahareh rahnama shayanews

تا به اینجا از جزئیات عروسی بهرام رادان زیاد دیدم و شنیدیم اما اینبار جواهرات زیبا و گرون همسر آقای بازیگر خیلی مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

بهرام رادان / بیوگرافی بهرام رادان / عکس بهرام رادان / زن بهرام رادان / حواشی بهرام رادان

شایانیوز- از همون قبلتر هم خیلیا بودن که عاشق و شیفته محمدرضا گلزار بودن و خیلیا کشته مرده بهرام رادان. البته که باید گفت کلا فاز و نول این دو چهره با هم فرق داره ها، چرا که گلزار جان تو حواشی و دنیای پولدارانه خود به سر میبره که یه جورایی جنجالی تره و رادان جان تو حوالی لایف استایل مایه دارانه خود که سبک کلاسیک و بی سر و صدا داره زندگیش رو میکنه. اما اونچه که میون این دو چهره همیشه مورد توجه قرار گرفته و کاملا رقابتی بوده تعداد هوادارای اونها بوده و هست. مثلا بهرام رادان رو خیلیا دوست دارند و احتمالا کمتر مخاطبی پیدا بشه که جفتشون رو دوست داشته باشه چرا که انگاری رقابت میون طرفداراشونم هست و کلا سبکی متفاوت دارند. این موضوع حتی در رابطه با موضوع عروسی گلزار و بهرام رادان هم صدق میکرد و دیدیم که چطور هرکدومشون دقیقا به مانند شخصیتی که دارند جشنارو گرفتن و بولد شدن. عروسی محمد رضا گلزار رو یادتون میاد؟ در ادامه ببینیم تفاوت کلاسی که عروسی این دو چهره با هم داشتند.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

چیشد که بهرام رادان عکسای عروسیشو ریخت تو اینستاگرام؟

اما در این بین انگاری برای بهرام رادان شیک بودن همه چیز و نشون دادنشون خیلی اهمیت بیشتری داشته. سیزده به در سال گذشته بود که یهو دیدیم رادان قصه ما با یه خانوم عکسی کاملا زن و شوهرانه گرفت و منتشر کرد. این در حالی بود که همه شوکه شدن و تا مدتی هم زبون زد بود اما خب طولی نکشید که عادی شد!

گذشت و گذشت تا اینکه حرف و حدیث ها مبنی بر اینکه رادان مگه میشه همینجوری یلخی دست زنشو بگیره و ببره؟ اصلا مگه میشه عروسی نگرفته باشه و اگر هم گرفته مگه میشه  حتی یه ذره حاشیه هم از عروسیش در نیاد؟ تا اینکه بحث عروسی گلزار خان اومد وسط و یهو دیدیم مدتی کوتاه بعدش عروسی رادان هم سر و صدا کرد که خب خیلیا میگفتن چه دقیق بعد رضا گلزار رادان هم دست به کار شد و از رو حسادت بوده و این حرفا، که خب باید گفت تایمی که این موضوع شکل گرفت چنین حواشی و گمان هایی رو هم ایجاب میکرد دیگه!!

بهرام رادان

همسران بهرام رادان و محمد رضا گلزار چه کسانی هستند؟

اما همسران این دو چهره چه کسانی هستند؟ خیلیا بر این نظرن و میگن آیسان خانوم همسر گلزار، دختر تاجره و تو صنعت مدلینگ هم فعالیت داره. مینا مختادی همسر رادان هم که اصلا از سبک رویکرد پیجش مشخصه که در حوزه لباس و مدلینگ فعالیت داره و به تازگی هم علنی گفته که طراح لباس نیز هست چرا که یکی از لباس های عروسش رو خودش طرح زده!

مینا مختاری خیلی زیاد در بند عکس گذاشتن و نشون دادن همه چیز هستش که خب جدیدا از ریز جزئیات ظاهرش در روز عروسی هم رونمایی کرد. در ادامه مشاهده می کنید جواهرات خانوم خانوما رو و البته میکاپی که تو قصرشون در حال انجام بود و میکاپ آرتیستی کاملا اروپایی عکسش منتشر شده. البته ناگفته نمونه مراسم عروسی این زوج در گرجستان برگزار شد و خب با قوانین همونجا هم پیش رفتن و کسی کاری به کارشون نداشت!

tarahanelebas_s instagram 2023-7-24 story (1)

tarahanelebas_s instagram 2023-7-24 story

tarahanelebas_s instagram 2023-7-24 story (2)

مینا مختاری با پرستیژ یا فقط لب و دهن؟

اما اینکه بهرام رادان در رابطه با همسرش تا به این اندازه خارجی طور داره میره جلو و تصاویری کاملا بی حجاب به اشتراک میذاره برای بسیاری قابل هضم نیست!

مینا مختاری که ابتدا با مدلینگ خودنمایی کرد و بعد هم که با ازدواجی به شدت موفق شهرت یافت، حالا بر این ادعاست که روی پای خودش ایستاده و از این حرفها! همبن شد که کامنت های منفی سرازیر شدن که شما تو پر قو داری زندگی میکنی و دم از استقلال میزنی؟ جالبه که خود بهرام رادان به شدت بی حاشیه و دوست داشتنیه از نگاه مخاطبین، اما انگاری همسرشون چندان خوشایند همه نیست و تا به اینجا مخالفین بسیاری داشته است!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها