|

چشمای جادویی مریم رهنما خواهر بهاره وقتی یه تولد شاهانه گرفته؛ دستش تو میکاپ معرکست!

maryam rahnama shayanews

مریم رهنما میکاپ آرتیست فوق العاده ایرانی اینبار برای تولد خود استوری هایی رو کرد که جذابیت از سر و کولشون میریخت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مریم رهنما بازیگر نیست اما با بازیگرا خیلی زیاد عکس داره. فامیلی خانوم خانوما براتون آشنا نیست؟ بله ایشون خواهر بهاره رهنما می باشد که البته یه یکی دو سالیه ازش رونمایی شده و مطابق با شهرتی که در کارش پیدا کرد، خواهر بودنش با بهاره بانو هم مشخص شد. مریم رهنما سن و سالی بسیار کمتر از بهاره دارد و اصلا تو فاز و نولی بسیار جداگانه از این خونواده هم کار میکنه. آخه میدونید که بهاره رهنما همسر سابقش و برادرش و خانومشون هم تو این عرصه شگفت انگیز بودند، اما ظاهرا راه و رسم مریم رهنما کاملا جدا هستش اما همواره چسبیده به بازیگران!!

قطعا براتون کمی تا قسمتی سخت شد که خب بهتره واضحتر بگیم مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ آرتیست های ایرانیه که فضایی به شدت رنگی و حرفه ای برای خود ساخته. خانوم خانوما همونطور که گفتیم با کلی بازیگر عکس داره که خب دلیلشم اینه که بسیاری از هنرمندان مشهور برای مراسمات سینما و یا تولد و عروسیشون و ... توسط مریم بانو میکاپ میشدن و خواهند شد. مریم رهنما دست به قلمی جذاب داره که میشه گفت در این روزهای ترند اروپایی، کاملا شرقی طور آرایش میکنه. یعنی چی؟

maryamrahnama___275803948_3191456617792845_2025190833953384095_n (1)

مریم رهنما و میکاپ های غلیظی که مورد پسندشون کرده

یعنی می بینیم که تو این چند سال اخیر میکاپ های نود و اروپایی خیلی مد شدن اما مریم رهنما به کلی از این سیک جدا کار میکنه و در حالی که می بینیم خانوم خانوما از هررر رنگ غلیظ و تندی که بگید استفاده می کنه، اما زیبای کارش غیر قابل وصفه و یه جورایی ترند چند سال پیش رو با جسارت و جذابیتی کامل آورده تو حال حاضر.

مریم رهنما اصلا و ابدا به مانند خواهرش اهل حاشیه سازی نیست و همیشه سعی بر این داشته تا خیلی با کلاس و البته صمیمی و گرم حرفه اش رو دنبال کنه و ارائه بده. 

مریم رهنما در اینستاگرم نیز با تلاش خود و البته دیده شدن توسط افراد مشهور، به بیش از 600 هزار دنبال کننده رسیده که دوست دار این چهره هنرمند و البته سبک کارش هستند.

1623921323_UOVIWCWZZQ

تولد مریم رهنما که انگار تو بهشته؛ گلستونه!

اما مریم رهنما همونطور که گفتیم طرفدار زیاد داره و به همین سبب قطعا اتفاقای مهم زندگیش برای اونها نیز مهمه. مریم رهنما به تازگی با انتشار استوری هایی تولدش رو عنوان کرد اما نکته اینجاست که خانوم خانوما هیچ امار و بیوگرافی خاصی از خود در فضای مجازی به اشتراک نذاشته و با اینکه مشخصه یه بانوی دهه شصتیه، اما مشخص نیست متولد چه سالیه!!

maryamrahnama___s instagram 2023-7-2 story (1)

مریم رهنما دست خداست رو زمین؟ فیس این خانومارو کامل تغییر داد!

اما اگه بخوایم برگردیم سراغ کار و بار مریم رهنما و بهتر با شما آشناش کنیم، باید بگیم که مریم بانو حتی در عکسای هم سبک جذاب و خفن خودش رو داره جوری که اگر جایی تصویری میکاپ شده ببینید قطعا مشخصه که این عکس و میکاپ برای مریم رهنما هست یا نیست! حالا به جز اینکه مریم رهنما پای تصاویر خود لوگوی اسمش رو هم ثبت میکنه، اما نوع عکاسی و کیفیت و زاویه دوربین و حتی ژست مدل ها کاملا نمایانگر امضای شخصی مریم رهنما در سبک کارش هستند!

بالاتر گفتیم مریم رهنما کلا غلیظ و رنگی کار میکنه که خب باید اینجا بگیم این بانوی هنرمند به افرادی که علاقمت به سبک لایت هستند نیز احترام میذاره. در عین حال سبکی دیگر هم بلده که میشه گفت تغییر چهره آدمهاست در حالی که گریم نمیکنه و با آرایش به اونچه که گفتیم میرسه. 

بارها و بارها شده که مریم رهنما، متین ستوده و یا سمیرا حسینی و حتی خواهرش بهاره رهنما و ... رو میکاپ کرده جوری که به طور کامل چهرشونم متفاوت شده و تبدیل به فردی دیگر شدن!

هانیه غلامی هانیه غلامی
متین ستوده متین ستوده

مریم رهنما چرا سلبریتی هارو انتخاب میکنه؟!

به اعتقاد مریم رهنما بیشتر بانوان ایران از سلبریتی ها و سبک زندگی اونها پیروی میکنند و علت این امر رو خاطره های خوبی که اونها برای مردم میسازند و علاقه ی مردم به سلبریتی ها میدونه.

علاوه بر بهاره رهنما بازیگران زیادی به عنوان مدل آرایشی به سالن مریم رهنما رفته و همچنین الهام حمیدی و همسر مهران غفوریان برای مراسم عروسی خود این سالن رو انتخاب کرده اند که در حال حاضر هزینه تنها میکاپ عروس پیش خانم رهنما مبلغ بسیار بالایی داره.

آرایشگاه مریم رهنما مقصد بسیاری از بانوان هنرپیشه از جمله یکتا ناصر،شبنم مقدم، لیندا کیانی، متین ستوده، فریبا نادری، نیوشا ضیغمی، نرگس آبیار، مرجانه گلچین،نفیسه روشن و خیلی از بانوان سلبریتی دیگر.

maryamrahnama___1613328909_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی