|

وقتی زهره حمیدی چوب جادوشو درآورد و فیسو کوبید ساخت؛ خانوم پیجش دوپینگه!

zohre hamidi shayanews

زهره حمیدی از بازیگرای قدیمی اما جذاب سینما و تلویزیونه که سالهست در این عرصه دیده میشه اما انگاری مطابق با سن و سالش استایل نمیزنه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکسری از بازیگران هستند که خب هم به اسم و هم به چهره مشهورند اما دسته ای دیگر هم در این عرصه فعالیت دارند که شاید تنها با چهرشون اونهارو بشناسید و با وجود اینکه مثلا سالیانه ساله دارن ایفای نقش می کنن و تو فیلم و سریال های مختلف دیدیمشون، اما اگه اسمشون رو جایی ببینیم نمیدونیم ایشون همون اوشونه! زهره حمیدی مِن جمله همین هنرمندان است که از زمان جَوونیش بازیگری شغلشه و کارنامه کاری پربار و خوبیم داره اما خب خیلیا زهره حمیدی رو با اسم و رسم نمی شناسند. زهره حمیدی از شخصیت های محبوب در این کار و بار می باشد که در واقع و زندگی شخصیش روحیه شیطون تری به نسبت کاراکترای فیلم و سریالاش داره!

مثلا زهره بانو حمیدی در اینستاگرام فعالیتی به شدت زیاد و اکتیو داره، در حدی که هممممه جوره عکس و فیلم به اشتراک میذاره! از گشت و گذار های جذاب گرفته تا کنسرت و مهمانی و کافه گردی و دعوت به مراسم و ....! جالب اینجاست  که زهره حمیدی تمام این موراد رو هم با لبخند و رویی بسیار گشاده ثبت کرده جوری که بری تو پیجش واقعا انرژی میگری نه مثل امثال نیکی کریمی که همیشه با چهر ه ای مغرور دیده میشن!

zohreh-hamidi-2

تصویر بالا رو مشاهده کردید؟ زهره حمیدی انگاری اصلا سن و سال هم براش اهمیتی نداره و با استایلی تینیجر طور و صورتی و کمی ژست عجیب، عکسش رو گرفته و منتشرشم کرده!  بعد بانوانی همچون خانوم مریم مومن سعی دارند تا با آرایش و تیپ های زنانه سنشون رو بالا نشون بدن دیگه چراشو خدا داند!

67427028_2331160310335649_1480505444004061373_n

زهره حمیدی چوب جادوشو درآورد و فیسو کوبید ساخت!

زهره حمیدی متولد دهه سی می باشد و خب به اقتضای سنش دارای چهره ای خط و خطوط دار هستش. اما جالبه که این بانوی خوش اخلاق کشورمون انگاری اعتنایی به این موضوعات نداره و مثلا مدتی پیش میکاپی ازش دیده شد که بسیااار غلیظ و کار شده بود.

البته که ما نمیگیم زهره حمیدی چون سنش بالا رفته نباید آرایش غلیظ داشته باشه اما بنظر میرسه تا این حجم از تغییر و صافکاری و رنگ، چندان جالب نباشه و حسابی مورد توجه و تعجب و البته انتقاد قرار گرفت!

ناگفته نمونه زهره بانو احتمالا از مواردی مثل بوتاکس و یا فیلتر هم برای فیس و زیر چشم و پیشونی و .... استفاده کرده که اگه تا جایی درست باشه خیلیم عالیه چرا که خب پیشرفت علمِ خوشگلاسیون برای همسن موقع هاست دیگه!!

Untitled

شخصیت دبل چاکلت زهره حمیدی و اتفاقی جالب!

خانوم زهره حمیدی از چهره هایی هستند که شخصیت بالایی دارن و اهل حاشیه سازی و دیده شدن از این طریق نیست! اگه به پیج خانوم زهره حمیدی تشریف ببرید و یه سرچ ساده کنید متوجه میشید که این بازیگر پیشکسوت همونطور که گفتیم هوادارای زیادی داره و نکته جالب اینجاست که حتی بیشتر از خیلی از چهره های جَوون و مشهور هم فالوور داره و خب این نشون دهنده اینه که همه چی فقط به جَوون بودن نیست!

مثلا هواداران خانوم مرجانه گلچین اونقدری زیاد هستن که کلی فن پیجم براش زدن و حسابی با شخصیتش حال میکنن. اما اگه بخوایم برگردیم سر و سراغ زهره حمیدی باید بگیم که خانوم بازیگر بسیااار زیاد اهل کنسرت رفتن هستن و کلا نمیذارن زندگی به کامشون بد بگذره!

73420470_2520657404676644_5612219944897518444_n(1)

کنسرتی که زهره حمیدی کلی توش عشق کرد!

بعد از اینکه کرونا خیلی کم شد کنسرت ها خیلی خیلی زیاد شدن و هر شب خواننده های مختلف دارن کنسرت هایی جذاب میذارن. زهره حمیدی نیز مدتی پیش به کنسرت بهنام بانی رفت و تصاویری جذاب هم منتشر کرد.

کاری نداریم به انیکه چشم و هم چشمی بین بازیگران به خصوص خانوم ها خیلی زیاد شده اما واقعا در این شرایط سخت زندگی و بعد از قرنطینه ها کرونا چه اشکالی داره مثلا خانوم زهره حمیدی رفتن کنسرت که برخی از کاربران ایشون رو به تمسخر میگیرن!!

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک ، تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته «اقتصاد» می باشد و در سال 1369 وقتی 33 ساله بود بازیگری را با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» شروع کرد.

من با نام اصلی «زهره ربیعی مطمئن» در 16 سالگی ازدواج کردم و در 22 سالگی 4 فرزند داشتم ، حمید و مهتا خارج از ایراند و دخترم بیتا هم در ایران زندگی می کند.

پسرم حامد هم در 27 سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت.

65083763_2421255751489629_2120059345949568973_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها