|

وقتی صورت بی روح و کمرنگه نرگس محمدی کنار رفقای پررنگش میزنه ذوقو؛ سلفیاش کجن

narges-mohammadi shayanews

نرگی محمدی از بازیگرهای توانمند سینمای ایران هست که با سریال ستایش شناخته شد و رفت تو دید ولی این روزها در زمینه بازیگری یه مقدار کم کاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سه دسته بازیگر داریم اونایی که آسه آسه و رو پای خودشون میان بالا از تئاتر و منشی صحنه و بقیه ی کارای خرده ریزه تا بازیگری، دسته بعد اونایی هستن که تو اولین فیلمی که بازی میکنن بولد میشن و این که قبلا در زمینه ی هنر بودن و یا کاری کردن مهم نیست و یه دسته هم هستن که خب انگار فقط باید باشن یعنی نه نقش مهم و اصلی دارن و نه سیاهی لشکر محسوب میشن؛ یکی از بازیگرهایی که توی دسته ی دوم جا داره و یهو خیلی بولد شد نرگس محمدی هست که همه میدونیم با سریال ستایش بود که دیده شد و بالا اومد البته نرگس خانوم تو فصل آخر یه مقدار به خاطر گریم بدش که باید اون رو سن بالا نشون میداد یه مقدار گند زد چرا که میگفتن احتمالا خانوم خودش قبول نکرده که یه گریم مناسب براش انجام بدن چون نگران بوده زشت دیده بشه! با وجود این نرگس محمدی به قدری تو این سریال درخشید و حسابی کولاک به پا کرد که موقع پخش این سریال خیلی از خونواده ها برای دختر بچه های تازه متولد شده شون اسم ستایش رو انتخاب میکردن که این نشون دهنده ی برش این سریال بود.

ولی نرگس خانوم بعد از این سریال دیگه توی پروژه ی دیگه ای پیدا نشد و اون جوری که باید ندرخشید انگار خانوم منتظر بود که ازدواج کنه و کلا بیخیال این عرصه بشه و اگر هم هنوز فعالیت داره تو این زمینه به قدری کژدار و مریض هست که اصلا به چشم نیاد این فعالیت مثل سوزن در انبار کاه میمونه ولی با وجود این ها نرگس محمدی توی صفحه ی خودش تو اینستاگرام فعالیت های خاص خودش رو داره که میشه گفت خانوم هنوز تو شهرت هست حتی اگه تو صحنه نباشه چرا که فالوور های خانوم زیادن و نرگس محمدی هم هرازگاهی با این کاربرها عکس هایی از خودش و چیزایی که دوس داره و مدنظرش هست رو به اشراک میذاره و به تازگی هم یه عکس منتشر کرده که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

IMG_20230620_102741

وقتی نرگس محمدی دنبال سانتی مانتال نیست

این روزا به پیج اکثر بازیگرها که سر بزنید حداقل یه عکس دارن که داخلش مدل میکاپ شدن! از اینا به کنار بازیگرها هم تازگی ها دارن مثل بلاگرها فعالیت میکنن و لباس های عجیب و غریب، آرایش های غلیظ و زیاد و تبلیغاتی که توی استوری هاشون به چشم میاد و حتی حاشیه سازی هاشون برای جذب فالوور هم شده از مشخصه های این دوستان ولی خب نرگس خانوم محمدی از این دسته از افراد نیست و اگر یه سر به پیجش بزنید حتما متوجه این موضوع خواهید شد که خانوم خانوما همیشه با ساده ترین حالت و یا خوده عادی و نرمالش ظاهر شده و خبری از آرایش ها آنچنانی که خودشو باهاش خفه کرده باشه و یا لباس های پر زرق و برق که بخواد پولدار بودن خودش رو به رخ بکشه نیست مثل عکس های اخیرش که خانوم در کنار دو نفری که تو این عکس کنارش ایستادن و احتمالا دوستاش باشن خیلی ساده  وخودمونی دیده میشه، البته که یه سری از کاربرها به ایشون خرده گرفتن که میتونسته عکس های بهتر و با کیفیت تر به همراه زاویه قشنگ تر بگیره که البته زاویه ی سلفی نرگس محمدی تو اکثر عکس ها ایراد داره طوری که صورت خانوم کج میفته!

IMG_20230620_102831

IMG_20230620_102810

نرگس محمدی کلا تو فاز تبریک تولد گفتنه

هر شخصی صفحه ی اینستاگرامش یه محتوای تقریبا یه شکلی داره و بر اساس سلیقه اش این پازل رو چیده که خب تو همون خط و حال و هوا هم به فعالیتش ادامه میده و میره جلو مثلا بعضی ها دوس دارن فقط از کتاب ها و نمایش ها و آثار پخش شده فیلم و عکس بذارن و وقتی به صفحشون سر میزنی خیلی معدود عکس از خودشون میبینی یا خیلی ها هستن که علاقشون به گذاشتن عکس های سلفی هست و از منتشر کردن عکس قدی خوششون نمیاد و یا خیلی ها فقط اون عکس های آتلیه ای و پر از روتوش و ادیت رو میذارن که خیلی وقت ها اصلا به خودشون شباهتی نداره! حالا نرگس محمدی هم یه تم محتوایی توی پیجش داره و اون مربوط به تبریک تولد هست که خانوم خانوما برای تولد هر دوست و آشایی که براش خیلی عزیز هست یه پست ردیف میکنه و تبریک میگه که در ادامه چندتا از پست های تبریکی خانوم رو براتون گذاشتیم ببینید.

IMG_20230620_103240

IMG_20230620_102858

وقتی نرگس محمدی متهم به قتل میشه

شاید فکر کنید که این تیتر برای یکی از فیلم هایی که نرگس خانوم توش هنرنمایی کرده مربوط باشه ولی در اشتباهید چرا که این موضوع واقعیه! حالا داستان از چه قرار بود؟ چندین سال پیش سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی که متهم به همکاری در قتل همسرش هست، عکس و اسم نرگس محمدی رو تو بیلبوردهای تبلیغاتی که برای آزادی متهم اصلی در شهر وین اتریش نصب شده بود، چاپ کرده بود بود و از طریق این بیلبوردها از جامعه جهانی درخواست کرده بود  که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی یعنی در واقع خانوم آشتیانی بشن!!

نرگس64

IMG_20230620_102845

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    خوب 👹

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی