|

تولد شکیلی که "نرگس محمدی" اونور آب واسه رفیقش گرفت؛ اوجی چه خونه زندگی براش ساخته!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی بازیگر مشهور و باحال ایرانیه که این روزا فقط تو اینستاگرام میشه پیداش کرد و در آخرین بروز رسانی هم تولدی جذاب برای رفیقش گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای باحال و با استعداد سینما و تلویزیونه که البته خیلی ساله انگاری بیخیال دیده شدن های تلویزیونی شده و رفته که بره سینما و در تئاتر نیز مشغوله. قطعا میدونید دیگه هر بازیگرای که راهش رو از جعبه جادو شروع کرده باشه به روشی میرسونه به سینما و شاید بشه گفت اصلا این پرده نقره ای نقطه اوج هنرمدا هستش. نرگس محمدی با بازی در سریال "ستایش" بود که دیده شد و شناخته شد. خانوم بازیگر که در این سریال نقش اصلی یعنی خود ستایش رو به تصویر میکشید، شاید فکرش رو هم نمیکرد که این پروژه تا به این اندازه پر طرفدار بشه جوری که هنوز هم بعد از گذشت اینهمه سال مخاطب چهار چشمی بشینه و ببینتش! اما خب انگاری بخت با نرگس محمدی یار بود و می بینیم که خانوم بازیگر با همون یه کار بارش رو بست!

البته که این بار بستنه منظور از لحاظ شهرتی هستش که نرگس محمدی با ستایش پیدا کرد و انگشت شمار پیدا میشن سریال هایی که در تلویزیون اینچنین یک بازیگر نوپا و ناشناس رو شنااااس میکنن! اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل این روزهای خانوم بازیگر، باید بگیم که نرگس محمدی بعد از اینکه با علی اوجی چهره مشهور ایرانی اردواج کرد، با یه فاز و نول دیگه دیده شد و این دقیقا نقطه غرور نرگس محمدی بود و هست! چرا که نرگس بانو حالا دیگه بور دیده میشه و برای انتشار هر عکس و یا ویدیوی هم روی سخنش فقط با اطرافیان خودشه نه فالوورایی که همراهیش میکنن. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از وی در کنار دوستانش در حالی که برای یکیشون تولد گرفته!

نرگس محمدی

نرگس

اونی که تو تولد دوست نرگس محمدی آشنا به نظر میاد کیه؟ چقد شبیهن!

خب تو عکس دو نفر و نصفی آشنا به نظر میان. قطعا فریبا نادری رو که همه ما می شناسیم اما میمونه اون یکی و نصفی که خب نصفی میشه دختر کوچولوی فریبا نادری که همه جا با مامان جانش حضور داره و شخص دیگر هم خواهر نرگس محمدی می باشد که سارا محمدی نام دارد و ایشون نیز از چهره های مشهور اینستاگرام و حتی در فضای بازیگری و هنری است.

سارا محمدی یه چند سالی میشه که خب به طبع چون با نرگس خانوم سلفی و عکس هایی گذاشته به شهرت رسیده و از طرفی هم سابقه بازیگری داره و تئاتر نیز بوده. خانوم خانوما چند باری هم مدلینگ آرایشی شد و تصاویر میکاپ شده و جذابش حسابی دست به دست شد.

مثلا در ادامه تصویری از وی در کنار میکاپ آرتیستش خانوم مریم رهنما که خواهر بهاره رهنما می باشد مشاهده می کنید.

sara_mohammadi.official_84240928_227474451638526_8954556108662097136_n (2)

جدا از این مسائل دیدین که خواهر کوچیکه نرگس محمدی چقدر شبیه به خانوم بازیگر هستش و حتی برخی با دیدن اولین بار چهره سارا محمدی، بر این حدس و گمان میرن که ایشون نرگسه که یکم لاغر کرده، اما بعد متوجه میشن خیر ایشون خواهره نرگسه!!

Untitled

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی وقتی خانوم خواستگار نداشتن!

نرگس محمدی چند سالی میشه که با علی اوجی ازدواج کرده. خانوم بازیگر در حالی که بعد از ستایش حسابی به شهرت رسیده بود، خب در مصاحب های مختلفی دعوت میشد و کلی سوال به سمت و سوش روانه شد. یکی از سوال ها که میدونید برای مخاطب جالب به نظر میاد و جسارت پرسیدنش رو هم فقط مهران مدیری به این صراحت داره، این بود که ازدواج نکردی؟ و اینکه چرااااا ازدواج نکردی؟

که خب اون تایم نرگس محمدی هنوز مجرد بود و در پاسخ به مدیری جان گفت خواستگار ندارم! همین شد که بعد از اون خبری از خانوم بازیگر نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همون‌ زمان که مشهد بودند با علی اوجی عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج اوننها نیز رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که اون هم اصرار خود آقای همسر بوده!

وقتی نرگس محمدی یه پشمک جاندار داره!

این روزا خیلی از بانوان بازیگرمون هستند که حیوون خونگی دارن و این روند اونقدری زیاد شده که انگاری اگه نداشته باشی ضایست! قبلنا داشتن سگ بیشتر ترند بود و کلاس داشت، حالا داشتن گربه بین خانومای بازیگر زیاد شده و 90 درصدشون گربه دارن. نرگس محمدی نیز از این قافله عقب نمونده و گربه پشمالویی به نام پشمک داره. در ادامه نرگس و پشمک رو با هم مشاهده می کنید.

iyi

خونه زندگی لاکچری نرگ محمدی و علی اوجی

معمولا کمتر بازیگری پیدا میشه که پولدارررر نباشه. اما خب از طرفی هو کمتر بازیگری پیدا میشه که از خونه زندگیش عکس و ویدیو بذاره و درست برخلاف بلاگرای خانوم که حتی ولاگ خونه گردی میسازن و تا زیر و بم خونه زندگیشون رو به فالوور نشون میدن، بازیگرا اصلا این مدلی نیستن و اتفاقا سعی بر این دارند تا کمتر همکار و کاربر رو وارد این مسائل کنند.

اما اینبار تصویری که نرگس محمدی از یه گل خوشگل تو خونه منترش کرده بود باعث شد تا بسیاری از کاربران کنجکاو بشن و به خونه و وسایل توجه کنن که خب مکشخص شد نرگس بانو هم در شرایطی بسیار مرفه زندگانی دارند.

nargesmohammadi_narges_345322769_835483141332363_2286679293738358707_n

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها