|

نرگس محمدی با رفقاش فیگور پسرونه اومدن مدل اوفدار؛ پیشونیه ستایش شده اتوبان تهرون!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی بازیگر دوست داشتنی نقش ستایش می باشد که این روزا که اصولا علاقمنده تا تصاویری جون دار از خود انتشار بده و شهرتش رو دوچندان کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو شغلای هنری هر کسی چه خانوم و چه آقا ممکنه با یکی از کاراش بولد بشه و کشیده بشه بالا. این روند تو بازیگری هم به شدت دیده میشه که خب فرد با یک فیلم و یا سریال یهو میپره اون بالا مالاها و میشه محبوب دل مخاطب و کارگردانان! نرگس محمدی یه چنین اتفاقی براش افتاد و با بازی در سریال "ستایش" اونهم در سه فصل، حسابی این عرصه بهش خوش آمد گفت از نوع توووپش در حدی که ستایش باعث شد تا نرگس محمدی بار و بندیلشو برای شهرت و اعتبار ببنده و بشه و نرررگسِ سینما و تلویزیون. خانوم بازیگر ابتدا با بازی در فصل یکم ستایش خودنمایی کرد و بعد که با استقبال شدید مخاطب روبرو شذ کارگردان عزیییز اومد و دو فصل بعدی رو هم ساخت و خلاصه که ایشونم حالشو برد! اما حالا مدتیه که نرگس محمدی رو در کاری نمی بینیم و این چهره بیشتر تئاتر فعالیت داره در حدی که یه جورایی میشه گفت بر روی پرده نقره و جعبه جادو، نرگس محمدی تنها یک اثر داره اونهم ستایش!

narges-1

نرگس محمدی مود داره جذاااب جوری که اصلا برا فالوورش تکراری نمیشه!

شاید باورتون نشه ولی کاراکتر ستایش باعث شد تا نرگس محمدی اونقدر طرفدار پیدا کنه که حالا صفحه اینستاگرامش نزدیک به 3 میلیون دنبال کننده داره که البته فعالیت زیاد این هنرمند هم تاثیر زیاادی تو این جذب فالوور داشته چرا که نرگس محمدی میدونه چیا منترشرکنه تا مخاطب خسته نشه. مثلا خانوم بازیگر این مدلیه که برخلاف نقش ستایش خیلی شیطونه و تصاویری رنگی و ژست دار و مختلف به اشتراک گذاشته که خب فالوور جان وقتی میاد تو پیج پست و استوریا براش تکراری نباشن و به مانند چهره هایی مثل فریبا نادری فقط تو یه مود نمیچرخه و تنوع باحالی داره.

مثلا در ادامه یه چند تایی عکس از خانوم خانوما مشاهده می کنید که گویای مطالب گفته شده هستند.

download (2)

download (3)

download

download (1)

نرگس محمدی شده بدل پروین اعتصامی!

نرگس محمدی خیلی وقت بود که در عرصه سینما و تلویزیون به شدت کم کار شده بود اما انگاری به خودش اومد و حالا خانوم بازیگر هم در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده که البته هنوز به مرحله اکران نرسیده، و هم در نمایش و تئاتر بسیار بیشتر از پیش اکتیوه و بازی میکنه.

حالا نرگس محمدی خودشم بدل داره خوووشگل!

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. چند روز پیش تولد سارا خانم بود و نرگس تو صفحه اینستاگرامش حسابی برای آبجی جونش سنگ تموم گذاشت.

او با انتشار عکسی از خواهرش نوشت: بهترین فصلی که دوست دارم اردیبهشت چون تولد سارای عزیزم و محسن عزیزتر از جانم... سارا جون تو بهترین ،همراه ترین خواهر دنیا هستی. دوستت دارم و ارزو می کنم امسال بهترین سال زندگیت باشه عشق منی  تولدت مبارک

Untitled

اعتماد به نفس نرگس محمدی، خانوم عاشق فیسشه و بهش مینازه!

نرگس محمدی برخلاف فیلم و سریال هاش که همیشه انگار تازه از آرایشگاه اومده، اما تو فضای مجازی عکساش اغلب با یه میکاپ خیلی ملایمه که به مذاق خیلی از طرفداراش خوش نمیاد و بعضی جاها هم اصلا با یه چهره بی رمق از خودش عکس میذاره.

البته این موضوع نشون از تفاوت خانوم بازیگر با هم صنفیای دیگشونه و با این وجود که برخی بازیگرای سن دار که هر روز با یه قلم آرایش پست و استوری میذارن، نرگس محمدی عاشق ساده به نظر رسیدنه و همیشه رژ قرمزش پایه ثابتِ عکساشه؛ حتی اگه هیچ میکاپی هم انجام نده.

2145845 (1)

کمی بیشتر با نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

nargesmohammadi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها