|

لباس عروس پرفکتی که بدل نرگس محمدی پوشید همرو متعجب کرد؛ تولدی شلوغ و شکیل همراه رفقا!

narges mohammadi shayanews

اینکه یه چهره بدلی شبیه به خود داشته باشه یه موضوع عادیه اما اینبار ناخواسته عروس خانومی شبیه به نرگس محمدی دراومد کُپپپ خودش!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی میون اهالی سینما و تلویزیونه که این روزا تو فیلم  و سریالی دیده نمیشه اما خب اونقدری مورد علاقه مخاطبین هست که همچنان کلی طرفدار داره و قطع به یقین اگه تو کاری دیده بشه و تیزر فیلم و یا سریال دربیاد میتونه بیننده های بسیاری رو جذب اون کار کنه. نرگس محمدی با بازی در ستایش اول بود که دیده شد و به سرعت شهرت یافت. خانوم خانوما اونقدری تونست خودش و نقشش رو نُقل تو دل مخاطب کنه که کارگردان تصمیم به ساخت ادامه فصل های ستایش کرد. نرگس محمدی مدتی میشه که به شدت کمرنگ شده اما خب تو اینستاگرام فعالیت خودش رو کم و بیش داره.

نرگس محمدی یه فیس باحال و نچرال داره که اصلا همین معصوم بودن چهرش بود که خانوم بازیگر رو تو ستایش منحصر به فرد کرد. اما جدا از اینها دیکه تو این دنیا به این بزرگی که میلیاردها آدم هستن ممکنه یکسریا همزاد هم در بیان و خیلی زیاد شبیه به هم باشن. خیلی از بازیگرای ایرانی هم اینچنین هستند و حتی چهره های کُپشون تو بازیگرای هالیوودی هستش که مخاطب با دیدنشون متعجب میشه. اما اینبار اونی که شبیه به نرگس محمدی هستش یه عروس خانوم خوش فیسه که تو دید اول اونقدر شبیه به نرگس محمدی هستش که فالوورا رو حسابی تو شوک میبره که آیا ایشون نرگس بانو هستن که عروس شدن یا خیر!

نرگس+محمدی

نرگس محمدی نه تنها تو ستایش، بلکه کُپ پروین اعتصامی هم شد!

نرگس محمدی خیلی وقت بود که در عرصه سینما و تلویزیون به شدت کم کار شده بود اما انگاری به خودش اومد و چند وقتی پیش خانوم بازیگر هم در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده که البته هنوز به مرحله اکران نرسیده، و هم در نمایش و تئاتر بسیار بیشتر از پیش اکتیوه و بازی میکنه.

Untitled (2)

نرگس هیچ، نگاه کاربر محو خواهره خانوم شد!

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. چند روز پیش تولد سارا خانم بود و نرگس تو صفحه اینستاگرامش حسابی برای آبجی جونش سنگ تموم گذاشت.

او با انتشار عکسی از خواهرش نوشت: بهترین فصلی که دوست دارم اردیبهشت چون تولد سارای عزیزم و محسن عزیزتر از جانم... سارا جون تو بهترین ،همراه ترین خواهر دنیا هستی. دوستت دارم و ارزو می کنم امسال بهترین سال زندگیت باشه عشق منی  تولدت مبارک

87878

چهره بی روح نرگس محمدی که فقط با یه آیتم درجه یک میشه!

نرگس محمدی برخلاف فیلم و سریال هاش که همیشه انگار تازه از آرایشگاه اومده، اما تو فضای مجازی عکساش اغلب با یه میکاپ خیلی ملایمه که به مذاق خیلی از طرفداراش خوش نمیاد و بعضی جاها هم اصلا با یه چهره بی رمق از خودش عکس میذاره.

البته این موضوع نشون از تفاوت خانوم بازیگر با هم صنفیای دیگشونه و با این وجود که برخی بازیگرای سن دار که هر روز با یه قلم آرایش پست و استوری میذارن، نرگس محمدی عاشق ساده به نظر رسیدنه و همیشه رژ قرمزش پایه ثابتِ عکساشه؛ حتی اگه هیچ میکاپی هم انجام نده.

unknown_122274064_744867306065415_8379177554462253231_n

تولدی که با کلی حرف و سوال همراه شد! نیوشا کی انقدر با نرگس محمدی اوکی شده؟

اما نرگس خانم محمدی با وجود اینکه گفتیم کلا کم رنگ شده اما باز هم هواداران خاص خود را دارد و در اینستاگرام نیز بیش از 2 میلیون و 600 هزار فالوور دنبال کننده اش هستند.

از این ها که بگذریم این بازیگر خوش چهره مدتی پیش 36 ساله شد و برخی از همکاران او مثل خانم ها نیوشا ضیغمی و سارا خوئینی ها و... واسش جشن تولد گرفتند که خب نزدیکی نیوشا ضیغمی به این زوج کمی با نظرات مختلف کاربران همراه شد!

277454232_1211108362755606_1993859158493713678_n

اما قصه جالب ازدواج نرگس محمدی با آقاشون به دست مهران مدیری!

داستان ازدواج و طلاق همه بازیگرا برا مخاطب باحال به نظر میاد و میدونید که نرگس بانو با علی اوجی چند سالی میشه که ازدواج کردن اما قصه این زوج جالب بود که از برنامه دورهمی شروع شد!

اما جریان برنامه دورهمی و ازدواج علی اوجی چی بود؟ نرگس محمدی اولین‌ بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد، وقتی که در جواب مهران مدیری گفت خواستگار ندارد. بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همان‌ زمانی که مشهد بودند با علی اوجی عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بانوی کورد آریایی ارسالی در


    ا بازیگرخوبیه😂😂😂😂😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی