|

نرگس محمدی با این تیپ شیربرنج تو دیار عربا؟ آبجیِ ستایش چه اُعجوبه ای شد با گیسای فر!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی از بازیگرای جذاب تلویزیونه که چندان اهل حاشیه سازی نیست اما تازگیا عکسای جام جهانیش به شدت مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- نرگس محمدی رو میشه یکی از بازیگرای جذاب تلویزیون دونست که اگه مخاطب در فیلم و یا سریالی خانوم خانومارو ببینیه قطع به یقین دنبال کننده اون کار میشه. نرگس محمدی با کاراکتر ستایش به دنیای هنر وارد شد و با همین نقش هم حسابی خودش رو کشید بالا و مشهوووور شد. 

نرگس بانو حتی هنوز هم تو ذهن خیلی از مخاطبین با اسم همون ستایش هستش چرا که بعد از این سریال و نقش، میشه گفت دیگه کاری به این حد تاثیر گذار بازی نکرد و خب این چندان جالب نیست! چرا که اگه شما بازیگر هستید پس نباید به همون یدونه کار تو کارنامه کاریتون اکتفا کنید و به همون هم ببالید، بلکه بیننده باید چالش های دیگری هم از شما دیده باشه و مقایسه کنه اونوقته که استعداد یک هنرمند مشخص میشه! حالا از این ها که بگذریم و برسیم به لایف استایل خانوم خانوما باید بگیم که نرگس محمدی و لیندا کیانی زمانی که برای جام جهانی برزیل رفتن، تصاویر بسیاااری از خودشون به اشتراک گذاشتن اما امسال که جام جهانی تو قطره هنوز هنرمند خاصی دیده نشده که برای بازیا رفته باشه قطر. در این بین تصاویر لیندا خانوم و نرگس محمدی در حال دست به دست شدنه با عنوان اینکه برای قطر رفتن که خب اینطور که معلومه خالی بندی بیش نیست!!

24541_188

irs01_s3old_10531403547361340857

وقتی مهران مدیری نرگس محمدی رو عروس میکنه! عجبببب

نرگس محمدی خب بعد از بازی تو ستایش خیلی دیده و شناخته شد به همین دلیل اینستاگرامش کلی افزایش فالوور داشت و تو برنامه های مختلف دعوت میشد. یکی از اونها دورهمی مهران مدیری بود که ظاهرا مدیری جان با سوال تا حالا عاشق شدی که از همه داشت، باعث شد تا چند تایی از بانوان بازیگر ما برن خونه بخت! مثلا یکیش سمانه پاکدل بود که بعد از این برنامه هادی کاظمی با اسب سفیدش اومد و با خانوم خانوما ازدواج کرد و از طرفی هم نرگس محمدی بعد از بیان اینکه خیلی وقته دیگه خواستگار نداره یهو علی آقا اوجی میاد سر راهش و حالا این دو هنرمند از زوج های جذاب و بی حاشیه سینما هستند. 

جالبه که بدنید هم نرگس و علی اوجی و هم سمانه و هادی کاظمی از زوج های کم حاشیه و خوشبختی هستند که میون بازیگرا میشه نام برد!

yCeydPL72zv3

نرگس محمدی یه شابلون انداخه از خودش توخونه داره!

اگه بخوایم یکم از نرگس بانو و آقاشون دربیایم و برسیم به خونوادش باید بگیم که این بازیگر جذابمون یه خواهر و یه برادار داره که تا به حال تو مجازی ازشون زیاد تعریف کرده و میشه گفت مشهورم شدن از این طریق، اما چندان اهل استفاده از شرایط نیستند. 

سارا محمدی همانند خواهرش نرگس در عرصه بازیگری دستی بر آتش دارد اما بسیار کمرنگ. وی در ابتدای تجربه کاری اش در سریال "معمای شاه" بازی داشت و بعد ها هم در سریال "گاندو" دیده شد.

سـارا محمدی گفته است من همیشه به طرح های سنتی که در لباس های امروزی به کار گرفته می شوند علاقه دارم و معتقدم اگر ایرانی هستم باید ظاهر هم نشان دهنده ایرانی بودنم باشد . طرح کاشی کاری ایرانی و سوزن دوزی های سنتی از جمله علایق شخصی من می باشد.

tt

اما به غیر از اینها سارا خانوم محمدی به میکاپ هم بسیار علاقمند است . حتی برای مدلینگ خانوم مریم رهنما میکاپ آرتیست شاخ ایرانی هم دعوت شد و حسابی تغییر کرد. در ادامه تصویر وی را با آرایشی رهنما مشاهده می کنید.

639838-Gahar-ir

نرگس محمدی و پشمک جون

این روزا خیلی از بانوان بازیگرمون هستند که حیوون خونگی دارن و این روند اونقدری زیاد شده که انگاری اگه نداشته باشی ضایست!

قبلنا داشتن سگ بیشتر ترند بود و کلاس داشت، حالا داشتن گربه بین خانومای بازیگر زیاد شده و 90 درصدشون گربه دارن. نرگس محمدی نیز از این قافله عقب نمونده و گربه پشمالویی به نام پشمک داره. در ادامه نرگس و پشمک رو با هم مشاهده می کنید.

iyi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی