|

فاز شیرین شاهرخ استخری و همسرش وقتی از ما خیلی دورن؛ سفره هفت سین از طلا چی میگه!

sepideh bazmipour shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که در اینستاگرام تصاویر بسیاری منتشر میکند و اینبار از عاشقانه شیرینشون گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهرخ استخری از دسته بازیگرانی می باشد که تو دهه هشتاد با سحر قریشی و سمانه پاکدل و ... دیده شد و به شهرت رسید. اما انگاری بازیگرانی که در این برهه زمانی بازیگر شدن و مشهور، چندان به اونچه که رسیدن علاقمند نبودن و راهشون رو تغییر دادن. چرا که مثلا شاهرخ استخری رو می بینیم در حالی که خیلی ساله دیگه بازی نمیکنه و تنها حرکتش شده بلاگری و شغل دیگری که خودش راه اندازی کرده! سحر خانوم که اوضاعشون مشخصه و این روزا بعد از جدای از تتلو در دبی به سر میبره! سمانه پاکدل هم که اصلا از صفحه روزگار بازیگری محو شد و تو هیچ کاری دیده نمیشه! اما شاهرخ استخری خودش رو بولد نگه داشت چرا که این بازیگر به همراه همسرش خانوم سپیده بزمی پور در اینستاگرام به شدت فعالیت داره و شده یکی از بلاگرهایی که بیخیال این فضای مجازی نمیشن و یکسره در حال فعالیت هستند. اما خب قطعا شاهرخ چون آقا هستش و چهره ای شناخته شده، کمتر پست و استوری میذاره!

شاهرخ استخری و همسرش انگاری ریز ریز رفتن اونور 

اما ظاهرا این روزا همه در حال رفتنن و یا اینکه بچهاشونو اونور اب به دنیا میارن تا به موقش به راحتی ساکو جمع کنن و خدانگهداررر!! شاهرخ استخری نیز اینچنین است و این روزا که خیلیا در حال مهاجرت هستند شاهرخ خان در حال رفت و امد به ایرانه اما اینکه اینبار بره دوباره برمیگرده یا خیر خدا داند.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ خان می باشد که در بلژیک زندگی میکرد و تعطیلات داشت تا اینکه با آقای بازیگر آشنا میشه و در نهایت به زدواج ختم میشن. این زوج که چند سالیه در ایران زندگی میکنن، چند وقتیه که اونورآب رفتن و خانوم خانما برای اینکه فالوورا بر روی سرش هوار نشن با آرامش صحبت میکنه و سعی بر جلب نظرشون رو داره. سپیده بانو که پست و استوری های بسیاری از خودش و دختراش و شوهرش به اشتراک میذاره، اینبار اومد و همره با همسرش تصویری گذاشت که خب طبق معمول با کلاهی استیکری چیزی سانسور کرده بود موهاشو! این شد که با نظرات کاربران همراه شد چرا که قطعا همه طرفدار این زوج نیستن و خیلی از خودنمایی های اونها خسته هستند!

Untitled

وقتی شاهرخ خان رو دختراش رو به راه میکنن!

شاهرخ استخری به گفته خودش قبلنا شخصیتی متفاوت داشت و چندان با بچها حال نمیکرد و یا حال و حوصله رمانتیک بازی نداشت اما حالا چون بابا شده اون هم پدر دوتا جوجه دختر، خب تاثیرات زیادی روش گذاشتن و حالا شاهرخ خان شده یه پا ناز کش دختر که با دختراش خیلیییی خوشحاله و خریدار نازشونه.

شاهرخ و سپیده صاحب دو فرزند دختر به نام های پناه و ناب هستند که نبات خانوم همچون اسمش خیلی خوشمزس و نه تنها تونسته دل باباشو حسابی ببره، بلکه تو اینستاگرام طرفدارای زیادی داره و بسیاری از فالوورای آقای بازیگر و همسرشون اصلا به خاطر نبات اونهارو دنبال می کنند. 

estakhrifamily_s instagram 2023-4-25 story

unknown_294994290_3322560424736026_2207757898480368613_n

و اما شغلی که شاهرخ استخری پشتش بهش خیلی گرمه!

شاهرخ استخری علاوه بر بازیگری شغل دومی هم دارد. او دارنده سه شعبه طلا فروشی است که در مناطق مختلف تهران نیز قرار دارند. این تصویر هم حضور فریبا نادری در یکی از شعب طلا فروشی آقای بازیگر می باشد.

اولین گزینه ای که به نظر شاهرخ استخری رسید رستوران داری بود اما با تحقیقاتی که انجام داد و از هنرمندانی که این حرفه را دنبال می کنند متوجه پر مشغله و وقت گیر بودن آن شد.

Untitled

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها