|

الهام پاوه نژاد با این تیپ سن و سال نوحشو هوتوتو کرد؛ بعد انقلاب خانوم حرکت زده نابی!

الهام پاوه نژاد بازیگر با استعداد ایرانی می باشد که گاهی خوشتیپ میشه و گاهی نامتعارف اما اینبار خانم بازیگر با تیپ با کلاسش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگران جذاب و دوست داشتنی و البته کار بلد ایرانیه که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز فعالیت دارد. الهام بانو از مدل بازیگرای چند بُعدیه که هم میتونه نقشای طنز رو به خوبی ایفا کنه و هم کاراکترای اجتماعی و خشن و جدی! قطعا همه بازیگرا نمیتونن همه این موارد رو به خوبی از آب درارن و کمتر هنرمندی به مانند الهام پاوه نژاد هست که چنین باشه. الهام پاوه نژاد ابتدا کار خود را با بازی در سریال های تلویزیونی شروع کر و بعد خانوم بازیگر رو دیدم در خالی که سینما و شبکه خانگی به شدت فعال شده.

ظاهرا این دو گزینه هرکی رو به سمت خودش میکشونه دیگه برنمیگردونه به تلویزیون و الهام ژاوه نژاد نیز اینچنین بود. این چهره مشهور و دهه پنجاهی که البته لب مرز این دهه به دنیا اومده و دقیقا متولد پنجاهه، این روزا در کار و بارش به شدت کمرنگ شده. الهام بانو از خوشتیپای این عرصه محسوب میشه که گاهی هم نامتارف میشه. اما در ادامه استایلی از وی مشاهده می کنید که منتشر شده و خانوم بازیگر رو پیش از عید نشون میده.

الهام پاوه نژاد

وقتی الهام پاوه نژاد موقه بارداری کاربن از خودش انداخت رو دخترش!

خب میدونیم که خیلی از بازیگران هستند چه خانوم و چه آقا همراه با همسر و دختر و پسر و خلاصه که خانوادشون تشریف میارن تو مراسمات سینمایی و یه دورم اونهارو مشهور میکنند. حتی چهره هایی هستند همانند آقا مهران غفوریان که خانومشون رو بلاگرم کرد و حالا خانوم خانوما نه تنها مشهور شده بلکه فعالیت بلاگری هم داره! برخی هم هستند همانند الناز شاکردوست که خب چون هنوز مجرد هستند همراه با خواهر و بردارشون میان و حسابی دیده میشن که اینم خودش به نوعی مشهور کردن خونوادست!!

حالا الهام پاوه نژاد چند باری شده که همراه با دخترش کُردیا اومده به مراسمات سینمایی اما نکته جالب شباهت بسیار زیاد این مادر و دختر بود که مورد توجه کاربران قرار گرفت. حالا شاید بپرسین کردیا به چه معنیه که باید بگیم معنی اونچنان خاصی نداره و دختر کرد رو نشون میده. این اسم نیز کردی می باشد.

unknown_241526148_413191753571370_6395273196287629583_n

استایل های عجیب و نامتعارف الهام پاوه نژاد که چشم همرو به اشتباه انداخت!

یکم بالاتر گفتیم الهام پاوه نژاد گاهی میره جزوی از خانومای نامتعارف پوش. الهام پاوه نژاد گرچه چندان حاشیه خاصی در میان بازیگرانی که همیشه خدا جنجالی هستند، نداره و دیده نمیشه اما جالبه بدونید خانوم بازیگر از نامتعارف پوشان در این عرصه هستند که بارها و بارها با استایل های عجیب و نه چندان جالبشون مورد توجه قرار گرفتند اما نه مورد تذکر!

مثلا در ادامه تصویری از این بازیگر مشهور کشورمون مشاهده می کنید که نشون میده خانوم خانوما تا کجا پیش رفتن و عین خیالشونم نیست!

celebrityha_ir_1638519683_1

احتمال میره که شما هم در نگاه اول فکر کردید الهام خانوم پاوه نژاد دستش رو با باندی چیزی بسته اما با کمی تا قسمتی توجه متوجه این شدید که نخیرررر داستان یه چیز دیگست و این مدل آستینم خانوم بازیگره که در این حد و حدود بالا رفته و بقیش تنها با بند گرفته شده!

unknown_92991037_629584787887379_2747221182561138493_n

دستمزدای سر به فلک کشیده الهام پاوه نژاد چی میگه!

البته که فکر نکیند الهام پاوه نژاد فقط کرور کرور براش طرفدار ریخته و خانوم بازیگرمون هیچ مخالف و نقصی ندارن. اتفاقا الهام پاوه نژاد از دسته چهره هایی هستش که خیلی از کاربران به این نکته اشراه کردن که مبالغ بالا و دستمزد های نجومی دریافت کرده! 

و یا مثلا برخی از رسانه های مجازی ادعا می کنند که الهام پاوه نژاد برای هر تیزر تبلیغاتی بین 500 تا 700 میلیون دستمزد دریافت می کنه که قطعا این مبلغ بسیار زیادی محسوب میشه!

اما این بازیگر زن دهه پنجاهی که البته لب مرز این دهه به دنیا اومده از دسته هنرمندان دست به خیر است که بسیاری از آن مبلغ های دریافتی را صرف کمک به نهاد های خیریه می کند.

الهام

الهام پاوه نژاد بعد انقلاب چه اول بوده تو یه کارایی!

برخی از هنرمندان هستند که شاید تنها هنرشون همون بازیگری باشه همانند خانوم سحر قریشی اما برخی از چهره ها هم هستند همانند الهام پاوه نژاد که تنها بازیگری نیست که هنرشونه بلکه تو موارد دیگری مثل نمایش نامه نویسی و شعرخوانی نیز فعالیت داشته و دارد. الهام پاوه نژاد می گوید: در سال 1380 من اولین نفر بعد از انقلاب بودم که برای خواندن اشعار فروخ فرخزاد مجوز گرفتم ولی خب تلاشم برای عرضه شعرخوانی به بازار به نتیجه نرسید. در سال های بعد همکارانی مانند مرحوم خسرو شکیبایی و نیکی کریمی به سراغ شعر فروغ رفتند.

Untitled (3)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها