|

فیگور جذاب و مارپیچ الهام پاوه نژاد که انگار نه انگار شونصد سالشه؛ خانوم شده ستودنی!

elham pavehnejad shayanews

الهام پاوه نژاد بازیگر مشهوری می باشد که اصولا استایل های خاص رو دوست داره و اینبار هم با خاص بازیه بیش از اندازه سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای مشهور ایرانی می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد اما موضوعی که هیت اینه که به یکباره خانوم بازیگر بولد شد و از اون مدل بازیگرا بود که آسه آسه شهرت پیدا نکرد بلکه یهوووو چشم باز کردیم دیدیم الهام پاوه نژاد شده یه چهره اسم و رسم دار که در سریال های شبکه خانگی ایفای نقش میکنه! البته که باید در نظر بگیریم الهام پاوه نژاد توانایی و استعداد این شغل رو هم داره چرا که از معدود هنرمندانی هستش که هم میتونه کاراکترای طنز رو به خوبی ایفا کنه و هم اجتماعی و جدی طور رو! معمولا بازیگران چندان نمیتونن این سبکی باشن و تو هررر نقشی خوب ظاهر شن اما الهام پاوه نژاد میتونه! 

الهام بانو اما خب همونطور که بولد شد، شاخ هم شد و حالا با غروری بیشتر دیده میشه که خانوم بازیگر رو گرفته و چندان هر کسی رو تو سطح خودش نمی بینه! الهام پاوه نژاد مدتی هم به دلیل کشف حجاب مورد سوژه ای عجیب قرار گرفته بود اما حالا دوباره خانوم بازیگر رو با حجاب می بینیم! این چهره اصولا در استایل هم خیلی دربند سفت و سخت پوشی نبود و تقریبا همیشه با نکته ای مورد توجه قر میگرفت اما اینبار الهام پاوه نژاد با لباس گل گلی بود که سوژه شد. لباسی که خیلی به مذاق کاربر خوش نیومد و با نظراتی منفی همراه شد..

minaaa.mirzaie_72758216_147709569818546_2835115610323346874_n

نوع پوشش عجیب الهام پاوه نژاد که مانتوعه ولی از نوع آستین کوتاش!

همونطورکه گفتیم الهام پاوه نژاد معمولا استایل هایی رو انتخاب میکنه که چندان مورد پسند همه نیستن. البته که فکر نکنید خانوم بازیگر خاااص پوشن خیر، بلکه مثلا مانتویی معمولی انتخاب میکنن با دیگر آیتم های کاملا معمولی اما یهو آستین مانتوشون ناجوره!

خب این ظاهر چندان متفاوت و زیبا نیست که هیچ، احتمال اینکه مورد تمسخر هم قرار بگیره هست چرا که از روند خاصی در استایل و مد استفاده نشده و ظاهرا تنها میخواسته مورد توجه قرار بگیره! در ادامه ظاهری که در رابطه باهاش صحبت کردیم رو مشاهده می کنید.

celebrityha_ir_1638519683_1

دیدین؟ احتمالا اگر توضیحات نبود شما هم با اولین نگار فکر میکردین الهام پاوه نزاد باندی چیزی دور دستش بسته اما بعد از کمی توجه متوجه میشین نه بابااا این مدل آستینش!

وقتی الهام پاوه نژاد رو با این فیگورا باید پرستید!

به غیر از این، الهام پاوه نژاد به شدت اهل عکس گذاشتنه و حتی اگه یکروز این حرکت رو نزنه انگار روزش شب بشو نیست! الهام خانوم که در اینستاگرام بیش از 1.5 میلیو.ن دنبال کننده داره تا به حال 2635 پست منتشر کرده که خب نشون میده این چهره اصلا و ابدا اهل آتلیه رفتن نیست و هر موقع و در هر شرایط و با هررر استایلی سلفیش رو میگیره و میذاره! یکی از ژست های عجیب این چهره مدل سیس گرفتن هستش که مثلا وای میسته جلو اینه و در حالی که فیسش رو به بداخلاق کرده، سیس عقاب میاد و اینجاست که نظرات مختلف سرازیر میشه و خیلیا میگن خانوم خانوما انگار بُت شده! بابا یکم ظرافت و خلاقییییت!

elhampavehnejad_307590430_1719907231743227_5738469018271507759_n

elhampavehnejad_307803890_134464882431141_3133808484477550351_n (1)

الهام پاوه نژاد با اینستاگرامش میبرتت تو یه دنیای دیگه!

خیلی وقتا پیش اومده که مثلا ما یه بازیگری رو در فیلم و یا سریالی دیدیم و بعد که وارد اینستاگرامش شدیم و یا خبری ازش در گوگل باز کردیم، حسابی جا خوردیم! حالا چرا چون 180 درجه با اونچه که ما ازش در جعبه جادو و یا بر روی پرده نقره ای دیدیم فرق داره و کلا ذهنیتمون رو راجبش تغییر میده!

این موضوع بیشتر هم برای خانومای بازیگر رخ میده تا آقایون چرا که اونجا مثلا چادری و ساده هستند و یا خیلی مظلوم، در واقعیت ژیگول و شیطون و شَرررر! البته که چندان هم نمیشه بهشون خُرده گرفت چون اون چهره خب شخصیت واقعیش اون مدلیه و قرار نیست در نقش هر طور که بود چه خوب و چه بد، همون مدلی هم باشه و بچرخه! اگه اینطور باشه که دیگه هیچییییی! باید هزار مدل بشه ....

Untitled

البته که خانوم بازیگر به نظر میاد ورزشگار هم باشن چرا که تصاویر زیاید دارن در حال دوچرخه سواری و یا با استالی ورزشی در حالی که پیچ خوردن تو خودشون! خیلی از بانوان بازیگر ورزش رو دنبال میکنن و تقریبا وجود نداره خانومی که حتی کمی ورزش کنه و اون رو در اینتستاگرام جار نزنه!

تیپ-ناجور-الهام-پاوه-نژاد-همراه-دخترش--الهام-پاوه-نژادچقدر-تغییر-79427

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها