|

زیباترین لباس عروسی که "متین ستوده" مال خودش کرد؛ نه تو نقش بلکه واقعی رفته اون دنیا!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب ایرانیه که مدتی میشه ازدواج کرده و لباس عروس و آرایشی به شدت لوکس و گرون انتخاب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- متین ستوده بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که البته این چهره زیبا خدادادی نیست و دست زیادی از انسان درش رفته و خانوم بازیگر یه چند خرکتی از آیتمای زیبا سازی رو تو فیسش اجرا کرده. متین ستوده با بازی در سریال "لیسانسه ها" بود که شهرت یافت اما دیده و شناخته شدن این بازیگر جوان با ایفای نقش در سریال "میکائیل" بود که صورت گرفت و حالا خیلی ها هستند که متین ستوده رو به عنوان بازیگری مطرح می شناسند و کلی هم طرفدارش هستند.

متین ستوده از دسته هنرمندان زیبارویی محسوب میشه که تو دهه شصت متولد شده و تا همین مدتی پیش هم مجرد بود و به دنبال همسری بلننند قد! شاید فکر کنید این موضوع برمیگرده به علایق خانوم بازیگر که خب باید بگیم خیر؛ این برمیگرده به اینکه قد متین ستوده از قامت بلندایی هستش که هر آقایی به عنوان همسر ایشون مورد تایید نیست و خیلی هم با این موضوع که هم قد بودن و یا خانوم بلندتر از آقا باشه مشکل داشت! همین شد که متین ستوده در آخر با علی زند ازدواج کرد اما نه در سن و سالی پایین، بلکه 36 ساله بود که در لباس عروسی بسیار جذاب و چهره ای با آرایش ناااز دیده شد. در ادامه این بازیگر مشهور رو در شمایلی که گفته شد مشاهده می کنید .

200688_719

متین+ستوده

میکاپ متین ستوده به دست آرایشگری قهار!

اما خانومی که در قسمت راست تصویر مشاهده کردین مریم رهنما نام دارد که خواهر خوشنام و خوشگل بهاره رهنماست. بهاره بانو گرچه که دیگه خودشو اسم و رسمی چندان محبوب نداره اما خواهرش مریم بانو به شدت مشهور و یکی از میکاپ آرتیست های شاخ ایرانی محسوب میشه که کلا با بازیگران و یا چهره های مشهور سر و کار داره. البته که این ترفند به نوعی تبلیغ برای رزومه و فعالیت خودش محسوب میشه و باید گفت تا به اینجا هم به اونچه که هدف داشته رسیده و موفق بوده. بسیاری از بانوان بازیگر هستند که تو همین چند ساله میکاپ عروسیشون به دست این شخص بوده و بسیاری از بازیگران هم برای مراسمات سینمایی نزد مریم رهنما میکاپ شدند!

unknown_267208730_716803665946996_7231491687030312473_n

متین ستوده اعتماد به نفس نداشته ؟ یا سر به فلک کشیده؟

قطعا چه آقا باشید و چه خانوم به دنبال زیبایی و خوشتیپی هستید و براتون مهمه اما موضوعی که وجود داره اینه که چرا برخی از خانوما همانند تصویری که از متین خانوم مشاهده کردید تا به این میزان علاقمندن تا چهرشون رو تغییر بدن و از این رو به اون بشن!

یعنی اینهمه عمل کم بود؟ آرایش کم بود؟ با فیلتر هم عکس میندازید؟ خب همه اینها نشون دهنده کمبود اعتماد به نفش شخص هستش که چهره خودش رو قبول نداره و نیاز می بینه تا همه این مراحل رو انجام بده!

متین+ستوده

متین ستوده نه در بازیگری، بلکه واقعی  به اون دنیا سر زده!

گفتیم که متین ستوده هنرمندی محبوبه که صرفا به دلیل بازیگر بودنش مشهور نشد و بازیگری تنها سکوی پرتابی بود تا ایشون به معروفیت و بعد هم  به مدلینگ برسن و جذب فالوور داشته باشن برای خودنمایی!

حالا میگین چرا؟ این روزا ظاهرا خانومای بازیگر تو مسابقاتی سنگین هستند که رقابتی سنگین تر دارن و دائم در تلاشند تا از اون یکی جذاب تر خاص تر به نظر برسند. حالا در این راه قطعا همگی یکی یکبار میرن زیر تیغ جراحی! برخی هم میرن زیر سرنگ بوتاکس و ژل! و در آخر همه اونها میرن تو سالن های آرایشی و دم به دقیقه رنگ عوض میکنن! 

متین ستوده دقیقا یکی از همین خانومای بازیگره که یکسره تو این فضاها سیر میکنه. متین خانوم اما انگاری تو فضای دیگری هم رفته! مثلا مدتی پیش مصاحبه ای از وی منتشر شد که متین خانوم ادعا دارند داشتن سکته میکردن و مرگ رو با چشماشون دیدن! در ادامه این ویدیویی رو در این باب مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی