|

متین ستوده قد کشیده هرکول مثل دُخی خفنای بالیوود؛ پیرسینگِ خانوم شده از نون شب واجب تر!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذابی که قامتی بلند میون خانوما داره به همین علت همیشه نگران خواستگار نداشتنش بود تا اینکه با مرد چشم رنگی ازدواج کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- متین ستوده بازیگری خوش فیس و دوست داشتنی که این روزا شاید کمرنگ شده باشه و در فیلم و سریالی دیده نشه اما در عوض خانوم بازیگر از اون دسته چهره هاست که با استفاده از اینستاگرام نمیذاره مخاطب فراموشش کنه و فعالیتی چشمگیر داره. البته که در این چند ماه اخیربسیاری از بازیگران در صفحات خود دست از انتشار عکس های جینگول مستون خودشون برداشتن و یا فعالیتی ندارن و یا متن هایی غمناک و .... منتشر می کنند که خب باید گفت متین ستوده هم یکی از همین چهره هاست. متین بانو با بازی در سریال "لیسانسه ها" شهرت پیدا کرد اما ابتدا سریال "میکائیل" بود که این بازیگر جوان رو به مخاطب و اهالی سینما شناسوند. متین ستوده شاید کارنامه خیلی خیلی پر بار نداشته باشه اما میشه گفت هنرمندی خوش استعداده که اگه بیشتر پشت کارش رو بگیره میتونه آینده ای درخشان تر از حال داشته باشه.

download

متین ستوده و قامت بلندی که نگرانش کرد واسه شوهر کردن!

خب تصویری که مشاهده کردید متین بانو بودن به همراه همسرشون علی زند که صاحب رستورانی شیک و شاخ در تهران می باشد و اغلب هم از بازیگران میزبانی دارد. اما متین ستوده که یه دختر دهه شصتیه اصلا به این سادگیا ازدواج نکرد و خانوم خانوما در حالی که خود را با قد 175 از بلند قامتان میون خانوما میدونست، همیشه بر این نظر و البته نگرانی بود که نکنه همسر مورد نظرش پیدا نشه که از این بازیگر جوان ما بلند تر باشه!! 

خب قطعا قد آقا برای خیلی از خانوما اهمیت داره اما اینکه یک بازیگر اون رو بیاد و علنی مطرح کنه شاید جالب نباشه. البته که اگه از بُعدی دیگر هم بهش نگاه کنیم می بینیم که اتفاقا بازیگرانی بوده و هستند که با گفتن مطالب ناجور تری جلو دوربین به خواسته هاشو رسیدن! مثلا سمانه پاکدل و یا نرگس محمدی هنوزازدواج نکرده بودن و خواستگار هم نداشتن که هر دو در برنامه دورهمی این موضوع رو عنوان کردن و خیلی زود براشون دوتا خواستار درست حسابی از نوع بازیگرش پیدا میشه و میرن قاطی متاهلا!! متین بانو نیز اینچنین بود و بالاخره به خواسته دلش رسید و در نهایت با مرد چشم رنگیه قد بلند مزدوج شد.

368490_568

متین+ستوده

IMG_۲۰۲۲۱۱۲۹_۱۱۰۲۳۲

فیگور عجیبی که میتن ستوده با دوستای دخترش میگیره!

متین ستوده خیلی اهل رفیق بازی مثلا به مانند بهاره رهنما نیست اما خب قطعا به واسطه شغلش دوستان زیادی داره که هم مشهورن و هم غیر مشهور. متین ستوده با رفقا عکسای زیادی به اشتراک میذاره اما نکته ای که هست اینه چرا و به چه دلیل انقدر علاقمنده تا تصاویر خود را همیشه با حالتی به شدت خندان در حد قهقهه نشون بده و به اشتراک بذاره؟؟

مثلا در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که گویای مطلب هستند. شاید هم چنین ژست هایی ترند شده و ما خبر نداریم!! آخه اینهمه؟!

download (1)

174099_530

موهای بافت متین ستوده که دست دخترای بالیوود رو از پشت بسته!

متین ستوده یه دختر پر جنب و جوشه که خیلیم اهل استایلای رنگی و دلبرونس، به همین جهت صفحه ای اینستاشم این چنینه و این مدلیه که وقتی فالوورش یه چرخ میزنه تو پیج حوصلش سر نمیره! اما در عوض از لحاظ شغلی و حرفه ای تو پیح، صفر!! متین ستوده چهره ای ظریف و عمل شده داره که خیلیم به خودش میرسه اما خب چون زمینه ای زیبا داره میکاپی که انجام میده به زیبایی رو چهرش میشینه. اما اینبار متین بانو تصویری از خودش به اشتراک گذاشت که موهای بافته شده و بلند و پررر پشت خانوم خانوما حسابی مورد توجه قرار گرفت و کاربر رو به وجد آورد.

download (5)

فوبیای عجیب خانم بازیگر

او در مصاحبه ای گفته که من عاشق سفر هستم، واقعا هر جایی از کره زمین را دوست دارم که ببینم، یعنی یکی از بزرگترین آرزوهایم اینست که بتوانم حداقل خیلی از جاها را قبل از مرگم ببینم. شاید بزرگترین فوبیایی من هم این باشد که وقتی از دنیا بروم که خیلی از جاهای دنیا را ندیده ام.

download (3)

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

download (4)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها