|

وقتی متین ستوده جای دندوناش مروارید کاشته آی میخنننده؛ چه اونورآبی گیساشو ریزونده!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیپر جذاب و خوش فیس ایرانیه که این روزا تو شغلش کم کار شده اما در عوض خانوم خانومارو تو اینستا و قرتی بازی به شدت می بینیم!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- متین ستوده بازیگر جذاب و با استعداد ایرانیه که این روزا به شدت کم کار شده اما نباید بازی خانوم بازیگر رو در فیلم و سریال هایی که تا به حال بازی کرده رو فراموش کنیم. متین ستوده یه چیزی تو مایه های مریم معصومی هستش که این چهره ها اومدن و چند باری ایفای نقش کردن و بعد کلا رفتن که رفتن! البته که شهرتشون رو به دست آوردن اما بعد دیگه خیلی اکتیو نبودن و بیشتر تمرکز خود را بر روی پیج های اینستاگرامی گذاشتن تا به محبوبیت و حاشیه دار شدنشون کمک کنه و البته شهرتشون نیز باقی بمونه. متین ستوده رو در سریال "لیسانسه ها" به یاد دارید؟ خانوم خانوما چهره ای به شدت مظلوم و ساده داشتند که با وجود عمل های زیبایی و نچرال نبودنش، فیسش اما همچنان ساده طور دیده میشد که خب این موضوع دقیقا برخلاف اون چیزی هستش که ما از متین بانو در اینستاگرام می بینیم. میگین نه؟ پس در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که گویای مطالب گفته شدست و زمین تا آسمون با اونچه که من و شما به یاد داریم متفاوته.

unknown_241800712_592831718793850_5134656739336388833_n

متین ستوده دندوناشو برداشت جاشون مروارید کاشت!

البته که متین ستوده در این تصویر انگاری بیشتر سعی داشته تا دندونای لمینتی و مثل برف سفید خودش رو نشون بده که چندان جالب به نظر نمیاد این میزان غیر طبیعی بودن اما انگاری این موضوع خیلی عادی شده میون بانوان بازیگر به خصوص اون دسته ای که مثل متین خانوم کم کار شدن تو بازیگری و لازم نیست بیان جلو دوربین!

متین ستوده البته که این اولین بارش نیست که چنین ظاهری ازش دیده میشه و اینطور که در تصاویر دیگر بازیگر جوان مشخصه، تو خیلی از عکساش این مدلیه و حتی به دوستاشم میگه این سبکی بخندن تا عکس گرفته بشه!!

unknown_306095716_583286613541373_5044999156140158374_n

متین ستوده و فرقی که با متین ستوده داره! عجیبا غریبا

این روزا دیگه تو تلویزیون کمتر فیلم و سریال درست حسابی دیده میشه و همه شدن موضوعاتی آبکی و یا تکراری که صدای مخاطبشون رو در میارن. دیگه کارای طنز که اصلا هیچ، خیلی ساله با نبود یکسری بازیگر خنده چندان به لب بیننده نمیاد و آخر شب زمانی که خسته و کوفته از شرایط زندگی میاد پای تلویزیون باز هم سریالای اجتماعی و مشکل دار می بینه!

اما لیسنسنه ها بازیگرای خوبی داشت که خب یکیشون هوتن شکیبا هست که این روزا می بینید چقدر داره میتازونه و تبدیل به هنرمندی قدر و توانااا شده که اون بالا مالاها میپره. اما متین ستوده نیز در این کار حضوری پررنگ داشت و نقش دختر بیژن بنفشه خواه رو بازی میکرد. متین ستوده گریمی ساده داشت که با چهره اینستاییش خیلی فرق داره به حدی که وقتی بیننده وارد پیج میشه ممکنه با دیدن برخی از عکسای خانوم بازیگر اصلا متوجه نشه که ایشون اوشونه!!

unknown_71187006_141264053864897_849837071094615381_n

unknown_25024853_166338647455341_2146784281295323136_n

وقتی متین ستوده میره اون دنیا و برمیگرده و با کلی حرف حدیث روبرو میشه!

متین ستوده همونطور که در ابتدای متن هم گفتیم، خیلی درگیر حواشی نیست اما انگاری ومده که مشهور شه تا به راه هایی همچون مدلینگ و عکس بازی برسه که البته خیلی از بانوان این مدلی هستن. متین ستوده دقیقا یکی از همین خانومای بازیگره که یکسره تو این فضاها سیر میکنه. متین خانوم اما انگاری تو فضای دیگری هم رفته! مثلا مدتی پیش مصاحبه ای از وی منتشر شد که متین خانوم ادعا دارند داشتن سکته میکردن و مرگ رو با چشماشون دیدن! در ادامه این ویدیویی رو در این باب مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

و این هم کامنتای عجیب کاربران همیشه در صحنه

خب ویدیو رو دیدین؟ میدونین که کاربران همیشه در صحنه برای هررر چیزی نظرات مختلفی دارن و خب قطعا از چنین مصاحبه و چنین ظاهری هم به راحتی نمیگذرن! 

برخی از کاربران به شال خانوم بازیگر گیر دادن که چقدر فسقلیه و دیگه اونم در بیار و این حرفا! برخی هم گفتن چیکار به شالش دارین مگه خودتون چه شکلی هستین!

برخی دیگرحسابی متین ستوده رو مسخره کردن و گفتن شما چیزی زده بودی و تو فضا بودی به همین دلیل این موارد رو حس کردی و فاز مرگ گرفتی! برخی هم تایید میکنن و میگن آره سکته چنین حالتی رو به ادم میده و شبیه به مرگه! برخی هم که اصلا محو آقای جوان داخل فیلم شدن که ایشون داره لبخند میزنه و به زور خودش رو دربرابر حرفای خنده دار متین نگه داشته و ...

متین-ستوده

متین ستوده ای که واسه قدش شوهری بلند میخواست!

قد متین ستوده بین خانوما از بلند قامتان حساب میشه و خب خانوم بازیگر به همین دلیل همیشه نگران این بود که پارتنر آیندش هم قدس باشه یا حتی کوتاه تر، اما در نهایت با آقای علی زندی ازدواج کرد که خانوم بازیگر برای میکاپ عروسی خود هم به سالن لوکس و خفن مریم رهنا خواهر بهاره رهنما رفت.

105

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها