|

تتلو بعد سحر قریشی حالا افتاده دنبال سحر بدنساز؛ امیر میخواد بشه منجی تُرکااا

amir tataloo shayanews

امیر تتلو دوباره انگار اوضاعش بهم ریخته و بعد از اینکه فهمید واسه کنسرت دو ماه دیگه اش تا حالا فقط دو تا بلیط فروخته شده حسابی قاطی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
14

شایانیوز- امیر تتلو انگار کم کم دارد به آخر خط می رسد و دیگه به اصطلاح کسی برای او تره هم خورد نمی کند! این موضوع رو میشه از آخرین پستی که تو صفحه یوتیوبش منتشر کرد به وضوح فهمید. تتلو در این پست که داغِ داغ است و برای همین چند ساعت پیش از زمین و زمان گلایه کرد و نوشت: دو نفر بیشتر بلیط کنسرت نخریدن! پول و اسپانسر نیست. درامد یوتیوب به یک هشتم رسیده و هیشکی هم حق موزیکارو نمیده. واقعا نمیدونم چیکار کنم. همه جوره بستن مارو توقع دارن بتونیم بخوابیم. لباس و کفش هم که به هیچ وجه موجود نیست کل برندای جهانو چک کردم کفشا یکی از یکی معمولی تر.....

امیر تتلو در پایان این گله گذاریش باردیگر گفت که خسته شده و می خواد تموم کنه زندگیش رو او پستش تو یوتیوب رو اینطور تموم کرد: میخوام فقط انقده دود بگیرم بمیرم بمیرم! وقتی همه کار به این بزرگی رو فقط شوخی و خنده میگیرن و حتی هیییییچ! چیکار میشه کرد واقعا....

amir tatalo

ادعای عجیب امیر تتلو درباره نجات مردم ترکیه از زلزله!

امیر تتلو با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرام مدعی شد می تواند با برگزاری کنسرت کشور ترکیه را از وقوع زلزله نجات بدهد.

در این پست که تتلو در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این خواننده ایرانی مقیم ترکیه مدعی شد: «من می توانم ترکیه رو از زلزله تجات بدهم؛ اکر صدای عشق تولید نکنم زلزله های بیشتری اتفاق خواهد افتاد.»

jjg_

وقتی برو بچه های The Voice حسابی امیر تتلو رو کُفری کردن!

این روزها مسابقه استعدادیابی تو یکی از شبکه های ماهواره ای با حضور لیلا فروهر، بیژن مرتضوی و دو خواننده جوان در حال پخش است. مسابقه صدای برتر که در کشور امارات ضبط شده، نسخه فارسی مسابقه The Voice است که پیش از این در آمریکا، انگلیس و بسیاری از دیگر کشورهای دنیا نیز ساخته شده است. این مسابقه تلویزیونی کم کم تونسته نظر مخاطبان رو به خود جلب کنه و برخی از کلیپ ها و آوازهای شرکت کنندگان این مسابقه و اظهارنظرهای داوران تو فضای مجازی وایرال شده است. امیر تتلو هم که تو فضای مجازی به شدت فعال و پرکار است ویدیویی ضبط کرد و این مسابقه استعدادیابی رو تحلیل کرد. البته به سبک خودش و با دیدی متفاوت تر از همه!

خیلی ها انتقادهای امیر تتلو از مسابقه صدای برتر رو کینه توزانه قلمداد کردن و نوشتند که امیر تتلو قرار بود به عنوان یکی از داوران در این مسابقه حضور داشته باشه و حتی صحبت های اولیه هم انجام شد اما به یکباره تیم تهیه کننده مذاکره با تتلو رو رها کرد و رفت سراغ یکی دیگه که احتمالاً جناب کامیار خان بود.

امیر تتلو بعد سحر قریشی حالا دنبال سحر بدنساز!

امیر تتلو بعد از اینکه نامزدیش با سحر قریشی بهم خورد با یکی دوتا دختر دیگه وارد رابطه شد که یکیشون بیوه بود و یه بچه هم  داشت و امیر تتلو گفته بود که می خواد اون دختر نوزاد رو خودش بزرگ کنه و خلاصه با این سناریو کلی همه رو سرکار گذاشت و آخرهم گفت شوهر سابق خانم اومد و ایشون روبا خودش برد! یه هفته بعد دوباره امیر تتلو شاد و شنگول اومد گفت من نیمه گمشده ام رو پیدا کردم و با یه دختر خانومهمه چی تموم که از ایران اومده می خوام ازدواج کنم. چند روزی همه چی گل و بلبل بود و تتلو از نامزد جدیدش عکس هم منتشر می کرد اما به یکباره همه چیز زیر رو شد و گویا مادر دختر خانم حسابی نشست زیر پای دختره که تَتل رو ول کن و برگرد بیا ایران و کار حتی به شکایت و آژان کشی به خونه تتلو هم کشیده شد و سرانجام این گینه هم از دست تتلو پرید.

ahoo tatllo

اما این پایان ماجرای عشق و عاشقی امیر تتلو نبود تتلو دوباره یه سحر خانوم دید و حسابی ذوق کرد! ماجرا از این قراره  که تتلو به تازگی تصاویر از یک دختر ورزشکار ایرانی دیده که حسابی اون رو تحت تاثیر قرار داده. این خانوم بدنساز که سحر رحمانی نام داره چندی پیش تو یه مسابقه فیتنس با یکی از آهنگ های امیر تتلو میاد رو استیج و تتل از این قضیه حسابی به وجد میاد و توپیج شخصی خودش در مورد این خانوم ورزشکار اینطور می نویسه: یه خانوم بدنساز رو دیدم ویدیوشونو الان فکر کنم سحر خانوم بود اسمشون که با آهنگ تازیانه مسابقه شون رو اجرا کردن. چقدر عظلات تفکیک وحرفه ای! چقدر افتخار کردم.

وقتی امیر تتلو واسه دخترا شده معلم خصوصی!

امیر تتلو مدتی میشه که خیلی زوم کرده رو ساز هنگ درام و این ساز هیجان انگیز یه جوایی شده صدای مورد علاقه تتلو و گویا خودش هم تو این چند ماه آموزش های لازم و دیده و تا یه حدودی به این ساز مسلط شده و حالاشروع کرده به آموزش دادن این ساز به نزدیکان و اطرافیانش البته نه همه!

تتلو تو این روزها همه عشق هاش ولش کردن و رفتن عکسی جذاب منتشر کرد که اون رو در حال آموزش ساز هنگ دام به دو دختر جَووون نشون میده و گویا امیر خان می خواد اینبار از طریق ساز عاشق بشه!

tat

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    حالم از تتلو به هم میخوره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها