|

دلتنگی سحر قریشی واسه تتلو تو بلاد عربا؛ خانومووو چه سبقتی میگیره از ریحانه!

sahar ghoreyshi amir tatallo shayanews

این روزها سحر قریشی در امارات به سر میبره و عکسای زیادی از او در باشگاه یا مسجد و... بیرون میاد و حاشیه ساز میشه.

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- افراد شاغل در حوزه سرگرمی همیشه زیر ذره بین رسانه ها و مردم میرن چون سر و کار اونا بصورت مستقیم با عام مردمه. یعنی این مردمن که پیگیر میشن و دنبال کردن اونهاست که باعث میشه فرد به شهرت برسه. پس در صنعت سرگرمی مردم نقش اول رو دارن. اما در هر رشته هنری-سرگرمی همیشه چندین کار بیشتر توی چشمن. مثلا در موسیقی خواننده بیشتر دیده میشه یا در سینما بازیگر. پس بیراه نیست اگر بگیم فردی که در بازیگری مطرح شده باشه اسمی برای خود بهم زده و تا مدتها بعد از بیکاری و عدم فعالیتش هم ازش یاد میشه. نمونه این حرفم سحر قریشیه. مدتهاست که از بازیگریش میگذره و رسما دیگه فعالیتی نداره اما هنوز همه پیگیر اخبار و حواشی اونن. ما هم بعنوان رسانه ای عام قصد داریم امروز به حواشی اخیر سحر قریشی بپردازیم.

سحر از تتلو پول میکشید

سحر قریشی پس خارج شدن از ایران یکراست به ترکیه و کنار تتلو رفت. نکته این کار این بود که این دو باهم وارد رابطه ای عاطفی شده بودن و قصد داشتن پیش هم زندگی کنند. از کارهایی که اون زمان انجام شد ویدیوهای یوتوبی بود که از این دو بیرون میومد و طرفدارهای بسیاری هم داشت و باعث شده بود درآمدی نسبتا خوب به این دو برسه. حالا نمیشه قضاوت کرد که آیا اون رابطه درست و واقعی بوده و یا برای جلب توجه و شهرت بیشتر یا حتی پول برقرار شده بوده. من که در جایگاه قضاوت نیستم اما قضیه هم کم بودار نیست. حالا مدتیه سحر قریشی برای خودش کانال یوتوب زده و فعالیت میکنه اما نسبت به زمانی که با تتلو بود ابدا نیست و عدد و آمار بسیار پایین تری رو در کانالش داره.

277032323_514909533608765_8425736178966465858_n-Copy

15351900

رفته با یه شیخ پولدار عرب؟

مدتهاست در امارات به سر میبره و هرچند وقت یکبار خبرای جدیدی درباره رابطه های او به گوش میرسه. عده ای میگن با آقازاده های اماراتی تو رابطه رفته داره و نونش تو روغنه اما صدای قضیه رو درنمیاره که بعدا بتونه برگرده ایران و عکس خاصی ازش موجود نباشه تا براش دردسرساز بشه. در امارات آنچنان مشخص نیست که چه شغلی داره یا حتی دقیقا چیکار میکنه فقط هرچند مدت یه سری عکس منتشر میشه که یا سحر رو درحال ورزش کردن نشون میده یا دم مسجد یا تو ماشین.

APwKU71ZKbr8

سحر با تتلو برمیگرده؟؟

همین حین که خبرای رابطه و ازدواج سحر قریشی با پولدارای اماراتی داغه، خبرای دیگه ای هم درباره اش هست که شایان توجهن. مثلا گفته میشه ممکنه سحر باز برگرده پیش تتلو با اینکه تتلو الان تو رابطه اس و انگار خیلی هم پایبنده اما خبرهایی رسیده که انگار سحر دلتنگ تتلو شده و نمیتونه دوری رو تحمل کنه.

SAHAR-GHOREYSHI-VAGHTESOBH-5

سحر قریشی و ریحانه پارسا تو رقابت سختی ان

تعداد زیادی بازیگر زن تا حالا کشف حجاب کردن و سال به سال هم میبینیم که باز این اتفاق میوفته. اما بین بازیگرهایی که اخیرا اینکارو کردن سحر قریشی و ریحانه پارسا از همه بیشتر حاشیه داشتن و توی دید بودن و خبرای زیادی درباره شون به گوش میرسه. یکجورایی انگار رقابتی بین این دو وجود داره. هروقت خبری درباره سحر میشنویم طولی نمیکشه که خبرای دیگه درباره ریحانه پارسا هم به گوشمون میخوره و متعجب میشیم.

ریحانه+پارسا+_+سحر+قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها