|

دُخی که جون تتلو بود چه نافرم غالش گذاشت؛ امیرم تلافی کرد و افتاده دنبال سحر!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

انتشار یه عکس از سحر قریشی و تتلو دوباره اسم اون هارو آود تو صدر حواشی و خیلی ها این سوال براشون پیش اومد که آیا دوباره اونا نامزد شدن؟

لینک کوتاه کپی شد
23

شایانیوز- امیر تتلو گویا دوباره یه حاشیه جدید درست کرده و با انتشار یه عکس اومد تو صدر اخبار و همه رو غافلگیر کرد. ماجرای این عکس هم از اونجایی شروع شد که تتلو اومد تو اینستاگرام اعلام کرد شکست عشقی خورده و دختری که با هزار تلاش و تقلا از موندگار کرده بود پیش خودش حالا از پیشش رفته و اون دوباره تنها شده. در حالی که همه منتظر بودن تتلو دوباره یه نامزد جدید پیدا کنه و بیاد بگه این دختر خانوم همه عشق منه و فلان و بی سار اما به یک باره تتلو کامبک زد رو سحر قریشی و تو پیج شخصیش یه نظر سنجی گذاشت و از هواداراش خواست بیان بگن که آیا دوست دارن تتلو و سحر قریشی دوباره در کنار هم قرار بگیرن که خب خیلی از کاربران نظر مثبت دادن.

خود تتلو هم که گویا هنوز دلش با سحر بود در تائید نظر هواداراش نوشت: 

نظر منم همینه... اما مشکل اینجاست ایشون فکر میکنم تو دوبی با یکی دیگه اوکی شده و اصلا جواب درست به من نمیده و اصلا شاید منو دوست نداره واقعا چون به صورت خیلی غیر منطقی ای بازی میده منو... خلاصه سحر داره اذیت میکنه بدجور...اگر با کسیه بگه یکلمه منم برم. چرا رو هوا نگه داشتی منو سحر جان انقد؟ اگه رفتنی هستم خب 

چرا از تو پیجت عکس مکسارو پاک نمیکنی؟ چرا تماستو با اطرافیام قطع نمیکنی؟؟؟ خلاصه که سحر جان بی تو من وسط این خاله زنکا دق میکنم!

بعد از اینکه تتلو این دلونشته عاشقانه رو خطاب به سحر قریشی منتشر کرد یه عکس دونفره هم از اون ها تو فضای مجازی پخش شد و خیلی ها با دیدن این عکس گفتن که سحر برگشته پیش تتلو. اما گویا این عکس مال قبل و زمانی بود که تتلو و سحر قریشی نامزد بودن و سحر تو خونه تتلو بود. البته این عکس یه نکته تازه دیگه هم داشت و اونم چهه سحر قریشی با موهای تراشیده بود که تو بالکن و در کنار تتلو بود.

amir ta

سحر قریشی هیچ فقط نگاه!

در حالی که همه منتظر بودن ببین سحر قریشی نسبت به این ابراز عشق و علاقه تتلو چه واکنشی نشون میده فعلاً هیچ خبری از سحر خانوم نیست به جز یک نگاه! در واقع سحر خانوم قریشی ترجیح داد فعلاً سکوت کنه و خودش رو با ورزش کردن و البته انتشار ویدیو تو پیج یوتیوبش مشغول کنه

اما چی شد که تتلو از آهوش دل کند؟

امیر تتلو تا همین یک هفته پیش همش از ازدواجش می گفت و اینکه عاشق و دلباخته یه دختر شده که با بقیه فرق می کنه و حاضر به خاطر اون همه چیزش رو بده و حتی یه بار که نامزدش قهر کرد و رفت ایران خودش پا پیش گذاشت و بق گفته خودش پا رو غرورش گذاشت تا اون رو برگردونه! طبق چیزایی که امیر تتلو می گفت دختر مورد علاقش بین عشق به مادرش و تتلو گیر کرده بود و مامان دختر خانوم اصلاً از تتلو خوشش نمی اومد حتی چندین و چند بار به پلیس ترکیه هم شکایت کرده و ادعا داشت که تتلو دخترش رو گروگان گرفته!

حالا اما بعد از این حمله چندان آهو خانوم از پیش تتلو جست رو برگشت پیش مامانش و امیر رو حسابی ضایع کرد.

tatalooyeh_327630430_141535108474337_9112100838944995866_n

وقتی مامانای ایرونی شدن دشمن شماره یک تتلو!

امیر تتلو که مامان آهو رو عامل رفتن عشقش می دونه و این مادر حسابی لج رو درآورده متنی منتشر کرد و یکسری پرت و پلا ها در باره خانوم های ایرانی و علی الخصوص مامانا گفت: مادر بزرگترین دشمنه !! مادر خطرناک ترین موجوده !!! تنها دلیل حذف شدن همه تون مادرها و پدراتونه!! این کارا لج بازی و شوخی برنمیداره !! با ناموس امیر تتلو بازی کردن اشتباهیه که قابل جبران نیست و طبیعت اول همه ی اونایی که باعث این جدایی شدن رو حتما مجازات میکنه و بعدش حتما کار خودتون هم به پلیس و بیمارستان و جاهایی که نباید کشیده میشه !!! این صدبار !!! با امیر تتلو و داشته هاش بازی نکنید !! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقد خوب توضیح دادین 😁ممنون

  • ممد ارسالی در

    خاک تو سرتون با این خبراتون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها