|

وقتی لاله مرزبانِ بدنساز استایل زده شاه کُش؛ خانوم بعد ستایش چه زیر و زبر شد!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر جذاب ایرانی که این روزا تو حرفه و شغلش دیده نمیشه اما اینستاگرامش تا دلتون بخواد تصویر مخاطب جذب کن داره که از یاد نمیره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای جذاب و آس سینما و تلویزیونه که البته حال تونسته هم بر رو پرده نقره ای و هم در جعبه جادویی سابقه کاری خوبی رو برای خودش بسازه که خب میشه گفت هم اینها از تلاش های خانوم بازیگره چرا که لاله مرزبان به مانند مثلا سحر قریش نیست که فقط به دنبال ایجاد حاشیه و بالا رفتن از این طریق باشه و برای خودش و حرفه ای که درش حضور داره ارزش قائله! لاله مرزبان در سینما و در فیلم های خوبی همچون "بی همه چیز" و یا "مهمان خانه ماه نو" ایفای نقش داشته اما خانوم خانوما با بازی درسریال پررر بیننده "ستایش" بود که بیشترین شهرت خود را کسب کرد و کاراکتر نازگل دختر ستایش رو به تصویر کشید.

لاله مرزبان در این کار نقش دختری محجبه رو نشون میداد که خب بادی بگیم 180 درجه با اونجه که در واقعیت وجود داره متفاوته و خانوم بازیگر دهه هفتادیه ما کلا تویه دنیای دیگه سیر میکنه وا قرتی های روزگاره! لاله بانو خیلی زیاد اهل استایل زدنه و خب از اونجاییکه روحیه ای شیطون طور داره با ظواهری این چنین دیده میشه جوری که شاید اصلا هر کسی به سمت این سبک تریپا نره و یا تا این میزان با افکاری که در ذهن مخاطب ساخته متفاوت نباشه!

Untitled+(1)

لاله مرزبان نشون داد با سلیقه و خاااصه تو استایل! برعکس رهنما

اما یکی از خلقیات لاله مرزبان که خب در نوع خودش جالبم هست اینه که سعی داره تا تو استایل های که میزنه کاملااا خاص دیده بشه. البته که این روزا دیگه بازیگرای مخصوصا خانوم خیلی تلاش میکنن که خب بنا به اینکه هنرمنددد هستند خاص هم دیده بشن اما خیلیاشون به مانند بهاره رهنما راه رو اشتباه میرن و نه تنها خاص و آرتیست طور دیده نمیشن، بلکه به شدت بدتیپم خطاب میشن که خب این نشون دهنده نداشتن سلیقه درست و انتخاب های غلطه! اما چهره هایی به مانند لاله مرزبان و یا آزاده صمدی و ساره بهرامی، به درست ترکیبات رو در کنار هم میچینن و در نهایت نیز به اونچه که میخوان میرسن.

مثلا لاله مرزبان چندان به انداختن شال و روسری به شکل ساده اکتفا نمیکنه و خانوم بازیگر رو تا به حال در حالاتی مختلف دیدیم که هم جالب بودن و هم خاص و هم پوشیده! در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده رو مشاهده می کنید.

laleh-marzban-hiz-18

laleh-marzban-atabay-17

لاله+مرزبان

عکسای تو دماغی لاله مرزبان جهت جولان تو اینستاگرام!

حالا جدا از بحث استایل میدونیم که تو دهه اخیر یکی از ترفندای مهم میون بازیگرا برای بالا بردن شهرتشون استفاده از اینستاگرام بود که خب با انتشار تصاویر جورواجور و جذاب از خودشون و حتی آوردن خانوم بچها به این فضا و جولان های عجیب، به شدت مشهور تر شدن. لاله مرزبان نیز از این حرکت عقب نموند و به شدت اهل عکس گذاشتنه چه قدی و چه تو دماغی! شاید بپرسین تو دماغی دیگه چیه که خب باید بگیم برخی هستند که علاقمند تا به شدت لنز دوربین رو نزدیک صورتشون کنن و از فاصله ای نزدیک تصویر رو به ثبت برسون که خب لاله بانو هم تو این ترفند به شدت قهاره تا بلکه هم چهره زیباش رو عکاسی کرده باشه و هم پایین تنه نامتعارف رو سانسور نموده باهاش!!!

Untitled

unknown_242203938_571000684314200_2241713931120191657_n

لاله مرزبان میون اینهمه عملی، ناب ناب و دست نخورده!!

خب همونطور که در تصویر بالایی دیدین لاله مرزبان چندان اهل آرایش نیست و چهره به نسبت ساده ای هم  داره! خب این موضوع تو دوره زمونه ای که خانوما در هر شغل و شرایطی که باشن علاقمندن تا حسابی آرایش کرده و با یه نیسان فیلتر اینستایی دیده بشن یه نکته مثبت برای لاله مرزبان میتونه باشه که جذابم هست چرا که دیگه فیسای عروسکی چه از لحاظ میکاپ و چه لحاظ عمل زیبایی و .... اونقدری زیاد شده که حتی خیلیاشونم شبیه به هم میشن!

لاله+مرزبان (1)

کمی بیشتر با لاله مرزبان و البته بادی بیلدینگ تایم خانم

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

Untitled (2)

Laleh-Marzban-SabzPendar.Com1_

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها