|

لاله مرزبان بعد ستایش بدنسازی جیبشه خانم چه هِرکووولی شده؛ تریپای بادی پوش چی میگه!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر جذاب تلویزیون که پیشتر در سریال ستایش دیده میشد، حالا با انتشار تصاویر متفاوت از خود در اینستاگرام مخاطب رو شگفت زده کرد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- سریالای تلویزیون کمی تا قسمتی آبکی شدن و دیگه اون مخاطب قبلیشون رو ندارن. اما یکی از سریالایی که تو دهه نود تونست محبوب دل کلیییی آدم از پیر تا جَووون بشه، سریال "ستایش" بود که اونقدری مورد استقبال قرار گرفت که سه فصل ساخته شد و همچنان هم از اون مدل کاراست که بازم وقتی آی فیلم پخشش میکنه بیننده خودش رو داره. در ستایش بازیگرای زیادی دیده شد که خب یکی از اونها لاله مرزبان بود. شاید براتون سوال بشه لاله مرزبان کدومه؟ که در جواب این سوال باید بگیم کاراکتر نازگل تو فصل دوم توسط حدیث میرامینی بازی شد و تو فصل سوم لاله بانو به تصویرش کشید. لاله مرزبان تا به اینجای کار در فیلم و سریال های درست حسابی و خوبی ایفای نقش کرده اما هنوز کارنامه کاریش کم باره که اونهم به دلیل سن و سالشه که یه دختر دهه هفتادیه.

t9-2-e1572932622847

سلیقه لاله مرزبان که گاهی غریب میشه!

اما از نکات عجیب و جالب و البته سلیقه ای لاله مرزبان اینه که خانوم خانوما تو نقشی که داشتن و دختر ستایش بودن ظاهری چادری و به طور کامل محجبه داشتن اما در واقع این چنین نیست که حالا به کنار، این که به این شددددت قرتی طور دیده میشه و همیشه با ظواهری نامتعارف هستش مورد توجه کابران قرار گرفت.

البته که نوع پوشش بازیگرا این مدلیه که اهیمت نداره تو نقش به چه سبکی استایل میزنن چرا که اون کاراکتر تنها چند صباحی همراهشونه و اون چیزی که واقیعیه و همیشه هست ظاهر اصلیشونه که سلیقه ای هستش و هر کی یه مدلی دوست داره. اما خب از اونجایی که چهر های مشهور، مشهووور هستند خب حرکات و رفتار و ظاهرشون برای مخاطب باحال به نظر میاد و حاشیه ساز میشن!

Untitled

عشوه گری به سبک و سیاق خانومای ایرانی!

خانومای بازیگر ایرانی خب همانند همه خانومای جهان هم عشوه گری بلد هستند و هم به خوبی میتونن استالی های جذاب برای خود بسازند اما از اونجایی که محدودیت دارند و دست و پاشون کمی تا قسمتی بستس، یه جور دیگه وارد عمل میشن! لاله مرزبان از همنی دسته خانوماست که تلاش میکنه تا صفحه اینستاگرامش علاوه بر اینکه تولید محتوای کار های مربوط به حرفش رو داره جذابیت عکسی هم داشته باشه و واقعا خلاقیت خوبی هم داره!

در ادامه استوری خانوم خانومارو مشاهده می کنید که زاویه و رنگ چشمگیری داره و نظر کاربران رو حسابی به خودش جلب کرده!

لاله+مرزبان

خودنمایی خانومای بازیگر بیشتر از آقایون تو اینستا! لاله مرزبان هم روش!!

تو اینستاگرام میدونید که نشون دادن لایف استایل لوکس و سفر های خارجه و شوهر داری و .... خیلی موارد شده مسابقه! یعنی از کابرای عادی گرفته تا چهره های مشهور همه به دنیال این هستند که خودی نشون بدن و به بقیه بگن که ما هم آررره! اما میون بازیگرا یکی گربه داشتن خیلی زیاد شده و ترنده، و دیگری ورزش کردن که البته خیلیم خوبه ورزش و داشتن تناسب اندام، اما وقتی تبدیل به نشون دادن و فخرفروشی بشه یه جوری میشه!!

بانوان بازیگر اونقدری تو این حرکت پیش رفتن که بیشتر از آقایون عکسای با لباس ورزشی و دمبل زدنشون پخشه تو مجازی که خب در این شرایط برمیگریم به همون ابتدای صحبتمون که گفتیم شده مسابقه!! لاله بانو مرزبان هم از این غافله عقب نموند و بارها شده که تصاویری نه چندان شاخ از خود تو باشگاه منتشر کردند که در ادامه نمونه یای از آن را مشاهده می کنید.

لاله+مرزبان

البته که لاله خانوم مرزبانِ ما مرحله گربه رو هم از دست ندادن!

Untitled

لاله مرزبان چگونه بازیگر شد؟

لاله طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما!

این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند.

206283650-samatak-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی