|

امیر تتلو بعد سحر دوباره زده تو کار نامزد بازی؛ آقا چه ناجووور شده بنده پول!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو بعد از اینکه گفت مشکل روانی داره دوباره با بحث ها و حواشی تازه ای که تو فضای مجازی اه انداخت خبر ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- امیر تتلو این روزها دائماً افتاده و مود تغییر فاز و هی از این شاخه می پره به اون شاخه. یه بار دختر دار شد و کل کل زندگیم رو می زارم به پاش و از این به بعد من رو بابا امیر صدا کنید اما بعد یه هفته اومد گفت دخترم و زنم و دزدیدن و بابای واقعی دخترم اومده بردتش و مامانش هم رفت. یه هفته بعد امیر تتلو اومد تو فضای مجازی و با کلی سروصدا و هیاهو گفت دوباره نامزد کردم و یکی رو یافتم که من و فقط به خاطر خودم می خواد و نه چیز دیگه اما به 10 روز نکشید که این عشق و عاشقی به بن بست خود و خانوم عاشق به خاطر اینکه تتلو بهش گفته بود موهات رو به خاطر من از ته بزن امیر رو ول کرد و رفت.

بعد از این شکست عشقی امیر تتلو زد تو فاز افسردگی و گفت من بدبختم و هیچ کس من و دوست نداره و از همه معذرت می خوام ودیگه تصمیم گرفتم برگردم ایران و خودم رو تحویل پلیس بدم و هر چه شد بادا باد.

5

وقتی تتلو از هوادارای جنس مونث خداحافظی کرد!

من دیگه نه نمیتونم هوادارای خانم رو ببینم. نه دیگه میتونم آهنگ بسازم. نه میتونم امیر تتلو باشم!

به چند دلیل: اول اینکه نامزدم به قدری برام تکمیله که ترجیح میدم وقتم، انرژیم و زندگیم رو برای اون بذارم و کسی که هر روز، هر هفته یه روح بزرگ به یه آدم جدید نده نمیتونه آهنگای بزرگ و متفاوت درست کنه. الان هم همسرم دوست نداره نیوفیس بیاد.  عشقی که از زنم میگیرم بیشتر از تتلیتیاس و تتلیتیا واقعا قبلا اینجوری نبودن!

دوم اینکه هوادارا حتی هزینه ها رو پرداخت نکردن که واقعا انگیزه ی مالی هم نذاشتن و واقعا مارو به گدایی و فروش کفش انداختن تازه همونارم هنوز نخریدن. اونا حتی تو کامنتا و یه سابسکرایب ساده رو یوتیوب کاری نکردن. عجیبه یعنی واقعا انگار نه انگار که من ایییینهمه شب بیداری و زحمت کشیدم. سرِ چی ؟ دوتا دونه فحش. اونم تازه باعثش خودشون شدن!
 
60746af0-d74e-48a3-a3a9-f9a21316d7f9

وقتی امیر تتلو می خواد سر و سامون بگیره و تتوشاپ بزنه!

اینبار واقعا واقعا میخوام بذارمتون کنار و ازدواج کنم و اگه واقعا هوادارین میتونین یه پولی پرداخت کنید و تو این عروسی شرکت کنید و با آرتیستتون برای همیشه خدافظی کنید. ایندفعه واقعا کارم، زندگیم و حتی شغلم عوض شد و میخوام واسه خودم یه تتو شاپ راه بندازم برای گذران زندگیم و فقط کنسرت های خیلی گرون رو قبول میکنم اونم فقط برای پول !! تمام!
 
البته این و هم بگیم که طرفداری امیر خیلی این حرف هاش رو جدی نگیرن چون این برای بار چندم هستش که امیر از آهنگ و موسیقی خداحافظی می کنه اما دوباره دلش طاقت نمیاه و برمی گرده.....
 
unknown_292432518_203187132034803_7282234167396761489_n

وقتی یه تتو میره تو مغز تتل!

امیر تتلو خوب چند ماهی میشه که کل بدنش رو داشت تتو می زد سخت با دوتا تتوکار مورد علاقه اش یععنی ماری و تیانا مشغول بود تا اینکه رسیدن به تتو فرق سرش اما گویا کار اونجوری که مود نظر تتلو بود پیش نرفت و حالا مجبورن دوباره از نو شروع کنن!

تتلو در مود تتوی سرش نوشت: تتوی سرم تموم شد. باز با اینکه ساعتها تو مغزم سوزن خورد اونی که میخواستم نشد و عکسشو‌ نمیذارم. بعدا با یه آرتیستی که سبکش اینه باید دوباره بزنمش. اینه ها میگم هرکی سیک خودشو داره و باید بیشتر دقت کنید.

unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها