|

جلف بازی صبا راد با گیس خیلی بلندش؛ به خانه بر می گردیم بودا حالا اینستاش شده بالیوود!

saba rad shayanews

صبا راد از مجریان سابق صدا سیما می باشد که از شبکه پنج دیده میشد و حالا شبکش فقط شده اینستاگرام و حسابی با انتشار فیلم و عکساش رو بورسه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه حتی اگه کاربری معمولی هم باشید به راحتی میتونید با انتشار تصویر خود در اینستاگرام مشهور بشید و برای خودتون برو بیایی داشته باشی. حالا شما در نظر بگیر بازیگر و یا خواننده و فوتبالیست و مجری و ... باشید، به راحتی میتونید بووولد تر بشید و اینستاگرام شمارو از این رو به اون میکنه! صبا راد یکی از این چهره هاست که مجری سابق تلویزیون بود و با برنامه "به خانه بر می گردیم" دیده و معروف شد؛ جوری که اصلا صدای صبا راد در این برنامه شهرت داشت و دهه هفتادیا کاملا یادشونه وقتی ماماناشون میزدن این برنامه و صدای صبا راد تو خونه میپیچید چه مدلی بود! 

البته که صبا خانوم خیلی وقته به مانند خیلی از مجریان دیگر، تلویزیون رو بیخیال شده و زده تو کار بلاگری و اینفلوئنسری که خب میدونید این روزا دیگه این مشاغل خیییلی راحت شده چرا که مثل آنلاین شاپ جنس نداری ضرر کنی و از طرفی هم میشینی از خودت فیلم و عکس میگیری و پولت میاد تو حسابت! صبا بانو نیز خیلی وقته زده تو این کار و حالا با انتشار پست و استوری از خودش و شوهرش و خونه زندگی جذابش کاسبی جدیدی به راه انداخته! البته که صبا راد حالا به چه دلیل خدا داند، اما سه ماهی میشه که فعالیت نداره و به کلی پیجش رو گذاشته بود کنار و یا از دسترسش خارج شده بود. صبا خانونم که کلی طرفدار داره بیش از 850 هزار کاربر دنبال کنندش می باشند و مدتی در سکوت مطلق به سر میبرد و حالا با ورودی متفاوت کارش رو دوباره شروع کرد! در ادامه عکس و ویدیو خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که در این راستا به اشتراک گذاشتند.

Untitled

صبا راد یه دختر شیطووون درونش داشت که رهاش کرد!!

صبا راد کلا این مدلیه که سعی داره خودش رو پررر شور و پر از هیجان نشون بده که البته اینجوریم هست و در کل روحیه ای آروم و یا ساده نداره که خب با ازدواج دومش با آقای خواننده یعنی مانی رهنما این سبک عجیبش بیشتر زد بیرون و حالا خانوم خانوما حسابی شده شررر و شیطون که البته نوع زندگیش و لایف استایلی که انتخاب کرده به خودش مربوطه و باید در اصل گفت اگر هم ناز و کرشمه ای در پیجش داره و از این طریق پول درمیاره، خب کاربر فالوش نکنه!!

این روزا دیگه خیلی از اینفلوئنسر ها هستند که شاید اصلا کار خاصی هم نکنن و یا تنها کار مفیدشون انتشار لحظه به لحظه خودشون و بچهاشون و خوشگذرونی هایی که دارند باشه اما کاربران متاسفانه شیفته دیدن همون موارد لاکچری و یا ظواهر نامتعارف میشن و فالو میکنن شخص رو! این چهره اونقدری مشهور میشه و شاخ، که در نهایت حتی برای همون فالوورای خودش هم شاخ و شونه میکشه که دیگه این مدل جلو رفتن خیلی پرویی میخواد!

Untitled

ناز و کرشمه صبا راد برای دیده شدن و در نهایت پول!

اما باید گفت مشکل از کجاست؟ هممون میدونیم که مشل از کاربری هستش که چنین شخص بی فایده ای رو فالو میکنه تا براش اطوار های عجیب و زننده هم داشته باشه. صبا راد موارد گفته شده رو اصلا و ابدا نداره و اتفاقا به خاطر شغلی که در گذشته داشته خیلیم مهربون و خوش اخلاق برخورد میکنه در فضای مجازی، اما باید گفت واقعا چرا ایشون رو اینهمه فالو کردن؟

شاید بگین چرا اینجوری میگی! اما بهتره بدونید که صبا بانو تو پیجشون که قبلا با تایتل آشپزی و آموزش میرفت جلو حالا با انتشار تصاویر قر و اطوار دار صبا راد و لوس بازی با همسرش میره جلو که این چندان جالب نیست به خصوص برای شخصی که مدتی مجری صدا سیما بوده و همسرش خواننده این کشوره!

روند صبا راد گاهی اونقدری عجیب میره جلو که واقعا بی محتوا میشه و مشخصه که خانوم خانوما تنها هدفشون فخر فروشی بوده و کمی ناز و عشوه جهت بازدید بیشتر!

صبا+راد

صبا راد و تولید محتوای پولسازش!

احتمالا به ذهن شما هم بیاد که خب شاید برای دل خودش این حرکات رو داره و این سبکی فعالیت میکنه! اما بهتره بدونید صبا راد یکی از پیج های به شدت تبلیغ کُنی هستش که مثل مور و ملخ معرفی و تبلیغ میذاره و در مقابل درآمدی بسیار بالا داره!! استوری های صبا راد درسته که رنگارنگ و جینگول مستونه، اما تبلیغات بسیار فراوونی داره که میشه گفت تو طول روز چنننند باری هست!

sabarad.official_2711953531568403946_1108653063

صبا راد: تو به خانه برمیگردیم شهرام شب پره بزارین!

و اما جوگیر شدن صبا راد در مقابل با صدا و سیما. خانم مجری سابق برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج پیشنهاد کرد از یکی ترانه‌های شهرام شب پره برای این برنامه استفاده شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی