|

وقتی ریحانه پارسا نافرم میره تو فاز کریسمس؛ خانوم مذکرا رو شُست گذاشت رو بند!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگری که به ترکیه مهاجرت کرده این روزها تو فضای مجازی حسابی فعال شده و تقریباً هر روز از سبک زندگیش عکس و ویدیو منتشر می کنه

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر جذاب و جوانی که خلی زود معروف شد و به همون سرعت هم محو شد.خانوم بازیگر با یک تصمیم انتحاری از ایران رفت و ساکن ترکیه شد. در ابتدا تصور می شد که ریحانه می خواهد قدم در راه گلشیفته فراهانی بگذارد و از یک بازیگر ایرانی به یک بازیگر بین المللی تبدیل شود اما رفتارهایی که از ریحانه پارسا تو چند ماه اول حضورش تو ترکیه سر زد و عکس و فیلم های ناهنجاری که از خانوم منتشر شد این شائبه را ایجاد کرد که ریحانه نه در راه گلشیفته بلکه دارد در مسیر صدف طاهریان قرار می گیرد!

ریحانه پارسا البته خوش شانس بود که بنا به دلایلی قماربازان ساکن ترکیه همه بند و بساط شون رو جمع کردن و از ترکیه رفتن و خانوم بازیگر خیلی فرصت همنشین شدن با اون ها رو پیدا نکرد. ریحانه کم کم تونست خودش رو جمع و جور کنه و با ورزش و مطالعه خودش رو پیدا کنه. خانوم بازیگر که اوایل دائم الخمر بود حالا نامزد کرده و تونسته دوتا فیلم کوتاه رو کارگردانی کنه و یه گروه کوچیک تئاتر هم تشکیل بده. این ها همه حکایت از این داره که ریحانه پارسا داره تو مسیر صحیح و درست گام برمی دارد.

Un325tddspouitled_

وقتی ریحانه پارسا داره میره تو فاز کریسمس!

نزدیک کریسمس و سال نو میلادی هستیم و تو اکثر کشورها حال و هوای خاصی حاکمه و عکس ها و تصاویری هم که از شهرهای ترکیه منتشر میشه نشون میده که جو شهرها کاملاً کریسمسی شده و این رو میشه از لباس و پوش مردم هم فهمیید. ریحانه پارسا هم انگار رفته به استقبال کریسمس و خانوم علاوه بر عکسی که از خودش با شمایل کریسمسی منتشر کرد یه استوری هم گذاشته که مال دو سال پیش هست و خانوم با رفیقش حسابی تو حال و هوای سال نو بودند.

50

unknown_321206021_1809517272765854_4204420133827771132_n

وقتی ریحانه پارسا فیزیک زده تراااشیده!

همان طور که گفتیم ریحانه پارسا تو چند ماه اخیر قدری زندگیش سر و سامان گرفته و علاوه بر این خانوم از اون فاز افسردگی که مدتی بهش مبتلا شده بود هم  دراومده و حال هر روز ورزش می کنه و به قول خودش مشغول خودسازی هست. خانوم علاوه بر ورزش و بازیگری و کارگردانی داره یه سری کارهای هنری دیگه هم انجام میده که گویا قرار شگفتانه ریحانه پارسا باشه و خانوم تو یه فرصت مناسب ازشون رونمایی کنه.

برگردیم به ورزش و باشگاه رفتن ریحانه خانوم پارسا که گویا مفید بوده چرا که خانوم بازیگر به تازگی عکسی منتشر کرد که نشون از آمادگی جسمانی ایشون داره. ریحانه عکسی از گوشیش منتشر کرد که نشون خانوم روز گذشته بیش از 13 کیلومتر پیاده روی کرده و کلی کالری سوزوند!

unknown_321322609_726885795178216_5761229339100754375_n

البته ریحانه خانوم پارسا انگار فقط به پیاده روی و انجام ورزش های هوازی اکتفا نکرده و ورزش های تعادلی نظیر حرکت های یوگا با استفاده از پارچۀ آویزان از سقف (اریال سیلک) رو هم تو برنامه ورزشی خودش گنجونده!

318788672

542

وقتی ریحانه پارسا داره میشه یه ضد مرد!

ریحانه پارسا خیلی دل خوشی از مردهایی که تا به امروز تو زندگیش بودن نداره و حسابی از اون ها کینه به دل گرفته. خانوم بازیگر باباش رو که تا حالا چندین و چند بار تو اینستاگرام حسابی مورد عنایت قرار داده و با الفاظی زشت ایشون رو خطاب کرده. پدربزرگش رو هم این اوخر مسئول بدبختی خودش و مادرش معرفی کرده بود. کوشکی رو هم که با فیلم جدیدش و شخصیت منفی که کپ او هست حسابی ازش انتقام گرفت!

rayhane

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها