|

ریحانه پارسا بی عارتر از همیشه عکسای سانسور لازمش ریخت تو اینستا؛ خانوم یواش!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا این روزها شده نماد یه دختر تندرو که با توهین ها و الفاظی که به کار می بره تقریباً همه داران ازش متنفر میشن

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ریحانه پارسا این روزها در ترکیه بعد از اینکه مدت ها دچار سردرگمی بود و یه جورایی راهش رو گم کرده بود به نظر حالا تو مسیر درست قرار گرفت و داره تو مسیر اون چیزی که براش از ایران رفته بود قرار می گیره. ریحانه پارسا حالا دومین فیلم کوتاهش رو که اسمش زمان یک ماهگی هست رو کارگردانی کرده و داره اون رو برای فستیوال های مختلف ارسال می کنه البته خانوم پارسا خودش هم تو این فیلم بازی کرده است.

تیزر رسمی فیلم زمان یک ماهگی

این فیلم اما یک حاشیه خیلی پررنگ هم داره واونم شباهت یکی از شخصیت ها به مهدی کوشکی است.در این تیزر، مرد خشن دیده می شود که اعضای خانواده اش درون خودرو نشسته اند. ناگهان خودرو متوقف می شود و مرد پیاده می شود و اعضای خانواده از جمله همسر و دخترش را کتک می زند.

گروهی از کاربران حالا با اشاره به مرد خشن درون تیزر این فیلم کوتاه، معتقدند که چهره بازیگر بیشتر به مهدی کوشکی شبیه است. اما برخی دیگر از دنبال کنندگان ریحانه پارسا گفته اند که مرد خشمگین پدر او است و برهه‌ای از زندگی ریحانه پارسا را روایت می‌کند.

ریحانه پارسا پیش از انتشار تیزر فیلم کوتاه اش در گفتگو با رسانه‌های ترکیه گفته بود که قصه فیلم کوتاه تازه اش، روایتی از  زندگی خود او است. او گفته که نقطه عطف‌هایی از زندگی‌اش را با فاصله گذاری سعی کرده به تصویر بکشد.

ریحانه پارسا چهار سال قبل هم فیلم کوتاه شب را ساخته بود و زمان یک ماهی دومین فیلم این بازیگر پر جنجال به حساب می‌آید.

وقتی ریحانه پارسا از همهههه مردای دوروبرش کینه به دل گرفت!

ریحانه پارسا خیلی دل خوشی از مردهایی که تا به امروز تو زندگیش بودن نداره و حسابی از اون ها کینه به دل گرفته. خانوم بازیگر باباش رو که تا حالا چندین و چند بار تو اینستاگرام حسابی مورد عنایت قرار داده و با الفاظی زشت ایشون رو خطاب کرده. پدربزرگش رو هم این اوخر مسئول بدبختی خودش و مادرش معرفی کرده بود. کوشکی رو هم که بالا گفتیم چجوری ازش انتقام گرفت!

rayhane

ریحانه پارسا عکساش تو عروسی باباش رو پخش کرد!

ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش بیش از 2 میلیون و 800 هزار دنبال کننده داره عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه و همیشه هم سعی داره تا نکته ای رو نشون بده و جلب توجه کنه و پشت هر عکس و متنش یه چیزی هست.

اما ریحانه خانوم پارسا که سن و سال زیادی هم نداره انگاری مطلب کم آورده و به تازگی از عکسای بچگیاش داره استفاده میکنه که خب هم در نوع خودش برای کاربران جالبه گذشته که فلان بازیگر رو ببینند و هم باز کرمی که درون ریحانه خانوم وجود داره فعال شده و از عکس نوجوونیش هم برای جلب توجه استفاده میکنه و خیلی از کاربران همیشه در صحنه که افکار مریض دارند هم نظراتی نه چندان جالب دادند.

 500

وقتی ریحانه پارسا با نشون دادن تتوهای تازه اش به خیلیا توهین کرد!

ریحانه پارسا چندی پیش با انتشار یک جمله توهین آمیز و تتوی جدیدش جنجال آفرین شده است. خانوم بازیگر تصویری از خودش منتشر کرده بود که او را خوشحال و خندان و شاد نشان می دهد.

او در حاشیه این تصویر به مخالفان اش تاخته و گفته است که هر کسی که با مخالفت می کند، خر او است.

البته ریحانه به همین عکس و جمله اکتفا نکرد و در ادامه ویدیویی منتشر کرد و با جمله های توهین آمیز به مخالفان اش حمله کرد و گفت که اگر مخالف هستند حق ندارند صفحه او را دنبال کنند.

علاوه بر این، پارسا از یک تتوی عجیب و بزرگ یک چشم روی دست اش رونمایی کرده است.

ezgif.com-gif-maker+(6)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها