|

مهناز افشار واسه دوزار فالوور چه فیگور بازی شده؛ بهارخوابِ آرشو و حوله و ... چی میگه!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار بازیگر محبوب و منفور ایرانیه که این روزا شده حق طلب و به هررر در و دیواری میزنه جهت خوب نشون دادن خودش جلو فالوور جان!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهناز افشار رو میشه یکی از بازیگرای کاربلدی دونست که در ایران شهرت و ابهت خاصی برای خود داشت اما انگاری بوی پول به مشام خانوم بازیگر رسید و بیخیال خودشو محبوبیت و بازیگری شد. مهناز افشار چند سالی میشه که از ایران رفته چرا که به محض به زندان انداختن همسرش آقای یاسین رامین بدوووو از ایران رفت تا یه وقت مشکلی برای خودی و یا دخترش پیش نیاد و احیانا ممنوع الخروج هم نشن! مهناز افشار بعد از مهاجرت ابتدا مدتی رو در ترکیه گذروند و بعد رفت آلمان، حالا این یکی چرا؟ چون خونواده شوهر جان در آلمان برو بیا خوبی داشتند و ایشون میتونست به راحتی لایف استایل مرفه داشته باشه که خب همین هم شد.

unknown_301783882_396657489260890_4166437378248671378_n

مهناز افشار و آقاشون در مبارزه با اختلاس! عجیبا غریبا

اما بدیش این بود که مهناز بانو دیگه رنگ محبوبیتش کم شد و گرفتنش به توپ که تو بازیگر مردمی نیستی و فقط به فکر پر کردن جیبتی! البته که قضاون اصلا و ابدا کار درست و راحتی نیست و ما در زندگی مهناز افشار حضور نداشتیم و نداریم اما موضوعی که مشخصه اینه که مهناز خانوم مهریه ای به شدت سنگین داشتند و همون اوایل دهه نود هم کلی جنجالی شدن و بعد خبر از واردات شیرخشک های فاسد توسط یاسین رامین، نشون داد که این زوج سیرمونی نداشتند و قصد این رو داشتند که از چنین راه ناجوری پول رو پول بزارن! آخه شیر خشک؟؟؟

گذشت تا اینکه مهناز افشار در آمان و در اینستاگرام رویی دیگر از خود نشون داد و اینبار خانوم بازیگر که خب اسمش روشه بازیگرررر، اومد و تو اینستا حسابی مظلوم و آروم و بی حاشیه شد که البته بی تاثیر هم نبود و حالا فالوورش دوستش داره و خانوم خانوما هم میون بازیگرای سینما بالاترین تعداد دنبال کننده رو گرفت که 17 میلیون هستش!

البته که بعد از آزادی یاسین رامین و رفتنش پیش خانوم بچها، باعث شد تا دوباره فالوورای مهناز بانو خشمشون فوران کنه و یادشون بیاد مهناز افشار کی بود و چه کرد!! البته که با ورود دوباره همسرش!!

unknown_244941386_2112461972243580_1006079048755004931_n

مهناز افشار موج سواری که بازیگره و خوووب بلده جلو فالوورش یکی دیگه بشه!

حالا از همه اینها که بگذریم و برسیم به حال حاضر مهناز افشار باید بگیم خانوم بازیگر موج سوار شرایط حال حاضر ایران رو موضوعی جهت دوباره خوب نشون دادن خودشون قرار دادن و ظاهرا یادشون رفته خودشون و آقاشون چه ها کردن! این در حالیه که مهناز بانو با کپشن ریپورت اختلاس از جانم فدای ایران میگه، اونوسر دنیا نشسته و با عکس و فیلمایی که منتشر میکنه (از تو گووووشی) انتظار حمایت مردم از خودش رو داره! نکشیمون مدافع، نترررس!

مهناز افشار تا به اینجای کار خب الکی پلکی فالوورو تو پیجش نگه نداشته که! خانوم بازیگر تصاویر بسیاااار زیادی از خود به اشتراک گذاشته جوری که انگاری هیچ کار و باری نداره و فقط نشسته که یچی پست کنه!!

اما بهتره یکی از بهترین نظرات رو در کامنت ها ببینیم که کاربری نوشته بود: متاسفانه اینقدر خودت نیستی، هر نقشی برمیداری به دل نمیشینه

unknown_249456766_611214810086768_7995906228129767575_n

وقتی مهناز افشار حسابی واسه فالووراش بریز بپاش میکنه! نکشیمون!!

دیدین یه بلاگر و اینفلوئنسر که هیچگونه هنری نداره و هیچ چیزی هم برای ارائه نداره و تنها با نشون دادن سر و وضع خودش و فِیسی که با پول اینستایی درآورده و برده زیر عمل و ژل و آرایش، چقدر برای خیلی از فالوورا حرص دراره؟ 

تازه دست اخر خیلی از اونها برای همون فالوور که فالوشون کرده شاخ هم میشن و از الفاظی نه چندان جالب استفاده می کنن در صورتی که جیبشون توسط همون کاربر پر شده و میرسیم به این موضوع که اون خانوم و یا آقای کاربر مقصره که تا به این ابعاد شخص رو میبره بالا!

حالا یه همچین چیزی انگاری تو پیج مهناز خانوم هم شکل گرفته چرا که خیلی از کاربران با چهارتا پست گذاشتن و دو بار راهپیمایی ریاکارانه خانوم بازیگر در باب پشتیبانی از معترضین، اومدن و راه به راه واسش هشتگ میزنن با شرف و آدم حسابی! سوال اینجاست با چهار تا پست، ایشون انقدر براتون محبوب شد؟ چیکار براتون کرده؟ ظاهرا فراموش شده حرکت عجیب همسرشون و مهریه شاخدارشون!

191325_706

مهناز خانوم تو بهارخوابِ آرش با آرش چه میکنه؟!

حالا از فاز و نول سیاسی شدن خانوم بازیگر که در بیایم و برسیم به زندگیه خودش باید بگیم که مهناز افشار بعد از رفتنش خیلی با آرش خواننده ایرانی گرم گرفته در حدی که مدتی پیش  ویدویی که از مهناز افشار منتشر شد که خانوم بازیگر در کنار آرش خواننده لس آنجلسی نشسته و مورد عجیب پوشش مهناز خانومه که وقتی دوربین میره سمتش خودش رو تو حوله پیچیده!

مهناز از وقتی که به آلمان مهاجرت کرده از خیلی از خطوط قرمز رد شده.مثلاً خانوم بازیگر دیگه ابایی نداره که عکس بی حجابش منتشر بشه چرا که انگار دیگه قصد برگشت به ایران رو نداره و کلاً قید بازیگری تو ایران رو هم زده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مهناز افشار ی بازیگر محبوب در نزد ملت ایران هست حالا شما بسوزید از این محبوبیت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها