|

وقتی "زهره حمیدی" دیگه فِیسشو نوموخاد و کُپ قریشی شد؛ خانم تو کنسرت جا خواننده خوووند!

zohre hamidi shayanews

زهره حمیدی از بازیگرای قدیمیه سینماست که عکسای زیادی از خود و احوالاتش تو اینستاگرام میزاره اما اینبار شباهتش به سحر قریشی همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زهره حمیدی از بازیگرای قدیمی و سن و سال دار در سینما و تلویزیونه که اگه یک دهه هفتادی باشید قطعا خانوم خانوما رو در فیلم و سریالای مختلفی دیدین اما مشکل اینجاست که ما دهه هفتادیا تا جایی که یادمونه زهره حمیدی همیشه به همین شکل بود و انگاری خانوم بازیگر یا از ابتدا پیر بودن و یا قالی کرمون هستند و مثلا نسبت به ده سال پیششون تغییر خاصی نداشتن. زهره حمیدی رو شاید به اسمش نشناسید اما قطع به یقین چهرش رو به خاطر دارد چرا که برخی از هنرمندان هستند که ظاهرشون به شدت مشهور شده اما شاید اسم و رسمشون چندان نه!

این روزا دیگه خوشگل و شیطون بودن اصلا و ابدا ربطی به سن و سال نداره و شما میتونید در عین حال که آقا و یا بانویی میانسال و حتی پیر هستید، حسابی پر انرژی باشید و حتی از یک فرد جَوون هم بیشتر فالوور جذب کنید. نمونه بارش در سینما زهره حمیدی و یا مرجانه گلچین هستش که سن و سال کمی ندارن اما در عوض روحیه ای همچون دختر بیست ساله دارند.

زهره حمیدی به مانند خیلی از همکارانش اهل آرایش های غلیظه و در مراسمات سینمایی و ... هم با ظواهری جینگول مستون دیده میشه. مثلا تصویری از خانوم خانوما هستش در کنار سحر قریشی که مدل موهای زهره حمیدی دهه سی با قریشیِ دهه شصتی یکیه و خیلیا هودار این هنرمند کشورمون هستند.

62800Tiwall_12.9238bd

تغییر چهره عجیب و غلیظ زهره حمیدی ک ازش بعید بود!

اما حالا جدا از همه این ها این روزا یه کارایی بین خانومای بازیگر مد شده که انگاری سن و سالم نمیشناسه و یکی یکی دارن در این فضا دیده میشن. حالا چه فضایی؟ سالن هایی هستند که از بازیگران دعوت می کنند و به طرز فجیع و زیادی اونهارو میکاپ می کنند در حدی که بعضیاشون چهرشون تنها زیبا نمیشه و بلکه تغییر هم میکنه. در کمال ناباوری به تازگی تصاویری از زهره حمیدی نیز منتشر شده که پرای همرو ریزونده! خانوم بازیگر رو در ادامه با میکاپ غلیظشون مشاهده می کنید.

Untitled (1)

البته که خانوم زهره حمیدی واقعا خوشگل شدن و به خود رسیدن با لوازم ارایش هم برای یک خانوم اصلا چیز بدی نیست. حتی نمیشه بگیم ایشون سنشون بالاست پس زشته نباید چنین غلیظ آرایش کنند! اما خب موضوعی که هست اینه که به یکباره چنین تغییر چهره دادن چندان برای مخاطب جالب نیست و ممکنه نظراتی منفی بده.

Untitled (2)

کنسرت بازیای ناتموم زهره حمیدی

خب در راستای همون موارد گفته شده که خانوم بازیگر خیلی پر انرژی هستن و این حرفا، باید بگیم که زهره حمیدی دستی هم در کنسرت بر آتش داره و این مدلیه که خیلی زیاد میره کنسرت و کلا علاقمند شدید به موزیکه!

علاوه بر این زهره خانوم تو خونوادشون هم خواننده ای خوش صدا دارن که کنسرت میذاره اما هنوز چندان مشهووور نیست!

زهره حمیدی از اونجایی که خیلی تو اینستاگرام فعاله و فیلم و عکس های بسیاری منتشر میکنه، لایوم زیاد میذاره که خب تو کنسرت از این آپشن اینستا حسابی استفاده می کنه. 

زهره حمیدی با هزار سال سن زد تو کار مدلینگ!

دیگه این روزا تا یکم مشهور بشی حالا چه بازیگر و چه بلاگر و اینفلوئنسر، میزنن تو کار مدل و مدلینگ بازی! البته اینکه یک بانوی دهه سی انقدر شاداب باشه که حتی مدلینگ عکاسی هم بشه خب خودش جای خوشحالی داره چرا که قطعااا همه آدما کم و زیاد و به شکل های مختلف مشکلات دارن و اصلا امکان نداره بگیم فلان شخصیت هیچ غمی نداره و به همین دلیل میتونه به خودش برسه. از طرفی هم این به خود رسیدن ها باعث میشه تا خیلی از مادران سرزمین به خودشون بیان و یه حرکتی برای خودشون بزنن!

میدونیم که مامانا و مادر بزرگا وقتی به یه سنی میرسن دیگه بیخیال خودشون میشن اما خیلی از بانوان هستند که از دیدن زنان شاده دیگه، خودشون هم دست به کار شدن و برای سلامتی و شادابی و خوشگلیشون حرکتی زدن!

البته که قطعا هر چیزی حد و حدودی داره و چهره هایی که بیش از اندازه فخرفروشی دارن و راه به راه میخوان نشون بدن کجا رفتن چیکار کردن و چقدر خفنن و این حرف ها، چندان خریدار ندارند و حتی ممکنه بیشتر باعث تضعیف روحیه دیگران هم بشن.

unknown_50571814_2279042875650576_6158585428585562188_n

67427028_2331160310335649_1480505444004061373_n

بیوگرافی زهره حمیدی

زهره حمیدی متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک ، تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته «اقتصاد» می باشد و در سال 1369 وقتی 33 ساله بود بازیگری را با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» شروع کرد.

من با نام اصلی «زهره ربیعی مطمئن» در 16 سالگی ازدواج کردم و در 22 سالگی 4 فرزند داشتم ، حمید و مهتا خارج از ایراند و دخترم بیتا هم در ایران زندگی می کند.

پسرم حامد هم در 27 سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها