|

وقتی "زهره حمیدی" فجیع آرایش میکنه؛ انگار مثل موادِ جوجه خوابوندنش تو لوازم آرایش!

zohre hamidi shayanews

زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت تلویزیون است که به تازگی تصاویری از وی در آرایشگاه منتشر شده با کیلو کیلو میکاپ که باعث تغییر چهره وی شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- همیشه که نباید بازیگرای خانوم جوان گرد و خاک کنند و گاهی هنرمندانی که سن و سالی ازشون گذشته یه جور مجازی رو به هم میریزن که جووناش نمیتونن! زهره حمید از جمله هنرمندانی هستند که در دهه سی چشم به جهان گشودند و همچنان هم فعالیت خود را دارند و در این عرصه دیده میشن. زهره حمیدی  تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و خب به همین سبب هم کاملا شناخته شده و معروف است و اتفاق هوادارای زیادی هم درد.

زهره حمیدی شاید چندان در سینما دیده نشده اما تو همون تلویزیون حسابی ترکونده. خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامشون هم بیش از 170 هزار فالوور دارند و بخوایم واقعیت رو بگیم فعالیتشونم از خیلی از جوونا بیشتره و عکس و فیلم های بسیاری منتشر می کنند.

اما حالا جدا از همه این ها این روزا یه کارایی بین خانومای بازیگر مد شده که انگاری سن و سالم نمیشناسه و یکی یکی دارن در این فضا دیده میشن. حالا چه فضایی؟ سالن هایی هستند که از بازیگران دعوت می کنند و به طرز فجیع و زیادی اونهارو میکاپ می کنند در حدی که بعضیاشون چهرشون تنها زیبا نمیشه و بلکه تغییر هم میکنه. در کمال ناباوری به تازگی تصاویری از زهره حمیدی نیز منتشر شده که پرای همرو ریزونده! خانوم بازیگر رو در ادامه با میکاپ غلیظشون مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

البته که خانوم زهره حمیدی واقعا خوشگل شدن و به خود رسیدن با لوازم ارایش هم برای یک خانوم اصلا چیز بدی نیست. حتی نمیشه بگیم ایشون سنشون بالاست پس زشته نباید چنین غلیظ آرایش کنند! اما خب موضوعی که هست اینه که به یکباره چنین تغییر چهره دادن چندان برای مخاطب جالب نیست و ممکنه نظراتی منفی بده.

کنسرتی که زهره حمیدی کلی توش عشق کرد!

بعد از اینکه کرونا خیلی کم شد کنسرت ها خیلی خیلی زیاد شدن و هر شب خواننده های مختلف دارن کنسرت هایی جذاب میذارن. زهره حمیدی نیز مدتی پیش به کنسرت بهنام بانی رفت و تصاویری جذاب هم منتشر کرد.

کاری نداریم به انیکه چشم و هم چشمی بین بازیگران به خصوص خانوم ها خیلی زیاد شده اما واقعا در این شرایط سخت زندگی و بعد از قرنطینه ها کرونا چه اشکالی داره مثلا خانوم زهره حمیدی رفتن کنسرت که برخی از کاربران ایشون رو به تمسخر میگیرن!!

Untitled

ناگفته نمونه یه وقت فکر نکنید که خانوم زهره حمیدی بهشون بد میگذره و همون یه دونه کنسرت رو رفتن! ایشون کنسرت های زیادی میرن و از خانومای فعالی هستن که مثل مرجانه گلچین جنب و جوش زیادی دارند.

خواهر زاده زهره حمیدی نیز خواننده می باشد اما از نوع نوپاش!

زهره حمیدی و پسر و دخترش زهره حمیدی و پسر و دخترش

بیوگرافی جالب زهره حمیدی

زهره حمیدی متولد 8 اردیبهشت 1336 در اراک، تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته «اقتصاد» می باشد که در 16 سالگی ازدواج کرد و در سال 1369 وقتی 33 ساله بود بازیگری را با فیلم «دلاوران کوچه دلگشا» شروع کرد. نام اصلی ایشان «زهره ربیعی مطمئن».

من با نام اصلی «زهره ربیعی مطمئن» در 16 سالگی ازدواج کردم و در 22 سالگی 4 فرزند داشتم ، حمید و مهتا خارج از ایراند و دخترم بیتا هم در ایران زندگی می کند. پسرم حامد هم در 27 سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت.

Untitled

ورود به مربیگری مهد

بعد از ازدواج دوست نداشتم صرفا به خانه داری اکتفا کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم مربی مهدکودک شوم برای همین در آزمون مدیریت مهد بهزیستی شرکت کردم.

بعد از قبولی به مدت دو سال مدیر مهدکودک یکی از دوستانم بودم که در این مدت سرکار داشتن با بچه ها برایم جذاب بود.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر تیترهاتون غیر حرفه ایه

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوشکل شدی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها