|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که مامی دارن از برگ گل نازک تر؛ ژن خوب یعنی اینا و ماماناشون!

یه سری از خانوم های بازیگر ایرانی هستند که انگار خوشگلی و جوانی رو به ارث بردن و این رو میشه از مامان های جووونی که دارن فهمید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگران زن سینما همواره تو کانون توجهات هستند هم خودشون و هم سایر اعضای خانواده شون و مردم خیلی دوست دارن که از حواشی زندگی شخصی خانوم های بازیگر مطلع بشن و بدونن که اون ها تو چه خانواده ای زندگی می کنند و چندتا برادر و خواهر دارن و پدر و مادرشون چند ساله هستند.

ما تو این مقاله خانوم های بازیگری رو بهتون معرفی می کنیم که مامان های خیلی جوون و جذابی دارن که با انتشار عکسهای خانوادگی خود به همراه مادرانشان تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخته اند چرا که اختلاف سنی کم آنها با مادرانشان یکی از موضوعات مورد توجه کاربران بوده است.

1- الهه حصاری و مامانی که انگار آبجیشه

الهه حصاری که متولد 1369 هستش فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی نیز می باشد و علاقه اش به بازیگری باعث شد تا او در سن 18 سالگی با بازی در فیلم "تاکسی نارنجی" وارد این عرصه شود. الهه حصاری ظاهرا با مادرش زندگی می کند و خبری از پدرش نیست این خانواده که از انگاری از چهار خانوم تشکیل شده، یه مامان جذاب که بیشتر می خوره خواهرشون باشه و 3 تا دختری که یکی از یکی زیباتره، تو عکس هایی که الهه از خانواده اش منتشر می کنه اینجور به نظر میاد که همشون یه مدل شاد و شنگولی رو دارند و انگار که زندگی بر وفق مرادشونه. 

Untitled+(1)

d4ea4b06-60dc-483d-880f-48e5a4fba33f

2- زیبا کرمعلی مصداق بارز مامان رو ببین دخترووو بگیر!

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدربی بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید:

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled (1)3- ترلان پروانه و مامانی که باهم کوفتن از نو ساختن!

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. ترلان پروانه وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نکشد و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته این فقط ترلان نیست که عمل جراحی کرده خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرده که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم یَد طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان خودش هم بسیار جوان و جذاب است و این عمل هایی زیبایی او را حسابی تو دل برو کرده است و این دقیقا همان شرایط مالی هستش که در ابتدای مطلب عرض کردیم!!!

tarlan-parvaneh

tarlan-parvaneh3

4- هانیه غلامی و مامان جووونی که همه رو انگشت به دهن کرد!

هانیه غلامی بازیگر محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که اولین بار استعداد بازیگریش توسط منوچهر هادی کشف شد و راهی برای موفقیت و کسب شهرت در آینده پیدا کرد. مادر هانیه غلامی یعنی لادن سلیمانی هم از بازیگران معروفه که با چهره جذابش کارهایی در حوزه مدلینگ هم انجام میده و البته باعث شده دختر جونش هم به این راه کشیده شه.

از اونجایی که لادن خانوم خیلی زود ازدواج کرد و صاحب فرزند شد، فاصله سنی بسیار کمی با هانیه غلامی داره و واسه همین اتفاقات جالبی برای این دو بازیگر رخ میده که عجیب شنیدنیه! یک بار هانیه غلامی تعریف می کرد که تو یه مطب دکتری بوده و به ناگهان مادرش رو صدا زده که همه با تعجب برگشتن نگاهشون کردن و باورشون نمیشده که تفاوت سنی بین مادر و دختر اینقدر کم باشه.

fdg

هانیه-غلامی-و-مادرش

5- الیکا عبدالرزاقی و مامانی که عین قالی کرمونه!

یکی دیگر از بازیگرانی که به ظاهر مادر جوانی دارد، الیکا عبدالرزاقی است. وی زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ در رامسر فارغ‌التحصیل آموزشگاه سمندریان و دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است.

الیکا خانوم به تازگی داره کم کم از خانواده خفن و البته خوشتیپش رونمایی میکنه بعد از اینکه ایشون داداشای خوش استایل و خوش چهره ش رو نشون همه داد حالا نوبت مامی خانوم جذابش رسید که با اینکه سه تا بچه تو رنج سنی 40 سال داره اما اصلاً بهش نمی خوره و خیلی خوب مونده!

563

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی