|

شبنم قلی خانی همیشه ساده بودااا حالا با آرایش خودشو به گلوله بست؛ هتل رفته شاه نشین!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی از بازیگرای مشهور و باحال ایرانیه که چندان با ارایشای غلیظ دیده نمیشه اما اینبار خانوم خانوما یه جور ظاهر شد که پرای همه ریزید!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شبنم قلی خانی که از بازیگرای جذاب و محبوب تلویزیون بوده و هست حالا به یکی از هنرمندای حاشیه دار و غلیظ تبدیل شده که پیجشم داره عکس بارون میکنه. شبنم قلی خانی رو ما با سریال های تلویزیونی شناختیم و ازش خوشمون و همیشه هم تو نقشای مثبت دیدیمش که خب این برمیگرده به سبک بازی و شخصیت و میمیک چهره یک هنرمند که بعضیا انگاری ذاتا مثبتن و بعضیام ذاتن باید منفی دیده بشن، گرچه خودشون منفی نیستن! 

شبنم قلی خانی این آرامش و مثبت بودن رو حتی در استایل هایی که داره هم میشه فهمید و همیشه و هرکجا که باشه چه مراسمات سینمایی و چه تیپای روزمره و طبیعت و ... کلا یه سبکه و اهل اجق وجقی و عجیب پوشی نیست! اما خانوم خانوما مدتی پیش برای یکی از مراسمات سینمایی یه جوری اومد که کمی تا قسمتی باعث تعجب بود چرا که شبنم قلی خانی با آرایشی غلیظ تر دیده میشد و نظر عکاسا رو هم به خودش جلب کرد!

unknown_305774069_114982927890334_4213110305642773726_n

خانومای بازیگری که لوازم آرایشو قورت میدن و میخورررن!

البته که این اولین باری نیست که شبنم قلی خانی با آرایش دیده میشه اما خب چون بعیده و کمتر دیده میشه که خانوم خانوما در مراسمات و فیلم و سریالا این مدلی باشه خب کمی تا قسمتی برای مخاطب تعجب داره!

این روزا دیگه میدونید که خانومای بازیگر جوری شدن که تو مراسمات سینمایی یجور میان که گویی فشن شو دعوت شدن و راه به راه حالا جدا از اینکه لباساشون تغییر میکنه و هی هر باررر عجیب غریب تر میشن، آرایش هایی که می کنند نیز به شدت غلیظ طوره جوری که انگاری همین الان قراره بشینن پای سفره عقد! البته که در همه جای دنیا چنینه اما خب هممون میدونیم که بانوان ایرانی در این یه قلم از مقام داران در دنیا هستند و لوازم آرایش رو همچون نقل و نبات استفاده می کنن!

ac-image-vR1587544516pM

شبنم قلی خانی اون روی سکه زندگیشو نشون داد و پولا ازش ریخت!

شبنم خانوم قلی خانی تو این چند وقته تصاویری ازش منتشر و دیده میشه که کلا با قبل فرق کرده! حالا میگین چه فرقی؟ شبنم قلی خانی شرایط مالی بسیار خوبی دارد و از پولدارای سینماست به همین دلیل گشت و گذاراشم زیاده که خب نکته همینه که جدیدا یه جاهای خیلی لاکچری میره و عکساشم خیلی لاکچری طور شده!

در ادامه ویدیویی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در هتل اقامتی فول امکانات هستن و برای اینکه امتیاز این مرحله از کلاس گذاشتن رو از دست ندن تمام کمال نشون دادن!

fun1013-1

وقتی وزارت ارشاد به شبنم قلی خانی گیر میده، جهت ارشاد!!

اما گفته بودیم که شبنم قلی خانی کلا تو نقش ها هم سادست اما خب شبنم خانوم نیز در کارنامه کاریش نقش منفی داشته که البته از نظر بسیاری از کاربران بازم بهش نمیومد اونقدرا بد باشه!

شبنم قلی خانی در سریال شبکه خانگی "مانکن" حضور داشت که با ظاهر و شخصیتی متفاوت و دیده نشده از شبنم دیده شد! اما اگه یادتون باشه این نقش و کاراکتر به سرانجام خاصی نرسید و انگاری بین زمین و هوا موند که خب خانوم بازیگر خودشون در مصاحبه ای دلیل این موضوع رو گیر دادنای ارشاد میگن! 

بیوگرافی خارجکی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

شبنم+قلی+خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها