|

وقتی سمانه پاکدل پشتش به شوشو جانش داغه و آهنگ میخونه با کلی غَمزه؛ یاخدا چه لاغررره!

samaneh pakdel  shayanews

سمانه پاکدل از بازیگرای جذابیه که حاشیه سازی نمیکنه اما یانبار ویدیویی ازش پخش شد که در حال خوندنه و حرکاتش همرو متعجب کرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سمانه پاکدل از بازیگرای جذابی محسوب میشه که کار خود را از تلویزیون شروع نمود و به مرور شهرت پیدا کرد. سمانه پاکدل رو ابتدا در سریال "دلنوازان" دیدیم که خب این کار باعث شد تا دو بازیگر دیگر هم حسابی مشهور بشن و کلا یه سریال قوی بود که هنرمندان نوپای اون زمان رو به شهرت رسوند! حالا اون نفر کی هستند؟ اتفاقا از شاخ های حال حاضر می باشند! سحر قریشی و شاهرخ استخری با دلنوازان همراه با سمانه پاکدل دیده شدند و با سرعت نور هم معروف و البته محبوب!

سمانه پاکدل اما خیلی وقته که دیگه کم کاره و چندان در شغلی که داره دیده نمیشه. البته که ازدواج و شوهر کردن خانوم بازیگر هم بی تاثیر نبود و از وقتی که با هادی کاظمی بازیگر کاربلد و محبوب مزدوج شد دیگه کم و بیش از این زوجِ بازیگر، بازیگری می بینیم!!

سمانه پاکدل و همسرش مِن جمله کم حاشیه ترین هنرمندان در کشور هستند که کلا کار به کار هیچکس و هیچ چیز ندارند و کمتر جنجالی هم ازشون دیده میشه. اما به تازگی ویدیویی از خانوم خانوما منتشر شده که انگاری  در محفلی هنرمندانه حضور داره و در حال خوندنه که خب حرکات و حس گیریه سمانه بانو مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار گرفت.

وقتی سمانه پاکدل کنار هادی کاظمی پوست میندازه و یه سمانه دیگه میشه اوووووف دار!

سمانه پاکدل و هادی کاظمی از نگاه برخی کاربران خیلی به هم میان و اصلا خدا این دوتارو برای هم ساخته! اما از دید برخی دیگر از مخاطببین اصلا هادی خان حیف شدن و سمانه خانوم براشون کمه! البته که این صحبت ها گاهی احساسی و گاهی از رو حسادت و گاهی هم از روی علاقه.

قطعا این سمانه پاکدل و هادی کاظمی هستند که میدونن با هم سازش دارن یا نه! جالبه بدونین سمانه پاکدل تا پیش از ازدواج با هادی کاظمی در صفحه اینستاگرامش تصاویری بسیار ساده به اشتراک میذارشت اما دقیقا از جایی که تصویرا دو نفره میشن کم کم کیفیت و ژست و خوشگلیه تصاویر به شدت بالا میره و نیش خانوم بازیگر هم تا بناگوش باااز میشه!

unknown_92523796_539959226906358_8063591290222123923_n

این زوج اینطور که نشون میدن در کنار هم خوشبخت هستند و افکاری یکسان دارند. از طرفی هم عکسای چفت تو چفتشون نشون دهنده علاقه ای هستش که بینشونه و میخوان اون رو بروز بدن تا بقیه هم در جریان باشند که خب میتونه خیلیم قشنگ باشه! چرا که نه؟

یکسری هستند همانند خانوم بهاره رهنما که خب ایشونم عکسای عاشقونه زیادی با همسرش امیرخسرو عباسی منتشر میکرد اما هیچگاه به دل مخاطب ننشست چرا؟ چون بهاره رهنما همیشه و همیشه خواسته تا با موارد مختلف و هررر کاری، خودش رو بولد کنه و قلب حواشی باشه تا اینجوری هم جیبش پرپول تر بشه و هم شهرتش افزون تر! 

به همین علت حتی در عاشقانه های زنو شوهری و نشون دادنشون هم زیادی رَوی میکرد و یه جوری بود که جار زدنش و ژستاش نشون میداد هدف دیگه ای داره و میخواد خودنمایی داشته باشه از این طریق، نه تزریق عشق و عکس هایی ساده!!

Untitled

اعتماد به نفس عجیب سمانه پاکدل! هادی خان چه انتخاب جذابی داشته ...

سمانه پاکدل از دسته خانومایی هستش که تو سینما هنوز دست به صورتش نزده. البته منظور ما از لحاظ عمل های زیبایی هستش وگرنه خانوم بازیگر پروتز و تزریق ژل داشتن و دارن!

اما خب همنیکه تو این اوضاع و احوال سینما و بازیگرا که 90 در صدشون اول رفتن عمل کردن و بعد اومدن بازیگر شدن، عروسکی نشدن بینی غنیمته!! این موارد در میان بازیگران خارجی خب برعکسه اما بین ایرانی ها اگه بخوایم خودمون رو گول نزنیم و واقعیت رو ببینیم باید بگیم که خانوم های سینمای ایران به عمل های زیبایی اعتیاد پیدا کردن و حتی برخیشون مثل نیوشا ضیغمی چندین بار هم عمل کردن تا به چهره ای که در ذهن دارن برسن! البته اینجور که از میزان زیاد آرایش ها معلومه انگار همچنانم از خودشون راضی نیستن!

unknown_57370751_109159116839414_4860933111801909793_n

unknown_72408405_194434171577635_5434954308790138750_n

لاغریه برگ ریزون سمانه پاکدل!

خب تصاویری که تا به اینجای کار از سمانه پاکدل دیدیم نشون میداد خانوم بازیگر اندامی نرمال داشتند که نه چاق بود و نه لاغر. اما سمانه پاکدل همین چند وقت پیش و در آخرین اکرانی که حضور پیدا کرد برای فیلم "نمور" به شدت تغییر سایز داده بود جوری که خیلیا میگفتن این بازیگر خوش فرم چه از ریخت افتاده!

سمانه پاکدل که حالا یا با رژیم و ورزش و خلاصه خواسته و یا ناخواسته لاغر شده، به شدت زد تو ذوق هواداراش و با لاغری بیش از اندازش نظر برخی رو در رابطه با خودش تغییر داد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی