|

روشنک گرامی درونش دهه شصتی بیرونش دهه هشتادی؛ خانم اعتماد به نفسش رو از فیسش می گیره!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی از دسته هنرمندانی محسوب میشه که همیشه بخاطر چهرش مورد توجه بوده اما اینبار خانوم خانوما رویی دیگر از خود نشون داد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- اگه بخوایم یکی از بازیگرای کم حاشیه و در عین حال فعال هم در عرصه بازیگری و هم در اینستاگرام رو نام ببریم قطعا روشنک گرامی یکی از اونهاست که سابقه کاری زیادی هم داره و سالهاست بازیگر سینما و تلویزیونه! روشنک گرامی هنرمندی خوش فیس و با استعداده که البته توانایی ایفای نقش های طنز رو نداره و فقط تو همون حوالیه کاراکترای جدی و گریه و خشن دیده میشه. البته که شاید خیلی از بازیگرا باشن که دو سه بُعد بتونن بازی کنن و در هر حالت هم خفن بتونن کار رو از آب درارن اما خب چهره هایی همانند روشنک گرامی نیز به راحتی میتونن تو این رقابت جلو بزنن و حتی از خیلی ها هم بهتر عمل کنند!

حالا از کار و بار روشنک گرامی که در بیایم و برسیم به ظاهر و شخصیت خود خانوم بازیگر باید بگیم که ایشون چهره ای بسیار لطیف و دخترونه داره که با چشمهای خمار خدادادیش زیبایی خاصی پیدا کرده. البته که خود خانوم بازیگر میگه یکسری هستند که منو به خاطر مدل چشمام مسخره میکنن و میگن تو از قصد چشماتو خمار میکنی جهت جلب توجه، اما اینطور نیست و این بازیگر جوان از همون ابتدای ورودش هم به همین شکل بوده و هست!

مثلا در ادامه تصویری زوم از فیس خانوم خانوما مشاهده می کنید که پوست زیادی صافش صدای کاربران رو درآورد که آیا پوست خودته یا یه کامیون فتوشاپ داره!

unknown_301776691_801198104568058_4736207180730230464_n

روشنک گرامی درونش دهه شصتیه بیرونش دهه هشتادی! خانوم چقدر عمل کردی مگه!

روشنک گرامی یه دختر دهه شصتیه که چهره ای نچرال نداره اما بی بی فیس بودن صورتش باعث شده تا خانوم بازیگر چندان سن و سالش بهش نیاد! روشنک گرامی اصولا از دسته بانوانی هستش که چندان آرایش غلیظ نمیکنه و اصلا یکی از دلایلی که سنش به چهرش نمیاد هم همین موضوعه!

اما اگه بخوایم در رابطه با این بازیگر جوانمون بگیم باید به این موضوع اشاره کنیم که روشنک گرامی اعتماد به نفس خوبی داره چرا که حداقل تو این دوره زمونه ای که خیلی از خانومای بازیگر تا نیم کیلو آرایش نکنن پاشون رو از در خونه بیرون نمیذارن خب میکاپ نکردن اون هم در مراسمات و فضاهای مهم، یکم زیادی جسارت میخواد!

unknown_301150566_187918660310755_130871517976286539_n

روشنک گرامی و اعتماد به نفس بالایی که از فیسش میگیره!

حالا چرا اینو میگیم چون روشنک گرامی گاهی اونقدر این مدلیه که حتی ممکنه ایشون رو کلا بدون آرایش ببینید، نه با آرایش کم! 

این دسته از بانوان معمولا اعتماد به نفس خیلی خوبی دارند و خودشون رو همون طور که هستند قبول کرده و ظاهر خود را پذیرفته اند. برخی بر این نظرند که خانوم هایی که آرایش نمی کنند تنبل هستند اما باور کنیم اگر کسی از چهره خود رضایت نداشته باشه کاری برای اون حتما خواهد کرد.

روشنک+گرامی

وقتی روشنک گرامی خودش طراح لباسه و تریپ میزنه کَف کنون!!

این روزا دیگه خانومای بازیگر تقریبا دارن یه رنگ میشن و کم پیش میاد همانند مثلا سوگل طهماسبی پیدا بشه که کمی تا قسمتی از لحاظ پوششی با اونچه که در تلویزیون می بینیم یکی باشه! اغلب بانوان در این عرصه با اون ظاهری که در جعبه جادویی و یا بر روی پرده نقره ای هستند متفاوتند و این تفاوت رو درست وقتی متوجه میشیم که مثلا خانوم ایکس تشریف میارن فلان مراسم سینمایی و اونجاست که با تریپ عجیب و یا جنجالی ایشون آشنا میشیم. روشنک گرامی دقیقا یکی از همون بانوان هستش که حسابی مخاطب رو سورپرایز میکنه. البته که روشنک گرامی خودش تو حوزه لباس فعالیت داره اما همونطور که خودشم اشاره کرده استایل های انتخابیش زیادی خاصن و پسند هر کسی نیست!

البته این روند تنها مختص این مراسمات نیست و روشنک گرامی در صفحه اینستاگرامش نیز چنین است و با یه گشت و گذار ساده میشه فهمید که سلیقه و روند خانوم خانوما به چه شکلی پیش میره! 

Untitled

بیوگرافی جالب روشنک گرامی که بهش نمیاد!

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است . او فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است.

خانم روشنک گرامی علاوه بر بازیگر در نوازندگی تار، ساکسیفون، عود و پیانو مهارت دارد و همچنین طراحی لباس نیز انجام میدهد. در سال ۸۵ خانم گرامی کارگردانی تئاتر قبول شده است و در سال ۸۷ هم کارگردانی کرده است که به گفته خودش در این راه موفق نبوده است.

نظر خانوم بازیگر برای ازدواج

روشنک گرامی ازدواج نکرده و مجرد است. او درمورد ازدواج اش می‌گوید: “مـن هیچوقت متاهل نبوده ام کـه بدانم سخت تر اسـت یا نه.”

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها