|

آرایش عجیب "افسانه پاکرو" انگاری یکی با مشت کوبیده تو فِیس خانوم؛ چشاش جادوگره لامصب!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو از بازیگرای مشهور تلویزیونه که چهره زیبا و گیرایی داره به همین علت با هر عکسش یه دور میره تو حاشیه و برمیگرده!!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگرای خوش چهره و خوش استعداد ایرانی محسوب میشه که تا به حال هم سینما و هم تلویزیون بازی داشته و محبوب دل خیلیاست. اما خب انگاری افسانه پاکرو مدتیه که دیگه اینورا پیداش نیست و کلا غیب شده که البته در ترکیه به سر میبرد اما در حال حاضر انقدر کمرنگه که معلوم نیست کجاست اما افسانه پاکرو از اون بازیگرای ژیگره که اگه در هر فیلم و سریالی بازی کنه قطعا مخاطب زیادی رو میتونه جذب چهره و بازی خودش کنه که خب میشه گفت حسابی پولسازه!

افسانه خانوم پاکرو سن و سال کمی نداره اما از بانوان کوچولو فِیسی هستش که خب هم خدادادی این مدلیه چهرش کمتر میزنه و هم اینکه خودشم سعی داره تا اینطور به نظر برسه. البته که دیگه تو این چند ساله اخیر آرایش های نچرال و نگه داشتن ابرو و فیس دخترونه خیلی ترند شده و طرفدارای زیادی داره که بنظر میرسه یکی از قشنگ ترین ترندا باشه چرا که همه خانوما جَوون تر از سنی که هستند به نظر میرسن مگه اینکه خلافش رو برن، مثل خانوم مریم مومن!! 

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را در تصویر جذاب افسانه خانوم پاکرو مشاهده می کنید که چنین هستند جوری که انگاری 18 سالشه!

20191127_161715

غرور دست و پا گیر افسانه پاکرو واسه خوشگلیاش!

خب همه میدونیم که یکی از حواشی اطراف افسانه پاکرو خوشگلیاشه که باعث شده خیلیم خانوم بازیگر رو مغروررر کنه جوری که اصلا کسی رو در حد و حدود خودشون ندونن!

افسانه پاکرو به دلایلی که خودش میدونه و ما خب نداریم خب پیجش رو پرایوت کرده و برای دیدن تصاویر جذاب خانوم بازیگر ابتدا باید فالو کنید و همنیجوررری مجانی که نمیشه! البته که این حرکت یک سلبریتی معنی دیگری جز این نمیتونه داشته باشه چرا که چهره ای مشهور چه دلیلی داره پیجش رو قفل کنه جز اینکه کاربر برای دیدنش باید فالو کنه و بشه جذب فالوور!

4

واوووو افسانه کجا و بهاره رهنما کجا!

افسانه پاکرو چهره زیبایی داره که خب با توجه به اینکه چندان آرایشم نمیکنه نمیشه بهش گفت با آرایش خوشگلی! بنابر این میرسیم به اینکه خانوم خانوما از اونجایی که نچرال هم هستند و دستی بر دماغ و لپ و لبشون نزدن و پفکی و پروتزی نکردن، میشه گفت خدا نگاه ویژه ای به افسانه خانوم داشته!

شاید اصلا یکی از دلایلی که مخاطب افسانه پاکرو رو دوست داره اما چهره ای مثل خانوم بهاره رهنما مدام در حال فحش خوردنه همین موارد باشه که دم به دقیقه از خودش چهره ای جدید نشون نمیده و دنبال جنجالم نیست!

174845-Gahar-ir

226663637_540667054037126_5872209774388537285_n

البته اینم بگیم که یکسری از کاربران هم نظرشون متفاوته و در رابطه با سیس و قیافه افسانه پاکرو زمین تا آسمون جوری دیگه می بینن ایشونو!

Untitled

افسانه پاکرو خواستار ترکیه ای داره یا ....؟!

افسانه پاکرو یکی دو سالی می شود که رفت و آمد و اقامتش در ترکیه زیاد شده و حتی خانوم بازیگر تو یک فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه هم هست حضور داشت که البته این ایفای نقش خالی از حاشیه نبود و شایعه شده بود که بعد از این فیلم یوسف چیم بازیگر مطرح ترک به افسانه خانوم پاکرو ابراز علاقه کرده. البته خود افسانه خانوم به تازگی در یک گفتگوی اینترنتی این ابراز علاقه رو به کل تکذیب کرد و گفت با یوسف فقط و فقط دوسته!

البته ماجرای خواستگار و ازدواج افسانه خانوم پاکرو داستان زیاد داشته و یه مدت هر دوتا داداشی که سن شون به افسانه و آبجیش می خورد تو اینستاگرام خانوم پا پیش می زاشتن و از خانم تو دایرکت خواستگاری می کردند.

15

بیوگرافی جالب افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

افسانه+پاکرو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها